n
דף הבית / בקעת אונו / קריית אונו: סדנת שפת סימנים לנוער בקריית אונו

קריית אונו: סדנת שפת סימנים לנוער בקריית אונו

בשבוע שעבר התקיימה במועדון הנוער "יאנוש" בקריית אונו סדנת שפת הסימנים כחלק מהפעילות שעורכת מחלקת הנוער והצעירים לבני ובנות נוער בעיר במהלך חופשת הקיץ.

סדנת שפת סימנים
סדנת לימוד שפת סימנים. צילום: המחלקה לנוער ולצעירים, עיריית קריית אונו

בשבוע שעבר התקיימה במועדון הנוער "יאנוש" בקריית אונו סדנת  שפת הסימנים כחלק מהפעילות שעורכת מחלקת הנוער והצעירים לבני ובנות נוער בעיר במהלך חופשת הקיץ. סמי סירואה, מנהל המרכז לנגישות "קול הסימנים" העביר את הסדנה. סמי הוא בן שומע למשפחה של חירשים והנושא קרוב לליבו. בנות ובני הנוער אשר לקחו חלק בסדנה למדו סימנים בסיסיים, אותיות ואף סיימו בשיר בשפת הסימנים. בנוסף, העמיקו אל עולמם של החירשים וכבדי השמיעה ושמעו על אורח חייהם, מה שהפך את הסדנה לחווייתית, למעניינת ולחשובה במיוחד.

לאורך כל הקיץ, המחלקה לנוער ולצעירים, פועלת במטרה להניע את בני ובנות הנוער בעיר להצטרף לפעילות יצירתית, מעניינת ומושכת שתגרום להם לצאת מהמחשב ומהבית ולפגוש בבני ובנות גילם בסביבה נעימה ותומכת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות