n
דף הבית / בקעת אונו / לראשונה בישראל: תושבי קריית אונו ויהוד מונוסון יקבלו החזר כספי

לראשונה בישראל: תושבי קריית אונו ויהוד מונוסון יקבלו החזר כספי

לראשונה בישראל:
תושבי קריית אונו ויהוד מונוסון יקבלו החזר כספי על חשבון רווחי תאגיד המים "מי אונו"
בהמשך לאישור במועצות הערים - כל צרכן יקבל סכום של כ- 300 ₪. בהמחאה שתישלח ע"י התאגיד בדואר בימים הקרובים.

Check_YM
תמונה להמחשה. דוברות עיריית קריית אונו

מועצות הערים של יהוד-מונוסון וקריית אונו אישרו את ההחלטה להחזיר את הכסף לתושבים במקום שהרווחים ומס ההכנסה עליהם יעברו למדינה.
ההחזר הכספי יגיע מהרווחים שמי אונו צברה בשנים 2020 – 2021 לתושבי היישובים קריית אונו ויהוד מונוסון. תאגיד המים "מי אונו" הוא בין התאגידים הרווחיים בישראל בזכות היותו ארגון יעיל המנוהל כהלכה.

 

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו ויושב ראש תאגיד מי אונו: "תאגיד המים מי אונו רווחי, ומהלך הזה יוצא אל הפועל בזכות היותו ארגון המנוהל באופן יעיל ואפקטיבי עם שיעורי פחת מים מזעריים. אני ממליץ לרשויות נוספות ללכת בעקבותינו ולהחזיר עודפי תקציב של תאגידי המים לתושביהם, לפני שהמדינה תיקח את הכספים בחזרה."

 

יעלה מקליס, ראש העיר יהוד מונוסון : "השבת רווחי תאגיד המים היא בשורה לתושבים ומכיוון שלא ניתן להשיב אותם לטובת צרכי שיפור השירות, ההחלטה הנכונה היא לאפשר לתושבים ליהנות מהרווחים בדמות מענק שיש בו בכדי להקל מעט בתקופה מאתגרת של עליות מחירים בכל התחומים".

מנהל רשות המים, יחזקאל ליפשיץ, אמר: "אנו מברכים על ההחזר שמבצע התאגיד לתושביו. הדבר מעיד על ניהול מקצועי ויעיל של משק המים העירוני של תאגיד מי אונו. רשות המים תמשיך לפעול לחיזוק וקידום משק מים וביוב יציב ומתקדם לרווחת אזרחי מדינת ישראל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות