n
דף הבית / חדש על המדף / מומלץ: עוגות לראש השנה הכי טעימות לשנה מתוקה

מומלץ: עוגות לראש השנה הכי טעימות לשנה מתוקה

יש יותר מתוק מעוגה טעימה לראש השנה? אספנו לכם את כל הקונדיטוריות והעוגות הכי שוות שיש לחג ואין לכם מה לחפש במקום אחר

מונייר משיקה קולקציה לראש השנה 1 צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
מונייר משיקה קולקציה לראש השנה 1 צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום

קייטרינג מונייר פותח את ראש השנה בקולקצייה מתוקה מדבש ובראשה – 

מיני עקיצת הדבורה!

דבש הוא אלמנט מרכזי בחגיגות ראש השנה – וקייטרינג האיכות מונייר מאמצים את הדבש והופכים אותו לקונספט המוביל של  הקולקציה החדשה שלהם, המוצעת לקראת החג * כוכב הקולקציה  קינוח אישי מסקרן ומרהיב בשם "מיני עקיצת הדבורה" 

ראש השנה בפתח וקייטרינג האיכות מונייר הכין לכבודו קולקציית מגשים נועזת, חדשנית  ויוצאת דופן. בשל מרכזיותו המסורתית של הדבש בחגיגות ראש השנה החליטו בקייטרינג מונייר לאמץ את הדבש ולהפוך אותו לקונספט המוביל של הקולקציה החדשה.

כוכב הקולקציה הוא קינוח אישי, מסקרן ומרהיב בשם "מיני עקיצת הדבורה" (15 יחידות במגש). מיני עקיצת הדבורה עשוי בריוש ממולא בשכבה עבה של קרם מסקרפונה וקרם וניל, בסגנון טארט טרופזיאן Tropezian. לחובבים הכבדים מוצעת גם עוגת עקיצת הדבורה במהדורה מוגבלת. בשתי הוורסיות הביס ממלא את הפה בקשת של טעמים מסחררים, שאי אפשר להפסיק לטעום.  

לצד היצירה החדשה, מונייר משיקה מבחר  עשיר וטעים של עוגות וקינוחים מבוססים על דבש, פרופיטרול רימונים | קרם דבש ותפוחים 15 יח' | 135 ₪, מיני עקיצת הדבורה  15 יח'  179  ₪ , עוגת קוגלהוף גבוהה וחגיגית דבש עם תפוחים וקינמון בציפוי אייסינג  |   129 ₪, עוגת דבש קלאסית, עוגת פרסבורג תפוחים, ועוד. 

 

את כל העוגות ומגשי האירוח  אפשר להזמין דרך האתר www.munier.co.il בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ / חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון. הכשר בד"ץ מטעם בד"ץ בית יוסף.

מונייר בקינוח אישי מיני עקיצת דבורה צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
מונייר בקינוח אישי מיני עקיצת דבורה צלם אפיק גבאי

 

דבש, אבל לא רק: עוגות וקינוחים עם מיטב סימלי החג ושילובים מפתיעים בקולקציית ראש השנה של ביסקוטי

 

לקראת ראש השנה קונדיטוריית ביסקוטי משיקה קולקציית חג עשירה בדבש כמיטב המסורת אבל בביסקוטי לא נחים על השמרים וממשיכים לחדש ולהפתיע עם שילובים וחומרי גלם שיסעירו לכם את שולחן החג ויפתחו לכם את השנה בביס מתוק במיוחד.

השפית רוסלה יונה יצרה מגוון עשיר של עוגות חג בטעמים וניחוחות בייתים, המיוצרות בעבודת יד, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. 

קולקציית ראש השנה של ביסקוטי כוללת את עוגת הדבש האהובה והפופולארית של ביסקוטי לצד עוגות בשילובים מפתיעים ומרעננים, עוגיות, מאפים ברוח החג ועוגות מוס עשירות שיפארו את שולחן החג. 

בין העוגות שיוצעו למכירה:עוגת האני באני, פראקאלו, טארט חלב ודבש, עוגת דבש קלאסית, עוגת דבש וריקוטה ודובשניות

את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות "ביסקוטי" או בהזמנה טלפונית בכל חלקי הארץ אמצעות משלוח. כל מוצרי הקונדיטוריה הינם כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף

הקולקציה המיוחדת תהיה זמינה לרכישה החל מה 16.8 בסניפים ובאתר החל מה28.8

 

הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה; מתחם פיאנו- נתניה;

אבני החושן 1 כרמי גת ; מתחם שפיר סנטר – ראש העין

טלפון להזמנות: 03-5704015/8

https://www.biscotti.co.il

 

טארט חלב ודבש – ביסקוטי ראש השנה צילום בועז לביא
טארט חלב ודבש – ביסקוטי ראש השנה צילום בועז לביא

שתתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה כדבש

קולקציית עוגות הדבש של רשת "מאפה נאמן" לראש השנה וחגי תשרי 2023, "תחל שנה ועוגותיה…"

 

באמצע חודש ספטמבר יחלו חגי תשרי ואיתם הארוחות המשפחתיות, החופשים והטיולים. ראש השנה הוא אחד החגים הכי אהובים על הישראלים אחד מסממני החג המובהקים בכל בית ושולחן חג היא עוגת הדבש. קולקציית עוגות הדבש החדשה של רשת "מאפה נאמן" לקראת חגי תשרי הינה עשירה בטעמים ובשילובים מפתיעים שמתפוצצים בפה.

רשת "מאפה נאמן", אשר מובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי  2023  שכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש.

בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות, לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף, טארט פירות העונה, פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה, דבש פיסטוק ועוד מגוון עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים עשירים בדבש

*העוגות ימכרו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

לאיתור הסניף הקרוב לביתך:

https://neeman.co.il/

מאפה נאמן טארט תפוחים קרדיט צילום גיל אבירם
מאפה נאמן טארט תפוחים קרדיט צילום גיל אבירם

 

רשת ביגה משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי  עוגת 'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן 

 

רשת קפה ביגה משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי עוגה בחושה ועשירה המשלבת את שני  סמלי החג הבולטים ביותר,  עוגת:  'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן.   

 

העוגה החדשה של רשת ביגה חגיגית, אוורירית, עשירה בטעמים, רכה, ונימוחה בפה, היא מיועדת לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן ולסובלים ממחלת הצליאק. 

העוגה מתאימה כקינוח לארוחת החג וכפינוק מתוק למי שאוהב עוגת דבש ותפוחים, עם טעם של פעם.

עוגת התפוחים בדבש של סבתא מצטרפת לקולקציית העוגות המיוחדות של ביגה  לראש השנה, הכוללת מבחר עוגות קלאסיות ומסורתיות על טהרת הדבש. בין העוגות: עוגת מוס דבש עם תפוחים מקורמלים ללא גלוטן,  עוגת דבש בחושה קלאסית, עוגת דבש אגוזים בחושה ועוד.   

 כשרות: חלבי למהדרין, בד"צ בית יוסף מחיר לצרכן עוגת תפוחים בדבש: 45 שח  לעוגה במשקל 650 גרם  

עוגת תפוח בדבש ללא גלוטן רשת ביגה צילום דוד מויאל (2)
עוגת תפוח בדבש ללא גלוטן רשת ביגה צילום דוד מויאל

  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות