דף הבית / חדשות העיר / נפתחת ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א'

נפתחת ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א'

מי ליאור

בשבוע הקרוב (17.1.18) תפתח ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א'. תקופת הרישום תמשך כשלושה שבועות עד ל-06/02/2018. במהלך תקופה זו תהיה מערכת ההרשמה זמינה 24 שעות ביממה באתר האינטרנט העירוני. חשוב להדגיש כי אין חשיבות לסדר ההרשמה, כלומר בקשת הורה שהוזנה בתחילת תקופת הרישום תישקל באופן זהה עם בקשה שהוזנה ביום האחרון לרישום. כמו כן, המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים בין השעות 8:00  ועד 17:00 קבלת קהל בימים א ,ג, ד, ה. בין השעות  08:30 – 14:30 וביום ב' ביו השעות 08:30 – 13:00 ואחר הצהרים 16:00 – 18:00 בכניסה למערכת באתר האינטרנט יש להזין תעודת זהות של ההורה ולאחר מכן יש להקליד את מספר תעודת זהות של התלמיד וגיל הילד.
יש לוודא כי הכתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל . לאחר מכן תוצג רשימת הגנים באזור המבוקש. יש לבחור את הגן שהנכם מעוניינים בו בעדיפות ראשונה וגן נוסף בעדיפות שנייה, לאחר מכן יש להזין פרטי תשלום בכרטיס אשראי. בסיום התהליך ישלח מסרון לנייד שלכם ובו מספר הפנייה המאשר את קליטת ההרשמה.
בתוך כך נמסר כי מערכות הרישום הטכנולוגיות מאפשרות לחסוך זמן וטרחה בהגעה פיזית לבניין העירייה. ובכל זאת, עבור הורים ללא נגישות לאינטרנט וכן תושבים חדשים, עולים חדשים ומי שמעונין להזדהות באמצעות דרכון, ניתן לקבל שירות במרכז הרישום בבניין העירייה. לשירות ההורים יעמדו כעשר עמדות המאוישות על-ידי רשמות שעברו הכשרה מתאימה, ומעניקות מענה לשאלות ולבקשות ההורים. יש לתאם תור באמצעות המוקד הטלפוני על מנת לחסוך זמן. הודעה על שיבוץ לגן הילדים או לכיתה א' תפורסם במהלך חודש יוני באתר האינטרנט העירוני ואגרת תשלח לביתכם, לפי הכתובת שנמסרה בעת הרישום.
אגב, קובץ שאלות ותשובות בנושא הרישום הוכן על ידי יחידת הרישום בעירייה וזמין עבורכם באתר האינטרנט העירוני ובפורטל החינוך.

גן ילדים. צילום: יוסי אלתרמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות