n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: שר הרווחה והביטחון החברתי, בא לביקור

גבעת שמואל: שר הרווחה והביטחון החברתי, בא לביקור

השא מאיר כהן וצוותו, הגיעו לישיבת עבודה וסיור בעיר גבעת שמואל

ביקור שר הרווחה מאיר כהן
ביקור שר הרווחה מאיר כהן. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

השר כהן פגש את צוותי האגף לשירותים חברתיים והתרשם מהעשייה הענפה והמבורכת שלהם למען התושבים "התרשמתי מאוד מהתפתחותה של העיר ומההשקעה הרבה של הנהלת העירייה לרווחתם של התושבים בכל תחומי החיים"

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן וצוותו, הגיעו לישיבת עבודה וסיור בעיר גבעת שמואל. הביקור נפתח בישיבת עבודה בהשתתפות ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, סגן ראש העיר משה מרר, מנכ"ל העירייה גבי חדד, מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה אתי סומך, במהלכה ניתנה לשר סקירה על היקף הפעילות הנרחבת של האגף ועל תפיסת השירות האוניברסלית   ממנה נהנים תושבי העיר מגיל לידה ועד זקנה. 

"הקורונה חידדה והוכיחה לנו שאף אחד מאתנו איננו חסין מפני משברים והאגף לשירותים חברתיים כבר מזמן איננו רק נחלתם של משפחות רווחה" אמרה מנהלת האגף אתי סומך.

בחלקו השני של הביקור, השר כהן ביקר בבניין החדש של האגף לשירותים חברתיים, נפגש עם צוות העובדות הסוציאליות והתרשם מקרוב על העשייה הענפה והפעילות החשובה הנעשית בההלך השנה עבור התושבים במחלקות השונות: מרכז לצעירים, הכוונה תעסוקתית, ליווי לבני משפחה מטפלים, עולים חדשים, נוער בסיכון ועוד.  

השר כהן סיכם את הביקור ואמר: "שמחתי להתארח בגבעת שמואל ולפגוש בראש העיר יוסי ברודני ובצוותי האגף לשירותים חברתיים של העירייה. התרשמתי מאוד מהתפתחותה של העיר ומההשקעה של הנהלת העירייה בכלל התחומים לרווחתם של כלל תושבי העיר ובעיקר בתחום הרווחה. בהזמנות זו, אני מבקש גם לברך ולחזק את צוותי האגף לשירותים חברתיים ובכלל העובדים הסוציאליים, על עבודתם הקשה והחשובה שהם עושים עבור התושבים. אתם חוד החנית בתקופה זו ובוודאי גם בעתיד".

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "אני מודה לשר הרווחה מאיר כהן, על ביקורו החשוב בעיר, על התמיכה ועל ההירתמות של משרדו לקידום רווחתם של תושבי העיר.  העובדות הסוציאליות של האגף לשירותים חברתיים של העירייה, בעלות אוריינטציה גבוהה ופועלות לטיפול במכלול צרכי האוכלוסיות השונות בעיר הן ברמה האישית והמשפחתית, והן ברמה הקבוצתית והקהילתית. זאת אכן הזמנות טובה להודות למנהלת האגף ולצוותה, על עבודתם החשובה למען רווחתם של התושבים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות