n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: הונחה אבן פינה להקמת מעון יום שיקומי

אור יהודה: הונחה אבן פינה להקמת מעון יום שיקומי

המעון ברחוב העצמאות מיועד לגילאי 0 עד 3 עם צרכים מיוחדים בפרויקט אותו מממן משרד העבודה הרווחה והשירותים הקהילתיים והביטוח הלאומי

הנחת אבן הפינה
צילום: וידאו אקשן

אבן פינה הונחה בשבוע שעבר להקמת מעון יום שיקומי באור יהודה. המעון שמוקם ברחוב העצמאות בעיר מתוקצב על ידי משרד העבודה, הרווחה והשירותים הקהילתיים והביטוח הלאומי כאשר על הפרויקט אמונה החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה. במסגרת הפרויקט, מוקמות ארבע כיתות מעון עבור ילדים בגיל הרך עד גיל 3, מתוכן שתי כיתות תקשורתיות ושתי כיתות שיקום. בקומה השנייה מוקמים שלושה גני ילדים חדשים.

באירוע השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, רב העיר, הרב ציון כהן, סגני ראש העיר, ימית קרקוקלי ועופר בוזי, הממונה על אגף שח"ק בעירייה, חבר המועצה אברהם בורוכוב, מנהלת אגף בכיר קהילה במשרד הרווחה, ויויאן אזרן, מנהלת אגף שח"ק, ד"ר אסתי אשל, מנהלת יחידת צרכים מיוחדים, סוזי מארק, והמפקחת הארצית במשרד הרווחה, דינה בן לביא.

מעון היום נבנה כצורך של העיר לספק מענה לתינוקות בגיל הרך עם צרכים מיוחדים. עד כה, נאלצו הורי התינוקות לחפש מענה מחוץ לעיר, אך עם השלמת המבנה, הם יוכלו ליהנות משירותים אלו בתוך העיר.

ראש העיר, ליאת שוחט: "פרויקט הקמת מעון יום שיקומי יאפשר סוף סוף לפעוטות שמתגוררים בעיר עם צרכים מיוחדים להתחנך כאן מתחת לבית ולקבל את המעטפת הטובה והאיכותית ביותר מבלי צורך לנסוע רחוק. עיר שמכבדת את עצמה ורוצה להנחיל ערכים של שוויון הזדמנויות חייבת לא רק לדבר על זה, אלא גם לעשות זאת".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות