n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / שבבי עץ לעישון – זנים, ניחוחות וטעמים

שבבי עץ לעישון – זנים, ניחוחות וטעמים

כאשר אנחנו מעשנים את הבשר שלנו אחד הדברים החשובים שחייבים להקפיד עליהם הוא חומר הגלם של מקור האש. קיימים סוגים רבים ומגוונים של שבבי עץ לעישון וכל זן מתאים לבישול, צליה ואפיה של מוצרי גלם אחרים ושונים

שבבי עץ
צילום: PIXABAY

אחד הדברים החשובים שחייבים להקפיד עליהם כאשר אנחנו מעשנים בשר הוא חומר הגלם של מקור האש. חשוב מאוד להקפיד לקנות שבבי עץ לעישון באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. שבבי עץ לא איכותיים יפלטו במהלך שריפתם חומרים רעילים כמו דבק, צבע וחומרי בערה אשר נמצא בתוכם, חומרים אלו הינם רעילים ופוגעים בריאות ובטעם של האוכל.

שבבי עץ לעישון בשר של חברת Traeger Grills עשויים מ 100% עץ, אין בהם דבקים או חומרים נוספים העשויים להשפיע על הטעם או הבריאות. השבבים מאושרים על ידי ה FDA האמריקאי להכנת מזון. שימוש בשבבים של טרייגר מייצרים עשן כחול דליל איכותי שמעניק לאוכל טעם מושלם באופן עקבי ובכל פעם.

 

זנים שונים של שבבי עץ לעישון

קיימים סוגים רבים ומגוונים של שבבי עץ לעישון וכל זן מתאים לבישול, צליה ואפיה של מוצרי גלם אחרים ושונים. באתר של חברת Traeger בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/  תמצאו מגוון רחב של שבבי עץ לעישון מזנים שונים להלן רשימה חלקית:

  • שבבי עץ לעישון מזן עץ התפוח – זן זה עדין מאוד ובעל טעם מתקתק, מתאים בעיקר לעישון של ירקות, עופות ואפייה.
  • שבבי עץ לעישון מזן עץ מייפל – זן זה מתאים לאנשים אשר לא מעדיפים שטעם העשן ישתלט על האוכל, מעניק טעם עדין ומתקתק, מתאים בעיקר לעישון ירקות, בקר ואפייה.
  • שבבי עץ לעישון מזן עץ הדובדבן – מעניקים לאוכל טעם של פרי מתקתק, מתאים בעיקר לעישון בקר, עוף ולאפייה.
  • שבבי עץ לעישון מזן עץ אלמון – הוא יחסית עדין, ומתאים לאנשים שאוהבים אוכל מעושן, אך לא ממש אוהבים טעם של עשן חזק. מתאים לעישון של בשרים, עוות, דגים, יקרות ואפיה.
  • עץ לעישון בשר מזן עץ הפקאן – נותן לאוכל טעם אגוזי מתוק, מתאים בעיקר לעישון של בקר, עוף, ירקות ולאפייה.
  • שבבי עץ למעשנה מזן עץ אלון – זן לא, מתאים בעיקר לעישון של בקר, דגים ולאפייה.
  • שבבי עץ לעישון מזן עץ היקורי – מעניקים לאוכל טעם חזק יחסית, מתאים בעיקר לעישון של בקר, עוף וירקות.
  • שבבי עץ לעישון מזן עץ מסקיט – ניחן בעשן סמיך ונותן טעם עישון מודגש ביותר – יותר מכל שאר סוגי העץ. מתאים בעיקר לעישון של עופות, בקר ודגים. את הסוג הזה ייבחרו אנשים שאוהבים טעם חזק מאוד של עישון.

מדוע לבחור בשבבי עץ לעישון של Traeger Grills

בשנות ה-80 של המאה שעברה, המציא אדם בשם ג’ו טרייגר שיטה של גריסת עצים לנסורת ודחיסתם בחזרה לשבבי עץ. המצאה זו מאפשרת הפקה שווה וצפויה של יחידות חום מעץ, דבר שעד אז היה בלתי אפשרי. לאחר מכן הוא המציא מערכת בקרה אוטומטית היודעת להזין תא בעירה בשבבי העץ בצורה מדויקת על מנת לייצר אש עצים איכותית. מאז 1987 ועד היום חברת טרייגר ממשיכה להשקיע מאמצים ומשאבים אדירים על מנת לייצר את העישון המושלם.

 

אצלנו ב- Traeger Grills מעשנת בשר, גריל בשר וטאבון תמצאו מגוון רחב של שבבי עץ לעישון בניחוחות ובטעמים שונים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84.

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות