n
דף הבית / בקעת אונו / פרויקט מעורב שימושים הצפוי לכלול כ-220 יחידת דיור בר השגה ברובע "My Ono" הסמוך לצומת סביון.

פרויקט מעורב שימושים הצפוי לכלול כ-220 יחידת דיור בר השגה ברובע "My Ono" הסמוך לצומת סביון.

פרויקט מעורב שימושים הצפוי לכלול כ-220 יחידת דיור בר השגה ברובע "My Ono" הסמוך לצומת סביון.

PHOTO-2022-08-07-12-35-51

יחידות "הדיור המכליל" ייבנו במסגרת פרויקט "אלטנוילנד בצומת סביון", פרויקט מעורב שימושים ב"סיטי" החדש של קרית אונו, שיתפרש על פני כ-100 אלף מ"ר ויכלול שטחי משרדים, מסחר ומגורים. החברה צפויה לבנות שני מבנים עם שטחי מסחר בקומות הקרקע ומעליהן קומת משרדים, ועוד מבנה נפרד למגורים. בשטחי המסחר יהיו בתי קפה, מסעדות ושאר מוקדי פנאי ובילוי; בקומות המשרדים ייבנו שטחים לרווחת השוכרים ועובדיהם: חדר כושר, מקלחות, מרכז בריאות, יוגה / פילטיס, חללי עבודה משותפים, אולם כנסים, בר על הגג וכדומה; המגורים יכללו ככל הנראה דירות קטנות להשכרה.
נסביר, כי עיריית קריית אונו אישרה בשנה האחרונה תוכנית מתאר חדשה לעיר המאפשרת בין היתר להגדיל את זכויות הבנייה בתוספת "דיור מכליל", שהוגדר על ידי המדינה כיחידות דיור קטנות בשטח עד 65 מ"ר שמיועדות להשכרה לטווח ארוך, דיור מיוחד – כמו דיור מוגן ומעונות סטודנטים, דיור ציבורי ובר השגה בהתאם למדיניות הממשלה, ודיור רווחה. בפרויקט אלטנוילנד בצומת סביון הדבר צפוי לאפשר תוספת של כ 30 אלף מ"ר בנוי מעל הקרקע, שמתוכם 18 אלף מ"ר יהיו לדיור מכליל – כ-220 דירות.

רובע העסקים החדש שיכלול אזורי מסחר, בילוי ופנאי ובנייני משרדים, ממוקם בחלקה הדרומי של קריית אונו בסמוך לכביש 461 ולצומת סביון, בקרבת המסוף המרכזי של הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה שיחבר את תל אביב ואת נמל התעופה בן גוריון. הוא קרוב לצירי תנועה מרכזיים כדוגמת כביש 4, כביש 6, כביש 40 וכביש 1 ונמצא בסמיכות למרכז הרפואי שיבא, המכללה האקדמית אונו ואוניברסיטת בר אילן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות