n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: אוהבים פרפרים מכל מיני צבעים

קריית אונו: אוהבים פרפרים מכל מיני צבעים

בקריית אונו התקיימה הרצאה מרתקת בנושא גינות המושכות פרפרים שנועדה לתמוך ולעודד את חזרתם של פרפרים לעיר באמצעות עידוד התושבים להתאים את גינות בתיהם למשיכת פרפרים. 

פרפרים מכל מיני צבעים
דובי בנימיני מעביר הרצאה לתושבים צילום: טלי יעקבי שוורץ

בשבוע שעבר התקיימה ב"אונו האב" בקריית אונו הרצאה מרתקת על הקמת גינה המושכת פרפרים. את ההרצאה העביר דובי בנימיני, יו"ר אגודת חובבי הפרפרים בישראל ומחבר הספר "מדריך הפרפרים בישראל ובמזרח התיכון".

בהרצאה השתתפו תושבים ותושבות העיר שלמדו איך להקים גינה פורחת המושכת את הפרפרים החולפים בסביבה, וכזו שמייצרת סביבה המזמינה להישאר בה ולהטיל ביצים.

בין הנושאים שעלו בהרצאה: מהם עקרונות הקמת גינה המותאמת להתנהגות הפרפרים בטבע, איזה צמחים מושכים פרפרים ומה השילוב הנכון ביניהם, איך להאריך את תקופת מעוף הפרפרים, כיצד לחסוך מים בגינה, היכן ניתן ליצור מסדרון אקולוגי לפרפרים בעיר וכו'. ההרצאה נועדה לתמוך ולעודד את חזרתם של פרפרים לעיר באמצעות עידוד התושבים להתאים את גינות בתיהם למשיכת פרפרים.

הפעילות התאפשרה בזכות שיתוף פעולה בין המחלקה לאיכות הסביבה באגף שפ"ע של עיריית קריית אונו לבין אגודת חובבי הפרפרים בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. רותי שפערא

    נהדר. חשוב שנצעגי מחחקת הגינון והתכנון יישמו את ההמלצות של דובי. זה נושא חשוב מבחינה אקטחוגית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות