n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: "דרך הקצב" השתתפה באירוע אינטאקטיבי ביום הבינלאומי לתרבות מוסיקת הגוף

קריית אונו: "דרך הקצב" השתתפה באירוע אינטאקטיבי ביום הבינלאומי לתרבות מוסיקת הגוף

כבר בשעות הצהריים המוקדמות הגיעו הקבוצות השונות של "דרך הקצב" מהלהקות הצעירות ועד ללהקה הבוגרת לבית המתופפים, שם לקחו חלק בסדנאות שונות, אשר הועברו מרחוק על ידי טובי המורים בעולם לתיפוף הגוף במסגרת אירוע  אינטראקטיבי רחב היקף אשר התקיים לכל אורך היום ברחבי העולם כולו!

דרך הקצב
צילום: מתנ"ס קריית אונו

במסגרת היום הבינלאומי לציון תרבות מוסיקת הגוף, לקחו חלק מתופפי הלהקות הבוגרות של ״דרך הקצב״ של המתנ"ס, באירוע  אינטראקטיבי רחב היקף אשר התקיים לכל אורך היום ברחבי העולם כולו!
כבר בשעות הצהריים המוקדמות הגיעו הקבוצות השונות של "דרך הקצב" מהלהקות הצעירות ועד ללהקה הבוגרת לבית המתופפים, שם לקחו חלק בסדנאות שונות, אשר הועברו מרחוק על ידי טובי המורים בעולם לתיפוף הגוף. המתופפים  זכו לעבוד עם מורים מברזיל, פרו ,ארה״ב ודרום אפריקה ולצפות ביצירות וקונצרטים בתחום מוזיקת הגוף בכלל ותיפוף גוף בפרט, מאינדונזיה ופורטוגל. גם להקות "דרך הקצב" זכו להציג את תוצריהם בפני צופים רבים ברחבי העולם.

עמי כחלון סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת המתנ"ס: "דווקא בתקופה שנראה שהכל סגור, בעיצומו של גל קורונה נוסף, לראות את הנוער של מתופפי דרך הקצב של המתנ"ס בשיתופי פעולה חוצי גבולות וזמן זה מרגש ומחמם את הלב. מתופפי "דרך הקצב" הם גאווה עירונית וישראלית במיטבה"

משה דוידוביץ' המנהל האומנותי של  "דרך הקצב" מספר: "האירוע המיוחד הופק על ידי Crosspulse , ארגון אשר הקים והפיק עד הגעת הקורונה, את פסטיבל מוסיקת הגוף הבינלאומי ibmf – international body music festival  פסטיבל נודד, אשר נותן במה לאמנות מוסיקת הגוף ולקהילה ההולכת וגדלה העוסקת ויוצרת בתחום זה. בשנת 2014 הוזמנו לראשונה להקות ״דרך הקצב״ לקחת חלק בפסטיבל היוקרתי ומאז הפכו מתופפי הלהקות לשגרירים קבועים, מכובדים ומאוד רצויים בפסטיבלים אלו וגם כעת. למרות שלא מדובר בדיוק בפסטיבל הרגיל, הוזמנו הלהקות לקחת חלק באירוע, להשתתף, לחלוק ובעיקר לחגוג יחד את היום המיוחד עם שאר חברי קהילת מוסיקאי הגוף ברחבי העולם"

 

ליובל וייסמן מהלהקה הבוגרת  שהפיק את הפסטיבל בקריית אונו, זה היה יום עמוס: "למעשה הגענו כל הלהקות בשעות הצהריים ונשארנו כאן עד אחרי חצות, מדובר בהפקה מורכבת שדרשה מאיתנו ציוד וידאו תקשורת  וכמובן לוגיסטיקה. אני שמח על כך שהאירוע עבר בהצלחה מרובה לשמחת כולנו, זה היה יום מסעיר ומיוחד לכל מתופפי דרך הקצב."

 

עדי לוי פאר מנהלת הלהקות הייצוגיות של המתנ"ס: "להקות דרך הקצב שלנו הן שם דבר בתחום תיפוף הגוף לא רק בישראל. תקופת הקורונה מזמנת כל העת הזדמנויות לשיתופי פעולה בינלאומיים בסיוע הטכנולוגיה וההשתתפות באירוע בסדר גודל כזה מרגשת מאד. אני תקווה כי בשנה הבאה יחזרו המתופפים לייצג את קריית אונו בפסטיבל במתכונתו הרגילה באחת הערים בעולם."

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות