n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / נשות אור יהודה פתחו עונה ברגל ימין

נשות אור יהודה פתחו עונה ברגל ימין

קבוצת כדורגל הנשים של מ.כ אור יהודה, פתחה את העונה עם ניצחון בבית הדין וניצחון על הדשא. המטרה ברורה: לסיים את העונה עם צלחת אליפות ועליית ליגה

מ.כ אור יהודה צילום ניר סימון צילומי ספורט
מ.כ אור יהודה, צילום: ניר סימון צילומי ספורט

מ.כ אור יהודה המשחקת בליגה הארצית, הייתה אמורה לפגוש במחזור הפתיחה את בנות מכבי אשדוד, אך האחרונות לא הופיעו למשחק וכך ניצחה אור יהודה ניצחון טכני 3:0. אם זה היה תלוי בחניכותיו של עדי פסח, הן היו מעדיפות להכריע את המשחק על הדשא, אך בכל מקרה את 3 הנקודות הן קיבלו.

במחזור השני שנערך בתחילת השבוע, אירחה אור יהודה את מכבי יבנה וניצחה 2:0 בזכות שער עצמי ושער נוסף של עומר ספקטור. אחרי שני מחזורים, הקבוצה עם מלוא הנקודות ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול בנות אעבלין.

מאמן הקבוצה עדי פסח, אמר ל"גל גפן": "עקב שינוי נכבד בסגל הקבוצה ופתיחת הליגה המוקדמת היה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון! הקבוצה עוד נמצאת בשלבי בנייה אבל ניתן היה לראות את השיפור בהנעת הכדור, החיבור בין השחקניות ובעיקר התשוקה הגדולה שהתבטאה בזכייה בכדורים הראשונים ובשליטה מלאה בקצב המשחק – שאפו לשחקניות ולכל הצוות המקצועי שנותנים לנו את התנאים המקסימליים להצלחת הקבוצה, גם העונה המטרה המרכזית היא עליית ליגה!"

קפטנית הקבוצה- ליה ספילקין: "גאה מאוד בקבוצה שלנו שעל אף משחק לא פשוט ומחצית ראשונה צמודה הצלחנו להתגבר על הקושי ביחד ולנצח. עבורי, אפילו יותר חשוב מהניצחון היה לראות את המחויבות, השיפור והגיבוש של השחקניות לכל אורך המשחק. פתיחת עונה מרגשת!"

מנהלת הקבוצה- פסיכולוגית הספורט, מורן מגידש – "אמנם זה המחזור השני אבל בפועל זה המשחק הראשון שלנו ואני פשוט גאה בשחקניות על המשחק! לא היה משחק פשוט אבל הן נלחמו עד השנייה האחרונה והצליחו להביא 3 נקודות. מעריכה כל אחת ואחת מהן. תודה לצוות המקצועי והמעטפת שהמועדון נותן לנו בניצוחו של רפי יצחקי. מאחלת לנו שתהיה לנו עונה מוצלחת ושנגשים את המטרות שהצבנו לעצמנו לעונה ונעלה ליגה בע"ה. וכמובן, חג שמח, שנה טובה מתוקה ובריאה לכולם/ן."

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות