n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: הוצגו תכניות העבודה לשנת 2023

אור יהודה: הוצגו תכניות העבודה לשנת 2023

מנהלי האגפים והמחלקות הציגו בפני ראש העיר, ליאת שוחט, את התכניות שיקדמו בשנה הקרובה בשלל תחומי הפעילות. במרכזן של התכניות: הפעלת מרכז הסייבר, הקמת בית העלמין, המשך עלייה באחוזי הזכאות לבגרות, הרחבת שירותי שי"ל בעוצמה ושלל פרויקטי חדשנות וטכנולוגיה. ראש העיר, ליאת שוחט: "התכניות מרשימות מאוד, בטוחה שהתושבים ימשיכו להרגיש היטב את תנופת הפיתוח והשירותים העירוניים"

20230108_104022 (1)
צילומים: דוברות עיריית אור יהודה

בזה אחר זה הציגו מנהלות ומנהלי עיריית אור יהודה את תכניות העבודה לשנת העבודה 2023 בפני ראש העיר, ליאת שוחט, סגנה עופר בוזי, ומנכ"ל העירייה, גיל ממון. כחודש לאחר אישור תקציב העירייה שיעמוד על סך 390 מיליון שקל הציגו המנהלים את הפרויקטים המרכזיים שבהם יעסקו במהלך השנה הקרובה וכמובן הציגו את התכניות שבוצעו בשנה החולפת והאתגרים שעימם הם התמודדו.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "לפני מספר שנים התחלנו בתהליך הכנת תכניות עבודה שהן מקושרות תקציב, כל זאת במטרה לבצע תהליך שהוא מדיד, שקוף בפני התושבים ובעיקר מאפשר לעקוב אחר הביצועים של המנהלים והעובדים. תכניות העבודה המתוכננות לשנת 2023 הן מרשימות מאוד והן חלק קטן ממה שמתוכנן בשנה הקרובה, ואני בטוחה שהתושבים ימשיכו להרגיש היטב את תנופת הפיתוח ואת כלל השירותים העירוניים שאנו מספקים להם במגוון תחומי החיים".

בתחום החינוך הציגה מנהלת האגף דלילה אשכנזי את התכניות שכוללות בין השאר את הפעלת מרכז סייבר וחדשנות דיגיטלית שהחליף את מרכז להב"ה הישן ויספק מענים לכלל האוכלוסיות בעיר. כמו כן, על פי ההערכות אחוזי הזכאות לבגרות צפויים להמריא בקיץ הקרוב ל-87 אחוזים, שיא כל הזמנים של העיר אחרי שבשנת 2015 הנתונים עמדו על 48 אחוז בלבד.

בתחום ההנדסה בין השאר הושם דגש על הנגשת מידע בנושא התחדשות עירונית לתושבים באמצעות הקמת אתר שישמש את התושבים ויספק מידע רב אודות התכניות הקיימות. במקביל, נמשכות הפעולות להפקדת תכנית הקמת בית העלמין בוועדה המחוזית. באגף תנופ"ה שבראשו עומדת מירה קהלני הוצגו הפרויקטים שבוצעו בשנה האחרונה, שכוללים הכנות מאסיבית לקראת החורף, חיזוק נושא השירות, חלוקת העיר לאזורים ומינוי אחראי איזור, חידוש גינות המשחק, שדרוג מזרקות, החלפת טמונים, הקמת גינות כלבים וכדומה. בשנה הקרובה, שנת 2023, ימשיכו העבודות לשדרוג ונראות ברחבי העיר ופעולות לשדרוג גינות המשחקים, מערכות ההשקיה והמשך שתילות.

באגף שח"ק, שבראשו עומדת ד"ר אסתי אשל, יקודמו בשנה הקרובה סדנאות דיגיטציה והנגשת מידע לאוכלוסיות המגוונות הפונות לאגף, יורחבו השירותים בשי"ל בעוצמה ויורחב הטיפול הפרטני בנושא מיצוי זכויות. כמו כן, יינתנו השתלמויות לעובדים שיקבלו הכשרות נוספות. בתחום השירות לתושב, אותה מובילה יונית דלאל, העירייה שמה דגש על נושא זה כאשר יבוצעו סדנאות שירות למנהלים ולעובדים המספקים שירות, וכך גם לגבי המוקדנים. בנוסף, יתבצע ייעול של עבודת המוקד העירוני.

מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך בראשות טוני אדיב תתמקד בשנה הקרובה בשיפוץ מבנה המע"ש הישן ברחוב העבודה, שיפוץ של המגדלור במרכז העיר, שיפוץ מבנים המשמשים את אגף שח"ק, שיפוץ מבנה אגף הביטחון והחירום וכן עבודות שיפוץ יסודיות של בית ספר סביונים ותפוח הפיס כמבנה אסטרונומיה וחלל. בתחום הצעירים והנוער אותו מובילה שני גולדמן יתקיימו אירועים משמעותיים לטובת קהלי היעד הללו, שכוללים בין השאר את פסטיבל נוער יוצר ויתבצע מעבר של משרדי המחלקה לנווה רבין. כמו כן, יתבצעו מעברים של בני עקיבא לרחוב יקותיאל אדם. החברה הכלכלית בראשות עדי בלומנפלד תשקיע מאמצים רבים בעבודות התשתית בתמ"ל 1046 (שטח שכונת נווה איילון ו-OPARK), הקמת מבני ציבור בשטח השכונה, הקמת גני ילדים ברחוב הכלנית וכן מעונות יום בבית בפארק. ברחבי העיר יבוצעו שלל עבודות תשתית.

בתחום הטכנולוגיה והחדשנות, אותו מוביל יואל לוי, ייפרסו עמדות טעינה לרכב חשמלי, וקם חדר בקר ושדרוג המוקד העירוני לחירום, ימשיכו להיפרס עשרות מצלמות שיאפשרו זיהוי של מספרי לוחית רישוי, יימשך פרויקט הצבת פאנלים סולאריים על גגות מבני ציבור, ייפרסו סיבים אופטיים ב-OPARK ותקודם הקמת מערכת דיוור לתושב בפיתוח עירוני.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות