n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / לאחר ההתנגדויות: הקמתו של ביה"ס היסודי החדש בגני תקווה יצאה לדרך

לאחר ההתנגדויות: הקמתו של ביה"ס היסודי החדש בגני תקווה יצאה לדרך

בית הספר  אשר החלה הקמתו השבוע, יכלול 18 כיתות לימוד וגם חצר שתהפוך לשטח ציבורי אחרי שעות פעילות בית הספר. סך כל השטח הבנוי יעמוד על 2,900 מ"ר, ויכלול גם תוספת של 28 מקומות חנייה

ראש המועצה ליזי דלריצ'ה על רקע הבנייה. צילום: דוברות המועצה
ראש המועצה ליזי דלריצ'ה על רקע הבנייה. צילום: דוברות המועצה

בתום הליך ארוך שכלל שיתוף ציבור ובחינה של ועדה מקצועית חיצונית את הנושא, החלו בשבוע האחרון הקידוחים לקביעת היסודות לבית הספר "אמירים" החדש בגני תקווה. בנייתו של בית הספר צפויה להיארך כשנה, והוא צפוי לעמוד לרשות התלמידים בחודש ספטמבר בשנה הבאה.

קצת רקע טרום בנייה: ב-2017 החליטה מועצת גני תקווה על בניית בית ספר יסודי חדש ברחוב דרך המשי,

לתוכנית שאושרה בוועדה המקומית להסדרת הקמת בית הספר הוגשו התנגדויות מצד חלק מתושבי השכונה שלא היו מעוניינים בהפעלתו של מוסד החינוכי, והעלו את החשש מפני עומסי תנועה באזור וירידת ערך הדירות שלהם. קבוצת תושבים גם התאגדה בניסיון לשנות את ההחלטה באמצעים משפטיים, שהסתיימו בפסיקה לטובת החלטת המועצה להקמת ביה"ס.

בתחילת שנת 2020 החליטו במועצת גני תקווה לבחון את ההחלטה בשנית באמצעות הליך שיתוף ציבור, ושיח משתף עם תושבי השכונה. במסגרת התהליך מופו עמדות הציבור, הוצגו חלופות וגובשו תובנות בנוגע לעמדות השונות.

בסופו של דבר צוות חיצוני מקצועי למועצה בחן את תוצאות ההליך, ניתח אותם ועל בסיסם גיבש את המלצתו שלאורה התקבלה ההחלטה להקים בי"ס יסודי שייקרא "אמירים"

בית הספר  אשר החלה הקמתו השבוע, יכלול 18 כיתות לימוד וגם חצר שתהפוך לשטח ציבורי אחרי שעות פעילות בית הספר. סך כל השטח הבנוי יעמוד על 2,900 מ"ר, ויכלול גם תוספת של 28 מקומות חנייה ל-34 הקיימים במקום כבר היום.

בית הספר יצטרף לנבחרת בתי הספר היסודיים ביישוב, ויהווה בית הספר היסודי השישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות