n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מאושפז נהרג מפיצוץ בלון חמצן בבית החולים שיבא

מאושפז נהרג מפיצוץ בלון חמצן בבית החולים שיבא

רמי נורי, 81, מראשון לציון שהיה נהגם של חמישה רמטכ"לים, נשרף בחדרו בבית החולים, לאחר שמאושפז אחר הדליק סיגריה וגרם לפיצוץ . בנו: אנחנו המומים . שיבא: פעלנו ללא דופי. משתתפים בצער המשפחה

רמי נורי
רמי נורי ז"ל . צילום: באדיבות המשפחה

"זה סיוט שאי אפשר לתאר, זה חלום בלהות שאני לא מצליח להתעורר ממנו. יש לי ביקורת קשה על בית החולים. איך אין אמצעים לכיבוי אש בבית החולים כמו ספינקלרים? היכן הטכנולוגיה? אבי יכול היה לחיות היום", כך אומר בכאב משה נורי, שאביו רמי בן ה-81 נשרף בעת שהיה מאושפז בבית החולים שיבא, לאחר שמאושפז הדליק סיגריה וגרם לפיצוץ בלון חמצן.

רמי נורי ז"ל מראשון לציון אושפז בעקבות סיבוכי קורונה. לפני כשבועיים  התרחש אירוע חריג כאשר מאושפז הדליק סיגריה וגרם לפיצוץ בלון החמצן. נורי נפצע באורח קשה ואדם נוסף נפצע קל. נורי שסבל מכוויות הורדם והונשם.

ביום חמישי חלה התדרדרות במצבו והוא נפטר. "לאבא לא היה לחצן מצוקה", מספר בנו משה ל"גל גפן ראשון לציון". האדם שהיה אתו בחדר כל הזמן ביקש סיגריה לעשן. זו הסיבה שביקשנו שיעבירו אותו חדר, אבל אמרו לנו שאין חדרים.

"בסופו של דבר, האדם שהיה מאושפז בחדר עם אבי הדליק סיגריה ובגלל שהוא היה מחובר לבלון חמצן נגרם פיצוץ וכל החדר נשרף. התקשרו אלינו באחת בלילה, אמרו שפרצה שרפה וכשהגענו היינו המומים. המראות היו קשים מאוד. התמונות האלה לא עוזבות אותי. אני לא מצליח להירדם בלילות מהמראות הקשים"

מצבו של האב כאמור התדרדר. "הרופאים התקשרו אלי ואל אחותי ואמרו שהוא מתקשה לנשום ושצריך להרדים ולהנשים אותו. לחצתי לאבא שלי חזק את היד וביקשתי ממנו להיות חזק. לצערי, הוא לא הצליח להתעורר. זו טרגדיה בלתי נתפסת. מוות מיותר וכואב".

נורי נולד בעיראק ועלה כילד למעברת אור יהודה. לימים התגייס לצבא ושירת כאיש קבע במשך 25. "אבי היה נהג של חמישה רמטכ"לים: יצחק רבין, חיים בר לב, דוד דדו אלעזר, מוטה גור ורפאל איתן. הוא שמר סודות מדינה במשך עשרות שנים, ולא שיתף בדבר. הוא ראה מקרוב את כל המלחמות, המבצעים, השמדת הכור בעיראק. הוא היה חבר אישי של בכירי צה"ל והמטכ"ל".

רמי נורי ז"ל
משמאל לימין : רפול – רמטכ״ל , מוטי הוד מפקד חיל האוויר בהחלפה של מפקד חיל האויר , משה לוי , דוד עברי , משה נורי , וקצינה ממפ״ע
צילום באדיבות המשפחה.

נורי ז"ל  הותיר אחריו 4 ילדים ושלושה נכדים.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "אירוע השרפה בשיבא נגרם כתוצאה מעישון אסור של מטופל שהיה מחובר לחמצן. גלאי העשן אשר מותקן בחדר האשפוז כמו בכל בית החולים, הוא אשר התריע על השריפה כנדרש. צוותי בית החולים פעלו ללא דופי. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. תוצאות הבדיקה יועברו למשרד הבריאות".

רמי נורי ז"ל עם מוטה גור
רמי נורי ז"ל עם מוטה גור.
צילום מאדיבות המשפחה

 

משה 2
הברית של הבן משה , חיים בר לב רמטכ״ל היה הסנדק. צילום באדיבות המשפחה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות