n
דף הבית / מומלצים / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם!

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39
בתי לוין: צילום אבי קקון

 

ד"ר פישר פותחת את עונת הקיץ 2023 עם מגוון הסדרות המובילות של אולטרסול

בסדרת אולטרסול תמצאו מענה לכל המשפחה:

אולטרסול MAX: סדרת הגנה משמש מתקדמת וחדשנית המשלבת טכנולוגיה ייחודית הנקראת (Broad Spectrum Tech (BST,  כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים במים וללא פראבנים. הסדרה כוללת ספריי תחליבי (SPF50+), תחליב הגנה (SPF50+), ספריי שקוף (SPF50+) וקרם פנים (SPF50+).

אולטרסול SPORT: פעילויות ספורט רבות מתקיימות על משטחי בטון, חול ומים אשר מגדילים את החשיפה לשמש, כיוון שהם מקרינים חזרה 85%-90% מקרינת ה-UV. אולטרסול ספורט הינה סדרת תכשירים המותאמת במיוחד לספורטאים ולכל העוסקים בפעילות ספורטיבית מחוץ לבית. הסדרה כוללת ספריי שקוף (SPF30), ספריי תחליבי (SPF50), ספריי שקוף (SPF50), קרם פנים לספורט ימי (SPF50+) וקרם ג'ל לפנים (SPF50). 

אולטרסול קידס: סדרת תכשירי הגנה המותאמת במיוחד לעורם העדין של ילדים. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת ספריי רציף שקוף (SPF30 ו-SPF50), ספריי תחליבי (SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), קרם פנים (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה FREE KIDS (SPF50), קרם פנים FREE KIDS (SPF50) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול BabyNatural: סדרת תכשירי הגנה משמש מתקדמת שפותחה במיוחד על מנת לשמור על עור העדין של התינוק. תכשירי הסדרה מכילים 100% מסנני קרינה מינרליים ומעניקים הגנה גבוהה מאוד, רחבה ומוגברת מקרינת SPF50+) UVB) ומקרינת UVA. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ללא פראבנים, עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת תחליב גוף תחליב גוף (SPF50+), קרם פנים (SPF50+) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול FREE: סדרת תכשירי ההגנה משמש המותאמת לעור רגיש. הפורמולות של סדרת פרי הינן ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא גז בוטאן בתרסיסים הרציפים. כל הפורמולות הינן היפואלרגניות, עמידות במים, נמרחות בקלות, נספגות במהירות ואינן שמנוניות. הסדרה כוללת קרם ג'ל פנים (SPF30 ו-SPF50), ספריי שקוף (SPF50), ספריי רציף תחליבי (SPF50) ותחליב הגנה (SPF50).

אולטרסול MED: סדרה פורצת דרך להגנה חיונית ומשלימה גם לבעלי עור רגיש, בזמן החשיפה לשמש ולאחריה.

אולטרסול שמן הגנה: סדרת שמני ההגנה מעניקים לעור מגע משי, רך ונעים ומראה זוהר. לשיזוף אחיד בגוון עמוק ומושך. התכשירים הינם היפואלרגניים. הסדרה כוללת ספריי שמן גזר (SPF20), ספריי שמן קוקס (SPF20) וספריי שמן אגוזים (SPF20). מוצע בשני סוגי אריזות, גם ספריי שקוף וגם בבקבוק BOV.

דר פישר פותחת את עונת הקיץ צילום יעל האן
צילום יעל האן

 

 

 

חשבתם שאוכל מהיר והודי לא הולכים יחד? יש לנו בשורה עבורכם: סדרת תבלינים למנות הודיות מהירות ובפעולה פשוטה אחת

אוהבים אוכל הודי וחוששים מתהליך ההכנה? מהיום תוכלו להכין את המנות האהובות במינימום מאמץ ומקסימום טעם.

חברת סואנה (Suhana) ההודית, הידועה במגוון תבלינים ותערובות המוכנות לשימוש ומשווקות ברחבי העולם ומקלה על תהליך הכנת אוכל הודי. החברה מציעה בסיסים המשמשים להכנת "מזון מהיר" אך עם כל יתרונות הבישול הארוך – המטרה: לשמור על טעם מקורי לצד הכנה בקצב מערבי. כעת, לראשונה, סדרת מוצרים ייחודיים שלה ישווקו בישראל על ידי חברת "מהרג'ה".

מוצרי הסדרה מכילים תערובות מתאימות בעיקר להכנת עוף/פניר/סויה ומאפשרים הכנת מנות הודיות מגוונות. בין השאר: באטר צ'יקן, צ'יקן טנדורי, צ'יקן טיקה, פניר באטר, פניר טיקה.המוצרים הינם כשרים (בית יוסף)  והם מגיעים במשקל של 50 גר'

קרדיט צילום מהרגה (6)
קרדיט צילום מהרגה

 

סדרת רטבי הבישול של קנור נמצאת כבר שנים במטבח הישראלי, ומאפשרת לכולם  להנות מארוחות טעימות בקלות ובמהירות- מבלי להתפשר על הטעם.

עונת הברביקיו הקרובה תהיה טעימה עוד יותר, עם 2 טעמים חדשים של רטבי קנור במהדורה מיוחדת:

רוטב מקסיקני  מתאים במיוחד למתכונים דרום אמריקאיים, ומוסיף נגיעה של חרפרפות מעודנת בכל ביס.

רוטב ברביקיו בסגנון אמריקאי – כי אם כבר גריל, אז כמו בטקסס, עם נגיעות של טעם מעושן.

 הרטבים מצטרפים למגוון רטבי קנור המתאימים לתיבול, בישול, אפיה, גריל והקפצה של עוף, בשר, דגים, טופו, אורז, אטריות, ירקות ועוד.

image001 (4)

 

 

 

סדרת הקורנפלקס האהובה של "תלמה" מתחדשת: קורנפלקס MINI! ובילת שוק דגני הבוקר בישראל, החליטה לרענן את מותג הקורנפלקס האהוב 'קורנפלקס של אלופים ואלופות' ולהשיק מהדורת "מיני" מיוחדת.

באריזת קורנפלקס MINI של "תלמה" תמצאו פלייקים קטנטנים וטעימים, כיפים לאכילה ובדיוק באותו טעם האהוב והמוכר של 'קורנפלקס של אלופים ואלופות'. המוצר מושק בתזמון מושלם לקראת חג השבועות ויכול לשמש כחומר גלם יצירתי בשלל מתכונים טעימים!

קורנפלקס מיני קרדיט צילום סטודייו 0304
צילום: סטודיו 0304

 

כשאני רוצה לפנק את הכביסה שלי, זה רק בסנו מקסימה ועכשיו בריח חדש! סנו משיקה את אבקת הכביסה סנו מקסימה בניחוח מרכך הכביסה סופט סילק בהשראת פריחת השקד, רוח אביבית ומשי מלטף.

 אבקת הכביסה סנו מקסימה בניחוח סופט סילק מסירה את הכתמים מהבגדים והאריגים ביעילות ומבשמת אותם בניחוח עוצמתי ועשיר. הניחוח נותר לאורך זמן בזכות מיקרו-קפסולות המשחררות את הבושם באופן מבוקר.

אבקת הכביסה סנו מקסימה סופט סילק מותאמת בצורה מושלמת לשימוש עם מרכך הכביסה האהוב סנו מקסימה סופט סילק.

אבקת כביסה סנו מקסימה ניחוח מרכך כביסה סופט סילק (1)
צילום: יח"צ

 

גלידת שטראוס גאה להציג: "גלידונית דמקה" המהדורה הכי יפה וטעימה שהייתה כאן

אין ישראלי  שלא מכיר את "גלידונית" – קינוח הגלידה שמלווה אותנו כבר שנים: בסוף הארוחה, כנשנוש מול הטלוויזיה, או פשוט כשמגיעים אורחים ורוצים לפנק אותם (מותר גם להתפנק לבד, אנחנו לא נגלה).

עכשיו, משיקה "גלידת שטראוס" מהדורה מיוחדת וטעימה במיוחד עם 2 טעמים באריזה אחת – גלידונית דמקה: גלידה בשומן צמחי בטעמי שוקולד חלב ושוקולד לבן בצפוי מכיל שוקולד חלב.

גלידונית דמקה
צילום: יח"צ

 

חדש בסדרת קידס של ד"ר פישר: אל סבון ושמפו  – לרחצה מכף רגל עד ראש ולשמירה על היגיינת הגוף והשיער ללא דמעות • נבדק דרמטולוגית • סנסיטיב – מתאים לעור רגיש

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קידס ומשיקה מוצר חדש- קידס אל סבון ושמפו ויטמינים לרחצה יומיומית מכף רגל עד ראש, המקל על הרחצה ונותן מענה גם לחפיפת הראש וגם לניקוי הגוף וכל זאת במוצר אחד, המנקה את העור והקרקפת בעדינות, מזין את העור ומעניק לו לחות ומגע רך ומלטף ומותיר את מראה השיער חיוני ומלא חיים וברק.

כמו כל התכשירים בסדרה, גם קידס אל סבון ושמפו ויטמינים מועשר בקומפלקס הכולל ויטמין E,C,A הידועים כאנטי אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ואקלים, ויטמין B3 ופרו-ויטמיןB5  המסייעים בהענקת לחות, רכות וגמישות ולמראה עור ושיער חיוני ובריא.

ד"ר פישר קידס אל סבון ושמפו – צילום יעל האן
ד"ר פישר קידס אל סבון ושמפו – צילום יעל האן

 

לראשונה בישראל – ניקול CAR סדרת מוצרי ניקוי וטיפוח חדשים לרכב

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל מרחיב את תחום פעילותו ונכנס לראשונה גם לתחום עולם ניקיון וטיפוח הרכב.
משיק את סדרת ניקול CAR – סדרת מוצרים ייעודיים שפותחו במיוחד לניקיון יומיומי,קל וזמין של הרכב מבחוץ ומבפנים.

סדרת המוצרים החדשה כוללת עזרים לניקוי פנימי וחיצוני של הרכב:
לניקוי וטיפוח חיצוני של הרכב: ג'ילדה לניקוי, כפפת מיקרופייבר דו צדדית, מטליות לניקוי והברקת חלונות
לניקוי וטיפוח פנימי של הרכב: מטליות לחות לניקוי משטחי רכב מטליות מיקרופייבר עבות במיוחד ושקיות אשפה מותאמות לאשפתון הרכב.

ניקול CAR צילום יחצ מאושר לשימוש
ניקול CAR צילום יחצ

 

 

רשת  גודלייף משיקה מוצרי ספיגה חדשניים לגיל השלישי: הכירו את המותג החדש "Dailee"

בריחה או דליפת שתן היא תופעה שקיימת בעיקר בקרב בני/ות הגיל השלישי, אולם גם נשים מעל גיל 40 או נשים בהריון עלולות לסבול ממנה ולהרגיש אי נוחות, פגיעה באיכות החיים, ירידה בביטחון העצמי וחשש מהשתתפות באירועים חברתיים. הסיבות לכך מגוונות, החל ממחלות הקשורות בזקנה דרך  הריון, לידה וגינלית, השמנת יתר ומאפיינים גנטיים.

רשת גודלייף, הרשת המובילה בארץ למוצרים לגיל השלישי, מציעה סידרת מוצרי ספיגה חדשה במשק הישראלי, החל מתחתונים לשעות הפעילות בספיגה קלה ובינונית ועד חיתולים למבוגרים לשעות הלילה בספיגה גבוהה. רשת גודלייף, המתמחה בפתרונות איכותיים ויעילים לאוכלוסיית הגיל השלישי בחרה לייבא בבלעדיות את סידרת  Dailee, מוצרי הספיגה המיוצרים בבלגיה ע"י חברת DryLock , מובילה עולמית בייצור ידידותי לסביבה של מוצרי ספיגה לשיפור איכות החיים,  בעלת תו OEKO-TEX, זוכת מדליית כסף לקיימות של EcoVadis והיצרן הראשון בתחום ההיגיינה שמייצר בתהליך ייצור ללא פליטת CO2

תחתונים סופגים לאשה- Dailee בלעדי ברשת גודלייף מחיר 55.9 שח ובמחיר מבצע 4 פלוס 1- 44.7 שח צילום יחצ
צילום: יח"צ

 

 

מותג פיטנס, ממותגי המזון החזקים והצומחים בישראל בשנים האחרונות, מתרחב גם לעולם הבייגלה

אסם נסטלה משיקה לראשונה את סדרת בייגלה פיטנס (Fitness) המכילה דגנים מלאים וירקות, וכוללת שני טעמים: בטטה וסלק

אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים והבייגלה הגדולה בישראל, משיקה לראשונה את בייגלה פיטנס – שילוב ראשון מסוגו בין פיטנס לבייגלה, המכילים דגנים מלאים וירקות שתורמים למראה ולטעם מעולה, כ-120 קלוריות במנה (30 גרם).

 

בייגלה פיטנס בטטה, צילום סטודיו אסם
בייגלה פיטנס בטטה, צילום סטודיו אסם

 

(לא) מזיעים ונהנים: רשת ההלבשה התחתונה הבינלאומית המובילה Triumphמשיקה קולקציית חזיות ספורט מנדפות זיעה במיוחד לימי הקיץ החמים של ישראל

קולקציית החזיות הספורט של Triumph מלאות סטייל,בעלת הרכב בד חדשני ומנדף זיעה, עשויות מחומר נושם אנטי-בקטריאלי המווסת לחות, מנטרל ריחות ומומלץ בעת עיסוק אינטנסיבי בספורט, באותה עת מעניקות תמיכה אולטימטיבית לחזה גם בזמן פעילות אינטנסיבית.

חזיות הספורט של Triumph  מתאימות לספורט וגם למי שאוהבת גזרה ספורטיבית קלילה וללכת עם חזיות ללא ברזל , החזיות אופנתיות, נוחות במיוחד והכי חשוב מעניקות תמיכה מירבית לחזה, גם בעת קפיצות ופעילות אינטנסיבית.

החזיות מגיעות בצבעוניות רחבה ורוד, טורקיז, מסטיק, לבן , שחור ועוד

טריומף חזייית ספורט מחיר מומלץ לצרכן 320 שח קרדיט צילום יחצ
צילום:יח"צ

 

"ג'ימי הג'ירף הצהב הטוב" הוא ספרה השני לילדים של הסופרת והתסריטאית רינת גור, כאשר ספרה הראשון ״הילדה שהלכה אחורה״,  זכה להצלחה גדולה בכיתות הנמוכות בבתי הספר ברחבי הארץ.   

עלילת הספר: ג'ימי הג'ירף השמיימי והקסום גר בסמטת ענני נוצה 8 ומשם משגיח על כל הילדים.   בעידן המודרני המאתגר,  בו להורים ריבוי משימות, ג'ימי הופך לחבר חיברות אמיתי  ומעורר מחדש את ליבותיהם של ההורים  למחשבות לבם של הילדים. 

גימי הגירף הצהב הטוב (3)
צילום: יחצ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות