n
דף הבית / בקעת אונו / ביהוד מונוסון: יחידת השיטור והפיקוח העירוני מתחזקת בפקחים ובמערך פיקודי וניהולי חדש

ביהוד מונוסון: יחידת השיטור והפיקוח העירוני מתחזקת בפקחים ובמערך פיקודי וניהולי חדש

בטקס הענקת תעודות סיום קורס פקחים עירוניים ומסייעים, הוענקו תעודות ל- 6 פקחים חמושים שמצטרפים למערך הפיקוח והשיטור העירוני.

PHOTO-2022-11-20-13-21-57
צילום: דוברות יהוד

בטקס שנערך בשבוע האחרון בלשכת ראש העיר, הוענקו תעודות ל- 6 פקחים חדשים שסיימו קורס פקחים עירוניים ומסייעים במכללות מקצועיות. הפקחים החדשים החמושים, שעברו הכשרה בירי, הוסמכו לאכוף עבירות של איכות סביבה ואיכות חיים כגון: קנסות על אי איסוף צואת כלבים, שוטטות כלבים, זריקת גזם לא בימי הוצאה, אכיפת עבירות חניה, לצד סיוע באכיפה של עבירות פליליות ופח"ע.

 

בתוך חודשים ספורים שוקמה וחוזקה יחידת השיטור והפיקוח העירוני הפועלת תחת אגף ביטחון, אכיפה ושעת חירום. בראש היחידה המשולבת של הפקחים והשוטרים, עומד מפקד היחידה, פקד רן לביא וסגנו אופיר חנוכייב, לצד מנהל היחידה מטעם העירייה אלכס אלקין.

 

היחידה הפועלת ברחבי העיר בלבד, מתמקדת בטיפול בקריאות המתקבלות מהמוקד העירוני (106) וממוקד המשטרה (100), תשפר את איכות החיים בעיר בכך שתגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר ובעלי העסקים ותאפשר מתן מענה מהיר ומיטבי לפניות התושבים.

 

ראש העיר, יעלה מקליס: "אני שמחה לבשר על חיזוק וחידוש מערך יחידת השיטור והפיקוח העירונית. השיטור העירוני מהווה כוח משמעותי בתפעול העיר ומסייע הן לתחושת הביטחון של התושבים והן לביטחון הממשי בטיפול בעבירות בתחום השיפוט העירוני ובסיוע בטיפול בעבירות פליליות. בשיתוף פעולה הדוק של העירייה עם תחנת משטרת מסובים, הצלחנו לחדש ולהעמיד יחידה איכותית שתיתן מענה בזמינות מידית לתושבי העיר. עם תחושת שליחות ורצון להעניק את השירות המיטבי בשגרה ובחירום, אני בטוחה שניצור אחוות יחידה. אני מודה לכל אנשי השיטור שפעלו בעיר לאורך השנים על תרומתם ולכל מי שקידם וליווה את חיזוק מערך השיטור והפיקוח העירוני."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות