דף הבית / חדשות 4 / "נשים למען נשים"

"נשים למען נשים"

אתחיל מווידוי קטן, כאשה העובדת ומחזיקה במשרה תובענית ועם רצון למצוא זמן לבית ולמשפחה, לא הצלחתי לשלב זמן להתנדבות קהילתית. השלמתי רצון זה כחלק מתפקידי, כאשר מצאתי את עצמי פועלת בנושא קידום נשים עובדות ופיתוחן בארגון. השנה החלטתי לעשות מעשה וכן להוסיף לי נדבך חשוב זה של התנדבות קהילתית.
בחיפושיי הגעתי לאיריס כגן, יועצת ראש העיר למעמד האישה ופגשתי אישה פעילה,יוזמתית ובעלת מעוף. במספר פגישות עם איריס נגלה לי עולם מופלא כאשר נחשפתי לרשת נשים הפועלת בעיר במודל רשתי ייחודי, מעורר השראה וגאווה כאחד.
רשת הנשים שבנתה איריס עובדת תחת המוטו "שוות, מנהיגות, מעורבות" ותומכת בנשים על רצף החיים. מעצים מאוד לראות צוות נשים מצומצם בראשותה, אשר הצליחו לטוות רשת פעילויות ומיזמים בנושאים שונים מתוך תפיסת עבודה של "את אף פעם לא לבד", טיפוח מנהיגות נשים בשורה של הכשרות ופעילויות ליצירת שינוי חברתי, ונתינה לנשים סל מיומנויות ושירותים המאפשרות להן לפעול, לממש את עצמן ולהשפיע.
מתוך שפע הפעילויות, אני רוצה לשתף את הקוראים במספר יוזמות מלהיבות וחשובות.
לנערות מוצעים  מפגשים  לחיזוק הביטחון העצמי ולשיפור מיומנויות התקשורת וחשיבה חיובית. לאימהות הוקם מיזם של "אם לאם" לתמיכה בנשים בתקופה הרגישה שלאחר לידה. לנשים עובדות נבנה פורום של נשים בעסקים ובקריירה, ששם למטרה לחזק התפתחות הנשים כמנהיגות וכמשפיעות במרחב הציבורי .
מרכז אימון וייעוץ לאישה משמש חולייה חשובה ברשת, ומעניק לנשים את האפשרות לעבור תהליכי שינוי, התפתחות והעצמה משמעותיים ובמגוון תחומים
בנוסף, ישנו גם פורום נשים דת ומסורת אשר הוקם מתוך ההבנה לתת מענה לצרכים ייחודיים המאפיינים אוכלוסייה זו .
מעבר לתמיכה ומתן המסגרת בתחומים האלו, שולבה חשיבה גם בהיבטים יותר פורמלים. מנע (מרכז זכויות נשים עירוני) עבר שינוי תפיסתי מסיוע משפטי פרטני לקהילת מנהיגות מתנדבות, אשר מרחיב את הנגישות למיצוי זכויות הן במרחב הפרטי והן במרחב הציבורי .
לדעת שרשת נשים כזו עובדת בהתנדבות ומגיעה לאלפי נשים בעיר זה דבר מופלא בעיניי. הרגשתי שהפעילות מעוררת השראה וללא ספק סוחפת אותי לעשייה.
אני קוראת לעוד נשים להתנדב. התחומים כל כך מגוונים ורבים כך שכל אחת יכולה למצוא את עצמה, להירתם ולתרום.
אירס אינה נחה ובימים אלו מגיעה עם תכנית חדשה להפוך את המשרד לקידום נשים לכלל אגף לשוויון מגדרי.
מרכז נשים עירוני, רח' בן גוריון 78 ראשון לציון.
ליצירת קשר נאוה קליין  [email protected]

נאוה קליין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות