n
דף הבית / עסקים בכותרות / מתי מומלץ לפנות לעורך דין דיני עבודה?

מתי מומלץ לפנות לעורך דין דיני עבודה?

מקום עבודתנו לוקח חלק ניכר ובלתי נפרד מחיינו; אנו מבלים שם שעות רבות, רוכשים חברים וקולגות, אנו מגיעים למקום העבודה כדי להתפרנס בכבוד וכן על מנת שנוכל להגשים את עצמנו ואת היעדים שהצבנו לעצמנו.
בכל מקום עבודה ובכל עמדה בכירה וזוטרה, ישנה מערכת יחסים ברורה המתקיימת בין העובדים לבין מקום עבודתם. מערכת יחסים המושתתת על זכויות וחובות. כאשר אחד מן הצדדים 'כושל בחובותיו' הרי שישנה היתכנות לבדיקת הסוגייה ואם היא מצריכה ומצדיקה נקיטת צעדים משפטיים למיצוי זכויותיו של התובע.

business-office-school-education-concept-man-signing-contract
freepik

מתי ישנה היתכנות לתביעת המעסיק/ה?
יחסי עבודה רעועים הגובלים בהתנכלות והתעמרות, תנאי העסקה שאינם הולמים את אשר מוכתב על-ידי החוק הנהוג במדינת ישראל – כל אלו מתארים שורה ארוכה של מצבים ותרחישים שונים, בחלקם אנו יודעים להכריז ללא כל צל של ספק כי זכויותינו הופרו, ובחלקם נבקש להבין את שורשו של המצב.
דיני העבודה אמנם נועדו לבסס מערכת יחסים זו באופן ברור ונהיר לכול, אך אשכולות משפטיים אלו דורשים הבנה מעמיקה ויכולת לנבור בפרטים ולתרגמם לתחיקות שונות, פסיקות ותקדימים שחלו קודם לכן בתרחישים דומים.
אם אתם חשים כי מקום עבודתכם רמס את זכויותיכם או פגע במעמדכם באופן המתפרש כהתעמרות, הרי שמומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מטעם עורך דין דיני עבודה מומחה אשר יבחן את הנושא לעומקו. בחלק מן המקרים הרי שיהיה מדובר בתנאים שהופרו באופן שאיננו משתמע לשני פנים, אז ניתן להגיש את התביעה לאחר הכנה מקדימה מהירה. במקרים אחרים, הרי שבחינה מעמיקה יותר של פני הדברים, רק היא תוכל לספק תשובה באם ישנה סבירות להצלחתה של התביעה.

מתי ישנה היתכנות לתביעת עובד/ת?
ייצוג מעסיקים על-ידי עורך דין עבודה איננו בא לידי ביטוי רק כאשר מתקיים תרחיש מסוים כגון גניבה על-ידי עובד, עבירה אחרת או הפרה משפטית אחרת; עורכי דין דיני עבודה רבים העוסקים בייצוג מעסיקים, עובדים עם בית העסק באופן שוטף וזאת למען צמצום החשיפה של המעסיקים בפני תביעות עובדים.
תביעות נפוצות הינן חישובים מוטעים באשר לגילום המשכורות וניהול ימי חופשה ומחלות. גם אם הדבר נעשה בתום לב, הרי שמעסיקים מוכרחים לדעת כי הם עלולים להיחשף לתביעה.
כאמצעי מניעתי, מעסיקים ומעסיקות רבים, פונים לעורכי דין על מנת שיתוו הסכם עבודה המגולל את כל הזכויות והחובות של שני הצדדים. בכוחו של הסכם שכזה לסייע רבות בצמצום חשיפתו של המעסיק אל מול רחשי לבו של עובד החש כי זכויותיו נפגעו.

התייעצו עם עורך דין מומחה
אם לתחושתכם ישנה עילה לתביעה הנגזרת מתוקף דיני העבודה, הרי שמומלץ לפנות למשרד עורכי דין מנוסה אשר יבחן את הנושא לעומקו ויעניק תשובה מלאה ומסודרת.
בכל שאלה והתייעצות בנושא זה, משרד עורכי דין דיני עבודה הלפגוט – אדרי ושות' ישמח לעמוד לשירותכם. בלחיצה כאן תוכלו להשאיר פניה באתר וכן לכלול תיאור מפורט של המקרה המדובר, וזאת כדי לקבל תשובה טלפונית מפורטת.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות