דף הבית / חדשות העיר / מונעים את הנפילה הבאה

מונעים את הנפילה הבאה

מי ליאור

בראשון לציון מתגוררים למעלה מ-40 אלף תושבים מעל לגיל 66, על פי נתוני משרד הבריאות, פלח זה באוכלוסיית העיר מצוי בסיכון לנפילה. על פי הנתונים, אחד מתוך שלושה אנשים בגילאים אלו נופל לפחות פעם אחת. נפילות הינן תופעה נפוצה בגיל זה שכן הגוף אינו מתפקד באותן רמות ויכולות כמו בעבר. ככל שאדם מתבגר, נוצר מצב פיזיולוגי של האטה בתפקודי מערכות, השרירים וכו'. נפילה בגילאים אלו מובילות לא פעם לשברים ושיקום ארוך ומייסר. ביוזמת שלוש תושבות העיר, חנה ליבנה, צפי נטיף ושרה רוזנפלד, שהשתתפו בקורס סביבה ובריאות שקיים אגף קיימות וסביבה בעיריית ראשון לציון, יתקיימו במועדוני הקשישים בעיר סדנאות למניעת נפילות בגיל המבוגר.

מטרת הסדנא הינה הקניית ידע וכלים באמצעותם ניתן יהיה למנוע את הנפילה והיא תכלול שישה מפגשים עם אנשי מקצוע כמו רוקח, פיזיותרפיסט ועוד. במהלך הסדנא יוסבר הקשר בין תרופות ונפילות, חיזוק שרירים, שיווי משקל ונפילה "בטוחה". גם קופות החולים בעיר ועמותת מילב"ת לוקחות חלק בקיום הסדנא במהלכה יועבר מידע גם בנושא "הבית הבטוח".

מנהלת אגף קיימות וסביבה, מירב שבתאי בלחסן, מברכת על היוזמה ומוסיפה: "אנו שמחים לקדם כל יוזמה שתורמת לשיפור איכות החיים ומטיבה עם בריאות התושבים. אני משוכנעת שהסדנא תתרום רבות לתושביה הבוגרים של העיר ולבני משפחותיהם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות