n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פעילויות חינמיות עם הילדים היום ומחר בשביתה.

ראשון לציון: פעילויות חינמיות עם הילדים היום ומחר בשביתה.

בעקבות השביתה המחריפה של הסתדרות המורים, ראש העיר רז קינסטליך פתח את החי כיף בחינם לתושבי העיר, בריכת שיכון המזרח, בריכת 360 בנחלת יהודה, ומוזיאונים בעיר.
,

חי כיך
חי כיף. צילום: עיריית ראשון לציון

שבוע לא קל עבר על מערכת החינוך בעיר, כאשר הסתדרות המורים הודיעה על עיצומים החל מיום ראשון שהיה.  גני הילדים ובתי הספר החלו את הלימודים בשעה עשר בבוקר, כך גם ביום שני ושלישי. אתמול ( רביעי) החריפה הסתדרות המורים את העיצומים והשביתה את מערכת החינוך בכל הארץ.

ראש העיר רז קינסטליך תכנן לפתוח את הגנים ובתי הספר בעזרת הסייעות, דבר שלא צלח לאחר שההסתדרות הודיעה כי סייעות לא יוכלו להגיע משעות הבוקר ולעבוד ללא הגננות והסייעות.

כדי לסייע להורים במתן פתרונות תעסוקה לילדים החליט ראש העיר כי היום החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד לשעה 14:00 יפעל החי כיף, בריכת שיכון המזרח, ובריכת 360 בנחלת יהודה  בחינם בהצגת תעודת זהות. גם מוזיאון ראשון פתוח היום ומחר החל מהשעה 10:00 בבוקר ומוזיאון אגם החל מהשעה 11:00.

בנוסף יתקיימו פעילויות בגן המושבה החל מהשעה 10:00 ועד לשעה אחת בצהרים, בין הפעילויות הופעה של מיקי מצחיק וסדנאות יצירה.

צהרוני הילדים יתקיימו כרגיל, צהרוני הילדים החל מהשעה 14:00 וצהרוני בתי הספר מהשעה 12:45.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-17 at 18.44.36_3a1666e2

צעירה מטייבה מכרה סמים לקטינים בחולון וראשון לציון

תפריט נגישות