n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / נשות אור יהודה ניצחו בקרב הצמרת החשוב

נשות אור יהודה ניצחו בקרב הצמרת החשוב

שער ניצחון 7 דקות לסיום, סידר למ.כ אור יהודה, ניצחון חוץ גדול על אס"א תל אביב והקבוצה ניצמדת אל אשדוד בפסגת הטבלה

מ.כ אור יהודה צילום ניב ספקטור
מ.כ אור יהודה- צילום: ניב ספקטור

קבוצת הנשים של מ.כ אור יהודה, יצאה למשחק חוץ קשה מול אס"א תל אביב במסגרת הליגה הארצית, כשלפני השריקה הראשונה לשתי הקבוצות היה מאזן מושלם של שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה.

אחרי מחצית מאופסת, אור יהודה פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-55, מיכל-לי כורש כבשה את השער הראשון במשחק והעלתה את אור יהודה ליתרון של 1:0. אס"א תל אביב לא התכוונה לוותר על המשחק, העלתה הילוך ו-20 דקות לאחר מכן, גם הצליחה לכבוש את שער השוויון.

כשהיה נראה ששתי הקבוצות הולכות להפרד עם חלוקת נקודות, הגיעה המצטיינת של המשחק מיכל-לי כורש, ועם שער שני שלה ושל קבוצתה בדקה ה-83, העניקה ניצחון מתוק למ.כ אור יהודה שחלפה על פני יריבתה בדרך אל המקום השני בטבלה.

מאמן הקבוצה עדי פסח, אמר ל"גל גפן": ידענו שאנחנו מגיעות למשחק חוץ קשה כשחלק מהשחקניות עדיין לא בריאות ב100% וחלקן מאחרות עקב הקדמת המשחק, חשוב לציין ולהוקיר תודה לראשת העיר, ליאת שוחט, שבזכותה השנה תוקצבנו באופן בו יכולנו לבנות סגל גדול וחזק שמאפשר לנו להתמודד עם כל סיטואציה, בנוסף, אסא ת"א בנויה משחקניות מצוינות, במיוחד עם החתמתה של שירלי אוחנה והן נתנו פייט לאורך כל המשחק!

במחצית השנייה, מעבר למשחק האגרסיבי ידענו לשחק את הכדורגל הפשוט והחכם שאנחנו מתאמנות עליו מה שהביא אותנו למצבי הבקעה נוחים ומהלכים של כדורגל משובח! שאפו לשחקניות ולצוות שלנו, אורן ומורן שעושים עבודה מצוינת!"

כובשת שני השערים- מיכל-לי כורש: "עברתי ל-מ.כ אור יהודה אחרי עונה בבנות יהודה בלאומית. הקבוצה שלנו העונה מורכבת משחקניות חדשות לצד שחקניות ותיקות, כאשר המטרה שלנו לסיים במקום ה-1 ולעלות ללאומית. צפינו מראש שאסא תל אביב תקשה עלינו כי הן התחזקו בשחקניות מהליגות הלאומית והעל ואכן הן נתנו פייט לאורך המשחק.

אנחנו כקבוצה יחסית חדשה, בעיקר במחצית השנייה שיחקנו את ״המשחק שלנו״, מדוייק יותר, מחובר יותר ועם המון נחישות. סיימנו בניצחון חוץ מתוק של 2-1 על אסא ואנחנו כעת עם הפנים קדימה ליום רביעי, מול קבוצה צעירה מהצפון ׳אעבלין׳ ברצון עז להשיג 3 נקודות נוספות."

מנהלת הקבוצה ופסיכולוגית הספורט- מורן מגידש: גאה בכל אחת ואחת מהשחקניות על המשחק! לכל אחת מהן יש חלק בניצחון מול אסא. היה משחק לא פשוט אבל הן ווינריות וידעו להביא את הנקודות. אני מאוד מאמינה בקבוצה שלנו ובצוות המקצועי התותח שלנו. הולכת להיות עונה מאוד מעניינת."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות