דף הבית / כללי / שולחן לכל אחד

שולחן לכל אחד

אלגנטי או רומנטי, קלאסי או אקלקטי, מינימליסטי או עמוס, הצעת הגשה שמתרכזת בשולחן האוכל עצמו. יצרנו עבורכם ארבע הצעות לעריכה של שולחנות חג מעוצבים וייחודיים

עיצוב שולחן החג היא דרך נוספת של המארחים להשאיר את הרושם ולהעצים את האווירה בערב החג. צוות מעצבי CO&GOLF הכינו מדריך סגנונות לעיצוב שולחן החג, הכולל את כל הטיפים הנכונים לעיצוב שולחן חג מלא בסטייל שלא ישאיר אף אורח אדיש:

השולחן האלגנטי
עיצוב השולחן האלגנטי, מתאים במיוחד לחובבי העיצוב הנקי והמודרני, הגוונים השולטים בו הם כמובן שחור ולבן, הקווים ישרים והסידור אורירי, נינוח, מדוייק ולא מתאמץ.

בשולחן חג אלגנטי חשוב לשמור על ניגוד בין צבעים בהירים לצבעים כהים, גם בפרטים הקטנים. כמו למשל, מפה לבנה ועליה סט כלים מהודר, לצד סכו"ם שחור עם כוסות תואמות למראה דרמטי, או זהב למראה רך יותר. לקבלת מראה פחות דרמטי, ניתן לשלב את הניגודיות רק בכלי ההגשה, כאשר שאר השולחן בצבע אחיד, מומלץ לשים דגש על פריט מרכזי עדין, לדוגמא זרי פרחים לבנים קטנים, או שילוב עציצים ירוקים קטנים בכלי שטוח שישברו את הדרמה בשחור ולבן.

גולף & קו. צילום ערן סלם, אביב קיץ 2018

השולחן המהודר
מראה השולחן המהודר, מתאים במיוחד לאלו המעדיפים את המראה הקלאסי על פני הטרנדי. הגוון העיקרי במראה השולחן הוא הלבן החגיגי הנצחי, שמשולב בגוונים מטאליים כמו זהב, כסף וזהב ורוד.

מומלץ לבחור במפה לבנה עם עיטורים בעוד שהסט יכול להיות לבן נקי שישמש לעוד ארוחות רבות בסגנונות שונים, את הלבן ניתן "לשבור" עם כלים מעוטרים בכסף או זהב. ניתן לרענן את מראה השולחן בכלי הגשה בגדלים ועיטורים שונים, אל תחששו לערבב מספר סגנונות כל עוד כולם בצבע הלבן.
חשוב לזכור כי כאשר מעצבים שולחן חג ארוך במיוחד, יש לחלק כל מנת הגשה לכמה כלים נפרדים כדי שיהיה קל יותר לסועדים לאורך השולחן, וזוהי הזדמנות נהדרת לגוון בכלים ולהוסיף טקסטורות ומרקמים לשולחן.
השולחן האופנתי
מראה השולחן האופנתי מתאים למארחים אמיצים, מלאי ביטחון וטעם אישי שאוהבים להעיז, להפתיע ולרגש. אין קו צבעוניות שיש לשמור עליו, להפך, שלבו סטים לא צפויים, טרנדים שונים, ישן עם חדש, צבעים ניגודיים ומרקמים שונים. להצלחה בטוחה, מומלץ לבחור סקאלת צבעים מוגבלת של עד שישה צבעים ו"לשחק" בתוכה.

לא חייבים לבחור בסטים תואמים ואחידים אלא אפשר לשלב בין צלחות בצבעים שונים או עם הדפסים מגוונים.
אפשרות נוספת היא לבחור בסט בצבע אחד בולט או אפילו לבן ולהוסיף את הנגיעות האופנתיות בכלי הגשה בצבעים עזים. בחרו גם את הכוסות, הסכו"ם והמפיות בצבעוניות מגוונת שתהפוך את מראה שולחן החג לייחודי וחגיגי.

השולחן הכפרי
עיצוב רומנטי ועדין, שיתאים במיוחד לחובבי הרוך, הפרחים והעיצוב הנוסטלגי. הצבעוניות המתאימה היא רכה ומתקתקה של לבן שמנתי, ורדרד, תכלת ואפור, הקווים רכים והמוטיבים הצמחיים שולטים.

בחרו במפה בעיצוב נקי בגוונים של לבן או תכלת בהיר, עליה סט לבן עם עיטורים עדינים ובהירים מעולם הטבע, לצידם סכו"ם כסוף וכוסות עם אלמנט כסוף עדין. להגשה השתמשו בקערות גבוהות או כלים רחבים ולבנים שיקנו מראה פתוח וכפרי לשולחן, בנוסף לשולחן יתאימו כלים מרכזיים כגון פמוטים דקים, או אגרטל קלוע ופרחים בצבעי הפסטל או לבנים.

גולף & קו צילום ערן סלם, אביב קיץ 2018 (49)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות