n
דף הבית / בת ים / לכבוד חג האהבה, אפליקציית ההיכרויות OkCupid דואגת לכם לסופר התאמה

לכבוד חג האהבה, אפליקציית ההיכרויות OkCupid דואגת לכם לסופר התאמה

אפליקציית ההיכרויות OkCupid משיקה 20 שאלות התאמה חדשות  - שנכתבו במיוחד עבור הקהל בישראל

OkCupid Conversation
OkCupid Conversation

אפליקציית ההיכרויות OkCupid משיקה היום (יום שני, 31.08) ולקראת ט"ו באב, 20 שאלות התאמה חדשות שנכתבו במיוחד לקהל הישראלי. השאלות, המצטרפות למאות שאלות התאמה אחרות באפליקציה, נועדו לדייק את התאמת בני הזוג הפוטנציאליים על בסיס העדפות, תחביבים ודעות. את שאלות ההתאמה חשפה OkCupid באירוע עיתונאים ומשפיענים מיוחד ביפו. 

 

לצד שאלות על התמיכה בחקיקה המשפטית והיכן הם צורכים חדשות, אוקייקיופיד ישאלו את רווקי ורווקות ישראל שאלות כמו מה טעם הקראנצ' האהוב עליכם?; מה סדרת הפעולה הישראלית המועדפת עליכם?; ואיפה החומוס הטוב בישראל? בין השאלות החדשות יהיו גם כאלו שמתייחסות ישירות להעדפות זוגיות, כמו איפה תבחרו לבלות את ירח הדבש?; האם תעדיפו לגור עם בן/בת זוג, לבד, או עם שותפים; וכמובן השאלה שאי אפשר בלעדיה: כל כמה זמן אתם מדברים עם אמא?

 

החלק העיקרי באפליקציית OkCupid הוא מנגנון השאלות. האפליקציה מעלה אינספור שאלות שהמשתמשים יכולים לענות עליהן, ובכך האלגוריתם מחשב את אחוזי ההתאמה ביניהם, עוד לפני שהחליקו ימינה או שמאלה, או התחילו לדבר. השאלות של אוקייקיופיד מאפשרות למשתמשים לייצר התאמות עם רווקים ורווקות שחולקים את אותם ערכים והעדפות כמותם. כמו כן, השאלות גם מעודדות שבירת קרח מהירה – ככל שמשתמש עונה על יותר שאלות, ככה הצד השני חשוף ליותר תשובות שלו או שלה, מה שמספק מגוון נושאי שיחה. 


"השאלות שלנו הן מה שהופך את אוקייקיופיד לזירה הכי טובה כיום למציאת בני זוג", הסביר מייקל קיי, מנהל השיווק והתקשורת באוקייקיופיד. "באמצעות מענה על כמה שיותר שאלות אנחנו יכולים להתאים לרווקים ולרווקות בני זוג פוטנציאליים שחולקים את אותו עולם ערכים וכן, גם את אותה חיבה לחומוס וים. גם שאלות שנראות קלילות ולא קשורות ישירות למערכות יחסים יכולות להעיד המון על מי שמשיב עליהן, אז העצה שלי היא פשוט להשיב לכמה שיותר שאלות. מהניסיון הענק שלנו בכל העולם, עם רקורד של מיליוני זוגות, אנחנו יודעים שההתאמה הראשונית הזו היא הדרך הבטוחה ביותר למצוא אהבה". 

 

אלה הן 20 שאלות ההתאמה החדשות שיופיעו מהיום באפליקציה, שנכתבו במיוחד עבור קהל המשתמשים בישראל:

 

  1.  לאן שווה לטוס אחרי הצבא?
  2. מהו סרט הבורקס האהוב עליך?
  3. מהו טעם גלידת קראנץ' האהוב עליך?
  4. האוכל הטוב ביותר לשבת בבוקר?
  5. מהי סדרת האקשן הישראלית האהובה עליך?
  6. המחאה נגד המהפכה המשפטית – בעד או נגד?
  7. הפעילות המועדפת עליך ביום שישי?
  8. סטנדאפיסט/ית ישראלי/ת אהוב/ה?
  9. החומוס הכי טוב בישראל?
  10. החוף הכי טוב בישראל?
  11. איפה הייתם מעדיפים לגור?
  12. העיר הכי טובה בישראל?
  13. באיזו תדירות את/ה מדבר עם אמא שלך?
  14. יעד אידיאלי לירח דבש?
  15. איך אתן/ם מבלים בחוף הים?
  16. באיזה גיל כדאי לעזוב את בית ההורים?
  17. מהו מצב המגורים האידיאלי?
  18. איפה אתם צורכים את החדשות שלכם?
  19. מהן הנעליים האהובות עליך?
  20. איפה אתן/ם מעדיפים לחגוג את החגים?

 

OkCupid היא אפליקציית היכרויות פופולרית שנוסדה בשנת 2004 בארה"ב ופועלת בכל רחבי העולם כפלטפורמה להיכרויות מקוונות. האפליקציה נבדלת מאפליקציות היכרויות אחרות בכך שהיא מאפשרת יצירת פרופיל עומק אישי באמצעות מענה לשאלות על מנת לדייק את ההתאמה ככל שניתן עוד לפני הפגישה הפיזית. האפליקציה OkCupid משרתת כיום מיליוני משתמשים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.

אלה איילון, צילום רפי דלויה
אלה איילון, צילום רפי דלויה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות