דף הבית / כללי / זה הרגע לו חיכינו!

זה הרגע לו חיכינו!

ביום שלישי הקרוב- 13.03.2018, באולם הדרייב-אין בתל אביב בשעה 19:45, ייערך גמר גביע המדינה בין האלופה- מכבי ראשון לציון, לבין מחזיקת הגביע בעונה שעברה- הפועל ראשון לציון. אין ספק שהפועל מגיעה למשחק החשוב, הרבה יותר מוכנה מאשר יריבתה שנמצאת במשבר בליגה, ותנסה לעשות סוויץ בראש בשביל לנצח את האדומים שנמצאים בכושר הטוב ביותר נכון להיום, עם רצף מרשים של שבעה ניצחונות והובלת טבלת ליגת העל. האדומים יקוו להניף גביע מספר 16, מכבי אם תזכה, תניף אותו בפעם ה-12. יהיה זה המפגש ה- 11 בין שתי הקבוצות בגמר הגביע, והרביעי ביניהן העונה. בשלושת המפגשים שהתקיימו, ניצחה מכבי בגביע ווינר, הפועל ניצחה במשחק הליגה האחרון, ובתווך, הסתיים המשחק בסיבוב הקודם בשוויון.
סער פרנקל, צריך לקוות שחניכיו יגיעו לגמר הגביע ביום שלישי, הרבה יותר מפוקסים מאשר במשחקי הליגה האחרונים בהם הקבוצה פשוט לא מצליחה לנצח.
אחרי שעלתה על חשבונה לגמר הגביע, נפגשו שוב מכבי ראשון לציון ורמת השרון, הפעם למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-18, בבית מכבי. זה נגמר עם הפסד מאכזב 32:29, והרבה מחשבות לפני המשחק החשוב של העונה.
הפתיחה הייתה טובה ואחרי 10 דקות, מכבי הוליכה 7:5 בעזרת ולדי קופמן ורותם סגל שכבשו צמד כל אחד. רמת השרון לא נבהלה, ובעזרת אקס ראשון לציון- טל גרא, הצליחה לבצע מהפך ולעלות ליתרון 9:8. האלופה החזירה לעצמה את היתרון, אך הנדנדה המשיכה כשרמת השרון שוב הפכה, והצליחה לשמור על היתרון עד לירידה להפסקה. במחצית 17:15 לאורחים.
עם פתיחת המחצית השנייה, עוד מהפך לזכות ראשון לציון, כשרותם סגל ממשיך את היכולת הגבוהה. ראשון לציון נראתה טוב באותן דקות ועלתה ליתרון של שלושה שערים. כשהיה נראה שהיא בדרך לניצחון כפול תוך פחות משבוע על היריבה מהשרון, המשחק החל לברוח מהידיים. האורחים הצליחו לאזן ל- 25:25 כשנותרו 14 דקות לשחק, אקס רמת השרון- בוריס וקסמן, עוד הספיק לעלות את ראשון לציון ליתרון 27:26, אך רמת השרון לא ויתרה, העבירה הילוך, והפכה את המשחק בפעם האחרונה, עד לניצחון.
בעקבות ההפסד, רמת השרון נצמדה אל מכבי כשלשתיהן 23 נקודות, אך בזכות ניצחון בהפרש גבוה יותר בסיבוב הראשון, האלופה נשארה במקום הרביעי ורמת השרון בחמישי. כבשו: ולדי קופמן 6, רותם סגל ויואב נאמן 4 כל אחד, דניאל פרידמן, שי הרשקוביץ ויוני רוזנטל 3 כל אחד, עמית סטלמן ורם טורקניץ 2 כל אחד, בר מסורי ובוריס וקסמן 1 כל אחד. צמד השוערים, אלדר שיקלושי וריסטנוביץ' סיפקו יחד 10 עצירות מ-41 זריקות.
מאמן האלופה, סער פרנקל: "כבר הובלנו, והם חזרו, והם לקחו יותר מאיתנו בסוף. לקבל 32 שערים זה המון. ההגנה שלנו ביום שלישי הייתה יותר טובה. היו אנרגיות, אבל לא מספיק בשביל לנצח".
עוד לפני הגמר, תארח האלופה ביום שישי, את הפועל רמת גן מתחתית הטבלה, ותקווה להגיע אל יום שלישי עם טעם טוב של ניצחון.
מהצד השני של הכביש, הפועל של עידן מימון ממשיכה ולהוליך את טבלת הליגה. במחזור האחרון יצאו האדומים למשחק חוץ ברמת גן וחזרו עם ניצחון 33:31.
המשחק התחיל צמוד ושקול כשבדקה ה- 11, עידן מימון הזעיק פסק זמן ראשון במצב של 5:5. האדומים חזרו טוב יותר, ופתחו פער של שני שערים. רמת גן מתחתית הטבלה, לא הגיעה לשמש כתפאורה, נלחמה, והצליחה להפוך את התוצאה ולהוליך 14:12. אך אז הגיעה ריצה של הפועל שכבשה 3 שערים רצופים והחזירה לעצמה את היתרון ממש עם הירידה להפסקה.
ראשון לציון פתחה מצוין את המחצית השנייה וברחה ל- 19:15. השליטה נמשכה והיתרון עלה לחמישה שערים, אך בחמש הדקות האחרונות החליטה רמת גן שהיא לא מוכנה לוותר על המשחק, והחלה לנגוס בהפרש. חצי דקה לסיום התוצאה עמדה על 32:31 לזכות ראשון לציון, אך האוויר נגמר למקומיים, ואבישי סמולר חתם את תוצאת המשחק עם שער אחרון בזריקת שבע. כבשו: סמולר 7, בושקוביץ 6, גיא כהן 5, שאנדרק ושי נתן 3 כל אחד, מוסיינקו, שקלים, חממי וטל 2 כל אחד, צרפתי וניזרי 1 כל אחד. רגע לפני הגמר, תצא הקבוצה למשחק ליגה נוסף, בחוץ מול רחובות.
גם בין קבוצות הנוער יתקיים משחק דרבי לוהט, אך שלב אחד מוקדם מידי, כשהקבוצות תפגשנה בחצי גמר הגביע. מכבי "אידן" ראשון לציון, העפילה אל חצי גמר גביע המדינה, אחרי ניצחון ברגע הגמר 38:31, על נס ציונה. אלון אוברמן וקסם עמיאל הצטיינו בקבוצה של פאזין. הפועל, ניצחה 41:31 את רמת השרון בדרך לדרבי מול מכבי.

נאמן או סמולר, רק אחד יניף
מכבי מועדת מול רמת השרון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הפועל מול רמת גן- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
הנוער האדום בדרך לגמר- צילום הפועל ראשל"צ
נוער מכבי בדרך לחצי הגמר- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות