n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

טיפול חדש ומהפכני ליצירת קולגן בפנים, מותג הטיפוח של קיילי ג'נר , אתר ביוטי חדש, השקה של בשמי גרלן בריחות חדשים, קונסילרים בצבעים מיוחדים של ג'ייד וNARS מותג האיפור האמריקאי בסידרת איפור.

בתי לוין
בתי לוין
חומר מילוי חדש לייצור קולגן טבעי בעור הפנים- אסטפיל אצל דר להבית אקרמן צילום יחצ
צילום: יח"צ

לא רק בוטוקס: הדור הבא של ההזרקות לפנים – ד"ר להבית אקרמן מהראשונות בישראל להשיק את :

AESTHEFILL (אסטפיל) – חומר חדשני המאפשר עיבוי עור הפנים והצוואר, שיפור המרקם, מיצוק וטיפול בקמטים על ידי עידוד ייצור קולגן 

 

ד"ר להבית אקרמן, מומחית ברפואת עור מהראשונות בישראל להשיק את: AESTHEFILL (אסטפיל) – חומר  המאפשר עיבוי עור הפנים והצוואר, שיפור המרקם, מיצוק וטיפול בקמטים על ידי ייצור קולגן מוגבר. 

 

ע"פ מחקרים אחד הגורמים המרתיעים ביותר מטופלים זה הפחד לאבד את המראה של עצמם, ולהשוות לפנים מראה מנופח ועשוי. לכן שוק האסתטיקה עובר שינוי דרמטי בשנים האחרונות ובמקום חומרי מילוי קלרסים אנחנו רואים חומרים שנקראים ביוסטימולטורים (BIOSTIMULATORS) כלומר- לא עוד מילוי מנופח, אלא הזרקה של חומר לעור שיתחיל להתניע בו מחדש את תהליך ייצור הקולגן שדעך עם הגיל. 

 

אסטפיל, הינו חומר חדשני המבוסס על איזומר מסיס של חומצה פולילקטית הגורמת לעור להיראות צעיר וקורן לאורך זמן. האסטפיל משפר את מרקם עור הפנים על ידי ייצור קולגן מוגבר המשיג תוצאות טבעיות ארוכות טווח, עם בטיחות ברמה גבוה.

 

החומר מוזרק לעור לאיזור שלם- כאשר בכל נקודה מוזרקת כמות מזערית של חומר. החומר עצמו איננו ממלא את העור אלא מתניע תהליך שלם של חידוש וייצור בעור מה שבסופו של דבר משפר את עובי העור, איכותו, ומרקמו.

 

 היתרון העצום של החומר זה שהוא מתניע תהליך מתוך העור, כך שהתוצאה המתקבלת הינה טבעית לחלוטין ונשמרת לאורך זמן ממושך יותר. 

 

 

 

קיילי סקין- קצף ניקוי לפנים 100 מל 115 שח קרדיט צילום יחצ חול להשיג בסופר פארם
צילום: יח"צ חול

לרגל עונת החורף מותג הטיפוח של קיילי ג'נר  Kylie Skin  מציע מגוון מוצרים לטיפוח עור הפנים 

 

  • פילינג אגוזים עדין ויעיל לפנים– תערובת מדהימה של תמצית פירות המחליקה על העור יחד עם אבקת אגוזים דקה במיוחד המסירה תאי עור מתים כדי לחשוף עור רך וזוהר בשילוב מרכיבי לחות המסייעים לחיזוק הלחות בעור. טבעוני ללא גלוטן.

 

  • קצף ניקוי לעור הפנים המועשר בגליצרין וחומר שמקורו בקוקוס לניקוי וליצירת קצף מפנק המנקה את העור בעדינות ואינו פוגע בלחות הטבעית של העור. הקצף העשיר מסייע בהסרת לכלוך, שומן ואיפור ומעניק עור רענן וזוהר. טבעוני ללא גלוטן.

 

  • קרם לחות לפנים עשיר בקומפלקס של מרכיבים המעניקים לחות לעור. מכיל נגזרת של חומצה היאלרונית המסייעת בהשבת הנפח לעור ותמציות בוטניות המרגיעות ומרככות את העור. מרקם קליל שאינו שמנוני מותיר את העור רך ומלא לחות. ללא גלוטן טבעוני

קרם עיניים טבעוני לחידוש ,המעורר את אזור העיניים– פורמולה עשירה תמצית רימונים, חמאת , E + C המכילה קפאין, תה ירוק, ויטמין שיאה ,שמן זרעי הקיווי ,המסיעים לאזור להיות רענן וזוהר, מעניקים לחות, מפחיתים סימני עייפות והופעה ראשונה של קמטים וקמטוטים עדינים. ללא גלוטן, טבעוני.

אתר מכירות און ליין בינלאומי בשלוש שפות Reborn.co.il, יחצ (2)
צילום: יח"צ

מותג טיפוח וקוסמטיקה ישראלי חדש נולד ומשיק אתר מכירות ישראלי

מותג ישראלי-בינלאומי חדש REBORN, המתמחה במוצרי טיפוח, קוסמטיקה ושיער, משיק אתר מכירות און ליין, בו יימכרו מוצרי החברה המכילים פורמולות ייחודיות שפותחו במשך 6 שנים ומשלבות בחוכמה בין רכיבים בוטניים טבעיים יחד עם חומרים פעילים. המותג יימכר במחירים נמוכים בכעד 50% לקטגוריה ביחס לשוק ומשלוחים חינם עד הבית בקניה מעל 299 ₪. 

 

בשלב הראשוני מוצעים באתר שלוש סדרות עיקריות: 

סדרת דגל לטיפוח השיער הכוללת שמפו לחותי המבוסס שמן אגוזי לוז עשיר בויטמינים, המזין את השיער ולוכד את הלחות לאורך זמן, קרם להזנה ועיצוב השיער המונע פריזיות ומכיל חמאת קופואסו ברזילאית ושמן אגוזים. כמו כן, קרם הזנה ועיצוב ייעודי לשיער מתולתל, מסכת הזנה אינטנסיבית לתיקון שיער יבש ופגום, שמן קיק לחיזוק שורש השיער (הניתן לשימוש גם על הריסים והגבות) וסרום לריכוך והענקת ברק. כל מוצרי הסדרה (למעט שמפו טיפולי), נטולי מלחים ומתאימים גם לשיער שעבר החלקה. טווח מחירי מוצרי השיער: 39-129 שקלים.

 

סדרת טיפוח פנים הכוללת שלושה מוצרים, סרום בוסטר, מרוכז, מזין ומלחח, עשיר במינרלים חיוניים, חומצות היאלורוניות, תמצית קומבוצ'ה, תמצית אצות ספירולינה ושמני אומגה, הממצק, ממריץ ומחליק את עור הפנים. קרם לחות יומי, העשיר בתמצית קומבוצ'ה, ויטמין E, חמאת שיאה וחומצה היאלרונית וקרם לילה המאזן את העור, מעשיר ומשפר את איכותו ומתקן את נזקי היום. טווח מחירי המוצרים: 249-299 שקלים.

סדרה לטיפוח הגוף הכוללת קרם גוף עשיר, קרם ידיים וקרם רגליים. כולם במרקם קליל הנספג במהירות ומכילים שילוב של רכיבים בוטניים איכותיים רבים, בניהם תה ירוק מאצ'ה, חמאת קקאו, ותמצית קומבוצ'ה, המשפרים את אלסטיות העור, מזינים אותו בלחות, מגנים על נידוף לחות טבעי, מעודדים התחדשות תאית, מפחיתים נזקי קרינה וזיהום סביבתי ועוד. טווח מחירי המוצרים: 79-99 שקלים.

 

 

credit guerlain 519 שח
צילום: guerlain

GUERLAIN אקווה אלגוריה פורטה (EDP)משיקה ניחוחות אינטנס חדשים

רוזה רוסהEDP פרחוני פירותי עצי
רוסה פורטה הוא ניחוח קורן וחריף של ורדים אדומים עם טוויסט משמח של תווי פירות עסיסיים על מצע חמים של עץ סנדלווד. ורדים
אדומים עדינים הזוהרים באור השמש החמימה בראש תמהיל עוצמתי זה. בלב היצירה שורת תווי פירות קטיפתיים ונוצצים – ליצי, פטל ואפרסק לבן. הבסיס העצי של תווי עץ סנדלווד מספק מעטפת חמימה ומתמשכת. פלפלון ורוד מוסיף תו פיקנטי, בעוד שקורטוב דומדמניות שחורות מציע סומק רומנטי. שזירה של תווי עץ, פטשולי ושרף גזע העץ בנוסף לסנדלווד, מעניקים חושניות ענברית של עור שהתחמם קלות בשמש.

מנדרין בזיליקום EDP הדרי פירותי עצי
מנדרין בזיליקום פורטה הוא ניחוח מנדרינה טרייה ועסיסית בצבע השמש השוקעת שנקטפה בבוסתן ים תיכוני בסופו של יום קיץ לוהט. דומדמניות שחורות מדגישות את עסיסיות המנדרינה החושנית והמתקתקה. בזיליקום כתוש מעצים עוד יותר את גווני הזהב של הפרי. לב פרחוני זוהר הכולל ורדים, פריחת תפוז, תמיסת ווניל מדגסקר –רכיב איקוני של גרלן, מעניק עושר שוקולדי מתובל. עץ סנדלווד מאריך את התענוג של מנדרינת הגורמה הזאת.

ג'ייד קונסילר IDYLLIC מחיר 99 שח צילום יחצ (10) (1)
צילום: יחצ

 

מותג היופי ג'ייד משיק את: IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER קונסילר המעניק אור וזוהר

שימוש בקונסילר מאיר יכול להיות דרך נפלאה להענקת מראה בריא ועירני לפנים ובו זמנית גם לטשטש פגמים וכהויות בעור.

הבונוס? הקונסילר המאיר החדש מבית ג'ייד ידאג לכך שאת העיגולים השחורים מסביב לעיניים תוכלי למחוק מיידית, תוך כדי הענקת אפקט זוהר לעור.

הוא מעניק כיסוי נפלא לקבלת גוון אחיד לעור הפנים ואף משפר את מראהו עם הזמן, תכונה ההופכת אותו למוצר שאי אפשר לוותר עליו בשגרת הטיפוח וכזה שמעניק לפנים מראה נינוח, בריא, עירני וזוהר.

ה –  IDYLLIC BRIGHTENING CONCEALER  הוא מוצר חובה מכיוון שיש לו מספר שימושים במוצר אחד: כיסוי, טשטוש פגמים, אחידות בגוון העור, הארה, הצללה וגם פיסול הפנים.

הוא מגיע בחמישה גוונים שונים, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה.  מדובר בעט קונסילר בעל ספוגית רכה ונוחה לשימוש ומריחה קלה והוא עמיד בנוסף.

 

 

 

 

IMG-20221120-WA0025
צילום- יח"צ לימור כרסנטי

 

סרום חומצה לקטית 10% (חומצה אלפא הידרוקסית) של ד"ר אלמן עוזר להסיר שכבות תאים חיצוניים ולהפחית את המראה של קווים דקים, קמטים וסימנים אחרים של הזדקנות. מקנה לחות, מחליק את העור, מצמצם נקבוביות, מאיר את העור ומסייע לקבלת גוון עור אחיד. 

מתאים לשימוש לכל סוגי העור.

הסרום מתאים למריחה על עור הפנים, הצוואר, עורף, דקולטה והידיים. מכיל תערובת צמחים ואלנטואין להרגעת העור. מכיל היאלרוניק להעשרת הלחות הטבעית.

 

הוראות שימוש: לשימוש בשעות הערב. למרוח על עור נקי. יש להימנע משימוש באזור העיניים. ניתן לחזור שנית על התהליך רק כאשר העור אינו מגורה. בתקופת הטיפול יש למרוח תכשיר בעל מקדם הגנה בכל יציאה לשמש.

 

ניתן להשיג בסניפי הרשת (ת"א, ראשל"צ, אשדוד, חיפה) או באתר האינטרנט.

 

 

 

 

NARS dragon girl duo 0194251134376_1 (Custom)
צילום:NARS

 

NARS מותג האיפור האמריקאי המוביל בעולם מציג:  HOLIIDAY COLLECTION

ALL-STAR ORGASM BLUSH – סומק ORGASM המוכר והאהוב עם פורמולה עטורת הפרסים מספקת בוסט של צבע, בעוד פיגמנטים עשירים בגריסה דקה במיוחד המעניקים הסמקה טבעית ללחיים בזכות הפורמולה האיכותית דמוית המשי. קשה לעמוד בפניו ולא ניתן לחקות אותו.

STARSTRUCK LIGHT REFLECTING SETTING POWDER – פודרה מקבעת מחזירת אור, דואגת לכך שהאיפור יישאר במקום, בגימור קל משקל ובלתי נראה. הפורמולה היוקרתית והאהובה הזו מתפזרת בצורה אחידה על העור, קלה לטשטוש ומעצימה את המייק-אפ.

KISS THE STARS MATTE LIP DUO – גוונים אייקוניים. כפול 2. צמדי שפתיים נחשקים של ורד מאובק שקוף Dolce Vita או אדום בוהק Dragon Girl.
יצירת שפתיים מלאות נוכחות עם Velvet Matte Lip Pencil המעניק מראה של שפתון מאט עם הנוחות של עיפרון.

Airmatte Lip Color מעניק פיגמנט של נשיקה אוורירית בתחושה קלת משקל על השפתיים, בזמן שתרכובת טשטוש ייחודית יוצרת גימור פוקוס רך בתחושה קרמית.

 

 

 

דיסני הום ליין תכשיטים חדש צילום שירה רז
צילום שירה רז

לקראת חגיגות הסילבסטר והנובי גוד : דיסני הום משיקה ליין תכשיטים חדש ונוצץ

חגיגות הסילבסטר והנובי גוד ממש בפתח וזה הזמן להתחיל לתכנן את הלוק המושלם והנוצץ שלך. 

דיסני הום, רשת חנויות הקונספט והלייף סטייל מבית אקסטרה ריטייל, דואגת לך לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל ומציעה קולקציית קפסולה של תכשיטים בעיצובים מקוריים. הקולקציה הייחודית משלבת בין הקו העיצובי של הדמויות האייקוניות הקסומות – מיקי ומיני מאוס – לבין אלמנטים טרנדיים מעולם התכשיטים הנוצץ והמושך כל כך. בין פריטי הליין החדש והמנצנץ: שרשראות, טבעות, עגילים וצמידים עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר: 

ציפוי זהב אמיתי

כסף stainless steel                    

אבני זרקון

לרגל ההשקה דיסני הום מפנקת בהטבה ייחודית – 1+1 על כל מוצרי קולקציית התכשיטים (*הזול מביניהם)

בתוקף בין התאריכים 25.12-31.12.22 ו/או עד גמר המלאי. להשיג בחנויות הדגל של דיסני הום ברחבי הארץ

 

 

 

 

WhatsApp Image 2022-12-26 at 12.06.14
צילום אבי ולדמן

לכו על זה: בוניטה דה מאס מציגה ליין נעלי בית חורפיות 

בוניטה דה מאס, רשת הלאנז'רי המתמחה בהלבשה תחתונה איכותית, הלבשת פנאי, בגדי ים ואקססוריז,

מציגה ליין נעלי בית לחורף חם ונעים. בקולקציה מגוון דגמים בשלל עיצובים טרנדיים ובמבחר גזרות וצבעים. 

את הליין החדש של נעלי בית פרוותיות ונוחות המעניקות תחושת פינוק אמיתי ניתן להשיג בחנויות בוניטה דה מאס ברחבי

הארץ

 

 

 

WhatsApp Image 2022-12-25 at 14.18.45
צילום שרי קצ'ורובסקי

דנה מסיקה- מעצבת אופנה לבנות שמגשימה חלומות:

בשנת 2010 הקימה דנה, בעלת תעודת עיצוב אופנה משנקר, סטודיו לעיצוב אופנה שמתבסס על נוחות, פרקטיות וכמובן המון סטייל.  בשנת 2020 החלה דנה לחקור את תחום התרפיה באמצעות סטיילינג ועברה מספר השתלמויות בתחום . את הידע שרכשה היא משלבת בעיצובים ובסדנאות שהיא מעבירה ובכך מאפשרת לכל ילדה מתבגרת שמגיעה לסטודיו להרגיש הכי נוח עם עצמה.

על הקולקציות:

בקולקציית שמלות לבנות מצוה ניתן למצוא גם שמלות צנועות, אוברולים וחליפות  של מכנסיים וחולצה למי שאינה מעוניינת בשמלה או חצאית. ניתן לעצב ולתפור כל אחד מהדגמים בכל מידה, בהתאם לנתונים הפיזיים של הילדה ולעיצוב שעליו היא חולמת.

בנוסף לקולקציית 'בת המצווה' ישנה גם קולקציית שמלות לשושבינות ואירועים ומחלקה של תחפושות מעוצבות.

 

 

 

microlight_jacket_black_במותג RAB מבית קל גב מחיר 759 שח צילום סטודיו קל גב
צילום סטודיו קל גב

מעיל פוך MICROLIGHT

מעיל פוך לגברים קל משקל ומחמם במיוחד במותג RAB  מבית "קל גב"(מק"ט 78007)

מתאים לארץ ולחול . קל משקל. מתקפל לגודל קטן במיוחד ( מגיע עם שק דחיסה ). מתאים לשימוש יום יומי וגם למטפסים. 2 כיסי צד וכיס חזה.  כל רוכסני המעיל הינם YKK .

נוצות הפוך עברו טיפול הידרופובי , טיפול ההופך את הנוצות להיות עמידות בפני לחות .

בד המעיל עשוי PERTEX : בד ניילון חזק במיוחד אך דק וקל המקנה בו זמנית אטימות לרוח ויכולת נשימה . שרוולים אלסטים  לכפות הידיים .

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות