n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: לכל אוהבי KFC, סניף חדש עומד להיפתח בעיר ב- G City

ראשון לציון: לכל אוהבי KFC, סניף חדש עומד להיפתח בעיר ב- G City

KFC רשת העוף המפורסמת בעולם, ממשיכה להתרחב ותפתח סניף בלוקיישן מוביל במרכז – G City ראשון לציון.

יחצ kfc
צילום: יחצ kfc

יצאתם לראות סרט בסינימה סיטי ונתקפתם רעב? הנה לכם בשורה נהדרת לקיץ: סניף חדש בראשון לציון ב-G City שיפעל בכל ימות השבוע.

לאחר פתיחת 14 סניפים ובקשות רבות מצד אוהדי KFC לפתיחת מסעדות באזור גוש דן – בקרוב תיפתח מסעדת KFC   ב- G City ראשון לציון. הסניף יהיה ה-16 במספר ויעמיק את הנוכחות של הרשת במרכז הארץ. KFC  בראשל״צ צפוי לשרת קהל גדול מאד של לקוחות מהאזור ולענות על הביקוש העצום לעוף האהוב, ובכך לאפשר ליותר לקוחות להנות מעוף טעים וטרי ליד הבית ובאזורי הבילוי.

התפריט במסעדת ראשל״צ ובכל סניפי הרשת בישראל שומר על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. הסניף יהיה פתוח בכל השבוע ויהווה מוקד מושלם לעצירה לפני או אחרי הסרט, לארוחת צהריים עם הילדים או לאיסוף הביתה.

עומר זיידנר, מנכ"לKFC  בישראל. ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכל הארץ. מאז כניסת הרשת אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם, ואנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז ולעמוד בביקוש האדיר של הישראלים לטעם האהוב של KFC״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מחכה בקוצר רוח, אבל אם המחיר לא יהיה סביר ואם לא יהיו כל חלקי העוף העיקריים כמו שוק וירך כמו שזה בארה"ב אמנע כנראה מלהתקרב. בארץ לרוב מוכרים כנפיים עם נוצות ,רצועות עוףומידי פעם שוקיים, דיי מאכזב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות