n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בעקבות הביקוש, סניף חדש ל"דנדשה" בראשון לציון

בעקבות הביקוש, סניף חדש ל"דנדשה" בראשון לציון

רשת החנויות החברתית לבגדי יד-שנייה 'דנדשה' פתחה סניף חדש בראשון לציון

בגדים דנדשה צילום יחצ
צילום: יח"צ

'דנדשה' היא רשת של חנויות בגדי יד שנייה חברתית לנשים מבית קבוצת 'שכולו טוב', המהווה מרכז שיקום והכשרה תעסוקתי לנשים המתמודדות עם חסמים תעסוקתיים. דנדשה פעילה כיום בפריסה של 9 חנויות ואתר אונליין לרכישת בגדי יד שניה, כאשר בחודש האחרון פתחה שני סניפים נוספים אחד מהם כאן אצלנו בראשון לציון, זאת למרות המגמה בחודשים האחרונים.

סניף ראשון לציון החדש ממוקם ברוטשילד 56 שהחל לפעול כבר בחודש נובמבר, ומדווח על היענות מרשימה. פתיחת הסניפים מסמנת צעד חשוב בהתנעת הכלכלה הישראלית, ובחיזוק החוסן החברתי של אוכלוסיות רבות בחברה.

עופר כהן, מנכ"ל קבוצת שכולו טוב: "בימים אלו, העורף נדרש להתמודד עם אתגרים חברתיים משמעותיים וליצירת חוסן לאומי. קבוצת שכולו טוב ממשיכה להרחיב את פעילותה בהתאם לחזון לשילוב אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה ובחברה, דבר המחזק את החוסן של מדינת ישראל, שבתקופה זו זקוקה לו יותר מתמיד.

רשת דנדשה מבוססת על מודל שיקומי חדשני המאפשר אחוזי השמה גבוהים של אנשים עם חסמים תעסוקתיים בשוק העבודה. המודל אותו פיתחה ומפעילה הקבוצה זכה לפרסים רבים בארץ ובעולם. הקבוצה תמשיך לפעול ולפתח סביבות הכשרה תעסוקתיות בלב החברה ולחולל שינוי משמעותי בחייהם של אנשים עם מוגבלויות.

הערכים המובילים את הרשת הם מחזור, צרכנות נבונה ותעסוקה חברתית, בדגש על הכשרה תעסוקתית משמעותית לנשים. בסניף מתנסות הנשים במכירות, תפירה, סטיילינג, דיגיטל ובשירות לקוחות כל זאת במטרה לרכוש מיומנויות מקצועיות שונות להשתלבות בשוק העבודה הטבעי.

רשת 'דנדשה' היא הרשת הראשונה בישראל לבגדי יד-שנייה המפעילה גם חנות אונליין: https://dandasha.co.il/ דנשה מציעה למכירה אלפי פריטי אופנה במחירים נגישים ושווים לכל כיס וטווח המחירים נע בין 20-80 ₪ בלבד. כל הבגדים נמסרים ע"י הקהילה בסניפי הרשת, עוברים מיון קפדני, כביסה ורק לאחר מכן נמכרים בחנויות היד השניה ובאתר. שני הסניפים החדשים מצטרפים לסניפי הרשת הקיימים בתל אביב, חיפה, עפולה, נתניה, כפר סבא, רמת גן, קריית גת וראשון לציון.

אודות קבוצת "שכולו טוב":
קבוצת "שכולו טוב" הינה הקבוצה הגדולה בישראל הפועלת לשיקום והכשרת אנשים עם מוגבלויות בכל שנה הקבוצה מלווה לשיקום תעסוקתי עבור כ 8000 מקבלי שירות. הקבוצה מספקת שירות למשרד הבריאות, משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים, משרד הבטחון והביטוח הלאומי ופועלת למען קידום השתלבות אנשים עם חסמים תעסוקתיים בחברה ע"י שיקום פרו אקטיבי במגוון מותגים המהווים מרכזי הכשרה תעסוקתיים וחברתיים .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות