n
דף הבית / חדשות בת-ים / פורסמו נתוני המיחזור בחולון ובת ים

פורסמו נתוני המיחזור בחולון ובת ים

בשתי הערים נקבעו נתוני שיא של מיחזור בשנת 2019 על פי דו"ח שפרסם איגוד ערים דן לתברואה

צילום פארק המיחזור חירייה1

איגוד ערים דן לתברואה, המפעיל את פארק המיחזור חירייה, המשרת כ- 30 רשויות מקומיות בגוש דן והמרכז, פרסם את נתוני הטיפול בפסולת לשנת 2019 ומתוכם עולה גידול בכמויות הפסולת שטופלה באתר ועליה בשיעורי המיחזור וההשבה של הפסולת בגוש דן והמרכז ל-35.4%.

מדובר בנתונים חסרי תקדים בישראל. למעשה, הודות לפעולה מאומצת של איגוד ערים דן לתברואה נמנעה בשנת 2019 הטמנה של כ- 407,020 טונות פסולת שהופנו למיחזור והשבה לאנרגיה.

חולון פינתה בשנת 2019–109,107טון של פסולת עירונית בשנת 2019 ומתוכה בוצע מיחזור והשבה של 36.58%. מדובר על 39,916 טון של פסולת מחולון שמוחזרה בשנה שחלפה.

בת ים פינתה בשנת 2019–59,626 טון של פסולת עירונית בשנת 2019 ומתוכה בוצע מיחזור והשבה של 36.53%. מדובר על 21,779 טון של פסולת מבת ים שמוחזרה בשנה שחלפה

יו"ר איגוד ערים דן לתברואה ופארק המיחזור חירייה, נתן וולוך: "איגוד ערים דן לתברואה מהווה את חוד החנית בתחום המיחזור והטיפול בפסולת בישראל ומשרת באופן המקצועי והיעיל ביותר את רוב הרשויות המקומיות בגוש דן, המייצרות כרבע מסך הפסולת במדינת ישראל. האיגוד חרט על דגלו קידום  מיחזור פסולת ופעולות השבה למען איכות הסביבה ואיכות חיינו".

מנכ"ל איגוד ערים דן לתברואה ופארק המיחזור חירייה, גיל ליבנה: "נתוני המיחזור וההשבה לשנת 2019 הם פרי חשיבה מתקדמת והשקעות משמעותיות של האיגוד בהקמת מפעלים ומתקני מחזור והשבה במהלך עשור השנים האחרונות. פארק המחזר חירייה מעמיד לרשות רשויות גוש דן והמרכז שרותי טיפול, מיון ומיחזור פסולת מהמתקדמים בעולם, ובכוונת האיגוד להמשיך ולפתח את הפארק באמצעות השקעות נוספות בעתיד הקרוב".

צילום אלבטרוס

בתמונות- פארק המיחזור חירייה. צילומים: פארק חירייה ואלבטרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות