n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / כדורגל: רואות שש שש!

כדורגל: רואות שש שש!

מ.כ אור יהודה נשים, כבשה שישייה וממשיכה להוליך את טבלת הליגה הארצית

מ.כ אור יהודה נשים צילום דאהר דיאב
צילום דאהר דיאב

הקבוצה שמובלת על ידי המאמן עדי פסח והמנהלת מורן מגידש, לא התקשתה להביס בחוץ את מג'דל כרום בתוצאה 6:0 זאת למרות שעל הנייר, היה אמור להתפתח משחק שקול הרבה יותר.

כבר בדקה ה-11 נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות אור יהודה ומירית דבוש תרגמה את השריקה ל- 1:0. פחות מחמש דקות חלפו ודניאלה כהן הכפילה את התוצאה והעלתה את אור יהודה ל- 2:0. רגע לפני הירידה להפסקה, יפעה דותן כבשה את הראשון שלה וחתמה את תוצאת המחצית- 3:0 שנתן לשחקניות של פסח, הרבה שקט לקראת המחצית שנייה.

עד לדקה ה-70, העניינים נרגעו אבל אז בתוך 7 דקות, כבשו שחקניות אור יהודה 3 שערים (שער נוסף של דותן וצמד ללירון אזולאי) בדרך לניצחון ענק 6:0 והבטחת המקום הראשון לעוד שני מחזורים לפחות.

מנהלת הקבוצה מורן מגידש, אמרה בסיום ל"גל גפן": משחק לא פשוט אבל יש לנו קבוצה של לוחמות נחושות שלא הפסיקו לעבוד קשה מהשנייה הראשונה ועד הסיום. עדי, הכין אותן טקטית בצורה מעולה ואני פשוט גאה בכל אחת ואחת מהן."

המחזור הבא ייערך רק בסוף החודש אז תפגוש אור יהודה בחוץ את פנתרות אשדוד. בסיבוב הקודם המפגש בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון 4:1 לאור יהודה בתקווה שגם הפעם התוצאה תהיה דומה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות