n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / באישון לילה: פונה קרוואן באור יהודה, שהשתלט על שטח ציבורי

באישון לילה: פונה קרוואן באור יהודה, שהשתלט על שטח ציבורי

ראש העיר, ליאת שוחט, הנחתה את מנכ"ל העירייה, גיל ממון, לדאוג לפינויו של הקרוואן באופן מיידי ובכך לפנות מקומות חנייה. אלה עזרא הבעלים של הקרוואן לא אהב בלשון המעטה את הפינוי הלילי: "הייתי בשוק ובהלם כשככה באו כמו פושעים לקחת את הקרוואן"

פינוי הקרוואן. צילום: דוברות העירייה
פינוי הקרוואן. צילום: דוברות העירייה

עיריית אור יהודה פינתה הלילה (בין שלישי לרביעי) קרוואן שהוצב בשטח חניון אבי ואביב באזור התעשייה הדרומי כחלק מהמאבק כנגד בנייה בלתי חוקית והשתלטות על שטחי ציבור. הקרוואן שהוצב במקום פונה באמצעות העירייה לאחר שבעליו לא מילא אחר התראות העירייה לפינויו באופן מיידי.

הקרוואן מוקם על שטח שבבעלות העירייה וחסם חניות במקום שבו קיימת מצוקת חנייה. ראש העיר, ליאת שוחט, הנחתה את מנכ"ל העירייה, גיל ממון, לדאוג לפינויו של הקרוואן באופן מיידי ובכך לפנות מקומות חנייה (שהינם חינם לתושבים ולמבקרים עד 3 שעות) לטובת באי איזור התעשייה.

שוחט: "אנו ממשיכים במאבק הבלתי מתפשר שלנו כנגד עבירות השתלטות על שטחים ציבוריים ברחבי העיר ונדאג לשמור על האינטרס הציבורי שהוא האינטרס היחיד שעומד כנגד עיניי".

אלה עזרא הבעלים של הקרוואן לא אהב בלשון המעטה את הפינוי הלילי: "הייתי בשוק ובהלם כשככה באו כמו פושעים לקחת את הקרוואן. הקרוואן נמצא כבר שבע שנים באותו המקום, וככה באו באמצע הלילה כדי לקחת אותו. למה את שאר הפינויים מבצעים באור יום? למה אצלי הגיעו בלילה?".

הודיעו לך שאתה צריך לפנות אותו?

"הודיעו לי לפני שבוע שאם אני לא אוציא אותו, הם ייקחו, אבל הייתי בשוק שבאו באמצע הלילה. תכבדו גם אותי. לאן הגענו? למה רק אלי באו באמצע הלילה? וגם לא אמרו לי לאן לקחו את הקרוואן, למה כך מתנהגים?"

פינוי הקראוון. צילום: דוברות העירייה
פינוי הקרוואן. צילום: דוברות העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות