n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: שישה מכשירי דפיברילטור הוצבו ברחבי העיר להצלת חיים

גבעת שמואל: שישה מכשירי דפיברילטור הוצבו ברחבי העיר להצלת חיים

שש עמדות דפיברילטורים של מד"א הוצבו ברחובות גבעת שמואל להצלת חיי אדם בחרום. ראש העיר יוסי ברודני: "מיזם מציל חיים, אשר יכול להוות את ההבדל בין חיים למוות באירוע חירום רפואי"

יוסי ברודני עם גיגי טואסי
יוסי ברודני עם גיגי טואסי

במהלך החודש האחרון, הותקנו ברחבי העיר גבעת שמואל חמישה דפיברילטורים אשר ישמשו את התושבים להצלת חיים בעת חירום. הדפיברילטורים החדשים הוצבו בעיר, כחלק משיתוף פעולה של עיריית גבעת שמואל עם גלעד (גיגי) טואסי, ראש צוות מד"א בעיר ותושב גבעת שמואל, במטרה לשפר את הסיכוי להצלת חיי התושבים בחרום בעת אירוע לבבי.

כל עמדת החייאה חכמה, כוללת דפיברילטור מתקדם של מד”א וארון אלקטרוני, המחובר לרשת מד”א, שנשלט מרחוק ומיקומו מזוהה במוקד 101. כך, במקרה של התמוטטות פתאומית ודום לב, צוותי מד”א במוקד 101, ידריכו את המתקשר לשלוח עובר אורח לארון החכם הקרוב, יפתחו אותו בשליטה מרחוק וינחו לחבר את המכשיר למטופל, זאת במקביל להזנקת ניידת טיפול נמרץ וכונני מד”א למקום.

עמדות הדפיברילטור החדשות בגבעת שמואל, הוצבו בכיכר העירייה, בפארק הדרומי הסמוך לכביש מכבית (המזרקות), בפארק רמון על יד במת האירועים, בסמוך לבמה בפארק האירועים המרכזי של גבעת שמואל ברחוב הזיתים ובספורטק העירוני.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "פרישת הדפיברילטורים בעיר היא בשורה של ממש עבור התושבים, שכן מדובר במיזם מציל חיים, אשר יכול להוות את ההבדל בין חיים למוות באירוע חירום רפואי ולקצר באופן משמעותי את זמני התגובה לביצוע החייאה. ברוח זו נמשיך לפעול למענם של התושבים, על מנת להבטיח את איכות החיים והסביבה בעיר".

גלעד (גיגי) טואסי (40), מדגיש את חשיבות השימוש בדפיברילטור להצלת חיים ומסביר כי "בכל 60 שניות שחולפות ללא טיפול מרגע תחילתו של אירוע לבבי, פוחתים סיכויי ההישרדות של החולה בכשבעה עד עשרה אחוזים. ככל שמתן מכת חשמל מתרחשת מהר יותר, הסיכוי של החולה לחדש את פעילות הלב גדל ומכאן החשיבות הרבה להצבת המכשירים ברחבי העיר כמצילי חיים בעת חירום".

במסגרת התנדבותו במד"א, משמש גיגי טואסי כראש צוות ואחראי על המתנדבים הפועלים בעיר גבעת שמואל. לפני כחמש שנים, בשיתוף פעולה עם עיריית גבעת שמואל ומנהלת מרחב ירקון במד"א, הוא יזם את הקמתה של תחנת מד"א והצבתו של אמבולנס בעיר באופן קבוע.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות