דף הבית / כללי / מעבירים הילוך

מעבירים הילוך

האדומים עם המאמן עידן מימון, החלו להתאמן באופן רשמי בתחילת השבוע שעבר. הקבוצה הופיעה בהרכב כמעט מלא וביום ראשון הבא, עם הרכב מלא לחלוטין, היא תצא למחנה אימונים באוקראינה במהלכו תיקח חלק בשני טורנירים בינלאומיים מול קבוצות בכירות מהדרג הראשון. בין הקבוצות אותן תפגוש ראשון לציון נמצאות גם: ז'פרוז'ה האוקראינית, ויסלה פלוק הפולנית וסקה מינסק מרוסיה הלבנה שתשתתף בליגת האלופות של ה-EHF. עוד קודם לטיסה המתוכננת, תקיים הקבוצה שלושה משחקי הכנה בישראל מול עירוני רחובות, א.ס רמת השרון והאלופה הטרייה- הפועל אשדוד.

גם בהפועל וגם אצל יריבתה המקומית- מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון, החלו במכירת המנויים לקראת העונה שבפתח וקוראים לאוהדים להמשיך ולהיות חלק מהחוויה של שני המועדונים הגדולים בכדוריד הישראלי. במכבי, יקיימו הערב (חמישי) לראשונה, כנס אוהדים עם רצון להפוך את האירוע למסורת שתקרב בין האוהדים לקבוצה. האוהדים שיגיעו לאולם רביבים בשעה 19:00, ישמעו מראשי המועדון על התוכניות לעונה הקרובה של קבוצות הגברים, הנשים ומחלקת הנוער. קבוצת הנשים נפרדה מהשחקנית טלי בראל, שתעלה בקרוב על המטוס לשבדיה ותצטרף לקבוצת "דרוט-הלמסטד" מליגת המשנה. בראל, תצטרף בשבדיה אל בן זוגה- רם טורקניץ, שאף הוא עזב את מכבי לטובת הליגה השבדית וישחק בעונה הבאה בקבוצת ורברג מהליגה הראשונה.

מקרבים את הקהל למועדון- צילום מכבי ראשל"צ
מקרבים את הקהל למועדון- צילום מכבי ראשל"צ
לשבדיה בעקבות האהבה, בראל- צילום מכבי ראשל"צ
לשבדיה בעקבות האהבה, בראל- צילום מכבי ראשל"צ
יוצאים לאוקראינה, מימון בתדרוך- צילום הפועל ראשל"צ
יוצאים לאוקראינה, מימון בתדרוך- צילום הפועל ראשל"צ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות