n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מרכז השירות החדש של אגף ההכנסות נחנך

אור יהודה: מרכז השירות החדש של אגף ההכנסות נחנך

מרכז השירות פועל החל מהשבוע האחרון בקניון במבנה מחודש שמאפשר קבלת שירות ופינת המתנה נעימה. גם מחלקת החנייה עברה אל אותו מבנה. ראש העיר, ליאת שוחט: "מעתה התושבים יוכלו לקבל שירות במקום מכובד הרבה יותר"

אגף ההכסות 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה חנכה בשבוע שעבר את מרכז השירות החדש של אגף ההכנסות שפועל כעת ממרכז העיר במבנה הקניון. במשך שנים אגף ההכנסות הופעל במבנה מיושן וכעת משרדי האגף חודשו עם מעברה של לשכת ראש העיר למבנה אחר. יחד עם אגף ההכנסות הועברו אל המבנה גם מחלקת החניה שמקבלת קהל במשרדים חדשים, מבקר העירייה והתביעה העירונית, כמו גם סגני ראש העיר וחברי המועצה.

"דאגנו לבצע שיפוץ ושדרוג של המקום וביצענו התאמה של כלל השירותים הניתנים באגף כדי שהתושבים יוכלו לקבל שירות במקום מכובד הרבה יותר", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "כל זה מצטרף להעברת שירותים רבים של אגף ההכנסות ומחלקת החנייה כך שיינתנו גם בצורה מקוונת ללא צורך להגיע פיזית לעירייה. יחד עם זאת, המשרדים החדשים יאפשרו מתן שירות אישי יותר ובעיקר איכותי יותר לתושבים עם עמדות מסודרות ופינת המתנה נעימה כפי שתושבינו ראויים".

 באירוע חנוכת המבנה השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, סגניה עופר בוזי ואלירן אליה, חברי מועצת העיר, יחיאל מושייב, אברהם בורוכוב וציון גזלה, גזבר העירייה, רו"ח גיל גבריאל, ומנהל אגף ההכנסות, רו"ח רן אברון.

אגף ההכנסות
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות