n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון מושלמת בדיגיטל

ראשון לציון מושלמת בדיגיטל

מדד דיגילוקאלי קבע: עיריית ראשון לציון במקום הראשון עם ציון 100 במתן שירותים מקוונים לתושבים ולבתי העסק

פרסום דיגיטלי
צילום: PIXABAY

תואר נוסף לעיריית ראשון לציון: ציון 100 הממצב אותה במקום הראשון במדד דיגילוקאלי, הבודק את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולבתי העסקים בכ-255 הרשויות המקומיות בישראל.

המדד, שפותח על ידי חברת דלויט, פירמת הייעוץ וראיית החשבון מהמובילות בעולם בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה, סוקר 38 קריטריונים שונים בתחום השירות הדיגיטלי בתחומים הבאים: שירות לתושב, שירות לעסק, נגישות ושירותי תכנון והנדסה ועוד.

לשם השוואה, הציון הארצי הממוצע במדד הנוכחי עומד על 57, בעוד שעיריית ראשון לציון קיבלה כאמור את הציון 100 (!). כמו כן, מדובר בשיפור דרמטי שכן בשנת 2018 דורגה ראשון לציון במקום ה-50 בדירוג הארצי עם ציון של 61 נקודות.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "אני שמח וגאה להוסיף תואר נוסף ומכובד לרשימת התארים שלנו, אחרי שקיבלנו שוב חותמת להשקעה הרבה שלנו בשירות לתושבים ובעלי העסקים עם ציון 100 עגול במדד הדיגילוקאלי. כעיר חכמה הדוגלת בשקיפות ובדיגיטציה ושהסיסמה שלה היא 'התושב במרכז', נמשיך לעשות הכול על מנת לספק עבור התושבות והתושבים שלנו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ונגישות לכלל השירותים – כדי שאיכות החיים שלהם תהיה טובה יותר".

מעין פלח-שדה, מחזיקת תיק עיר חכמה וחדשנות, מסרה: "עיריית ראשון לציון עברה תהליך עמוק בשנים האחרונות, שבמהלכו נוספו שירותים מקוונים רבים שהקלו על התושבים ועל בתי העסק בעיר. עם כניסתי לתפקיד שמתי לי למטרה להנגיש את השירותים לתושב באופן דיגיטלי. הזכייה שוב במקום הראשון והשיפור במדדים משקפת את ההשקעה האדירה שלנו בתחום, ואנחנו מתכוונים לא לעצור ולהמשיך ולשדרג את השירותים עבור התושבות והתושבים שלנו ובעלי העסקים בעיר.

"אני רוצה להודות לאגף התקשוב בעיריית ראשון לציון ולעומד בראשו רועי עזרא, ולסגניותיו יערה ליפשיץ אריה ואירית פוטשניק, המובילות את העבודה על השירותים המקוונים".

רועי עזרא, מנמ"ר העירייה, הוסיף: "אני רוצה להודות לראש העירייה – רז קינסטליך, ולמחזיקת תיק עיר חכמה וחדשנות – מעין פלח-שדה, על הבנת החשיבות באיכות השירותים שניתנים לתושבות ולתושבים והשקעת המשאבים לצורך כך. נמשיך לפעול כדי שהתושבים שלנו יקבלו את השירות הכי מתקדם, שקוף ויעיל שיש – כפי שמגיע להם".

מדד דיגיטל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות