n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: תהלוכת דגלים חגיגית התקיימה ברחובות העיר ביום ירושלים

אור יהודה: תהלוכת דגלים חגיגית התקיימה ברחובות העיר ביום ירושלים

עשרות תושבים לקחו חלק בצעדה המסורתית של העיר שמתקיימת באמצעות הגרעין התורני, כאשר הצועדים הניפו את דגלי ישראל ורקדו ברחובות לצלילי שירי החג. מוקדם יותר התקיימו הפעלות בפארקים בעיר

תהלוכת דגלים 1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עשרות תושבי אור יהודה השתתפו ביום ראשון השבוע ב"מצעד הדגלים" המסורתי שמקיימת עיריית אור יהודה לכבוד יום ירושלים. המצעד, אותו מוביל הגרעין התורני בעיר, התקיים בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח ומכינת לביא, כשהצועדים הניפו את דגלי ישראל, רקדו ברחובות העיר ב"ריקודגלים" לצלילי מוסיקה ששמה את בירתנו במרכז תשומת הלב.

תהלוכת דגלים 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

הצעדה החלה מהמרכז המסחרי בנווה סביון דרך רחובות חיים בר לב, בן גוריון, משה דיין ואליהו סעדון. ראש העיר, ליאת שוחט, וחבר מועצת העיר, יוסי סוויד, צעדו עם המשתתפים. שוחט ציינה: "צעדת הדגלים שלנו הפכה למסורת. ביום השנה לשחרורה של בירתנו הנצחית אנו שמים את ירושלים על ראש שמחתנו. לרגע לא התלבטתי אם לקיים את הצעדה החשובה הזו. ביום הזה חשוב שנזכור עד כמה אנחנו בני מזל על הזכות לצעוד במקביל במקומות הקדושים וברחובות ירושלים כבני חורין, עם חופשי בארצנו. דבר שאבותינו ייחלו לו והתפללו לו בכל יום. ימים לא קלים עוברים על ירושלים ועל מדינתנו בכלל בימים אלה, ובכל זאת ירושלים עדיין מפעימה ביופיה ובאווירת הקדושה שעופפת אותה. לכבוד יום שחרורה ה-55 אני מתפללת ביחד עם כל תושבי אור יהודה שהיא תזכה לימים שלווים יותר ותמשיך לזהור לנצח כסמל נצחי של טוהר, אחדות ותקווה".

תהלוכת דגלים 4
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 קדמו לצעדה הפעלות שהתקיימו בפארק נווה רבין, בגן הבנים ובגן המייסדים עולי טורקיה בסקיא א', כאשר הגרעין התורני ביצע הפעלות, חילק מגנטים למבקרים יחד עם חולצות והעניק הפתעות להורים ולילדים. כבר במוצאי שבת התקיימה תפילה חגיגית בבית המדרש של קהילת אורי ומכינת לביא.

תהלוכת דגלים 3
צילום: הגרעין התורני

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. איזה יופי!
    מרגש!
    כל הכבוד למארגנים ולמשתתפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות