n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / הסיבים האופטיים הגיעו לסביון!

הסיבים האופטיים הגיעו לסביון!

מועצת סביון פרסמה "קול קורא" לחברות תשתיות, לקידום פריסת סיבים אופטיים. במכרז זכתה קבוצת פרטנר שהחלה לפרוס את הסיבים בסביון והתחייבה להשלים את הפריסה בתוך חצי שנה בלבד בכל רחבי המועצה

חדר שרתים סביון
צילום: דוברות סביון

על רקע הרצון לזרז תהליכים לפריסת סיבים אופטיים בסביון, מועצת סביון פרסמה "קול קורא" לחברות תשתיות, לקידום פריסת סיבים אופטיים.

ההחלטה נובעת מהמסקנה שבשנים הקרובות אין סיכוי שייפרסו סיבים בסביון על ידי חברות התקשורת ביוזמתם, שכן זה לא משתלם להן בשל סגנון הבנייה המרווח בין בית לבית המאפיין את סביון, כך שמבחינת המועצה עדיף היה להיות פרו אקטיביים וליזום פריסה עצמאית.

פריסת הסיבים בסביון החלה ב-5 באפריל ע"י קבוצת פרטנר שזכתה ב"קול קורא" ובמסגרתו מתחייבת להשלים את הפריסה בתוך חצי שנה בלבד בכל רחבי המועצה.

את הפרויקט מקדם מוטי לנדאו ראש מועצת סביון, יחד עם הצוות המקצועי של המועצה, ומטרתו היא להעניק לתושבי סביון את היכולת ליהנות מאינטרנט במהירויות גבוהות וחוויית גלישה מתקדמת.

תושבי סביון יוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר, שבהרבה מיישובי ישראל יכולים רק לחלום עליו, כבר בשנה הקרובה בעלות שלא עולה על מחירי השוק בארץ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות