n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי- באתי , בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי , בדקתי, המלצתי!

תוחם מדהים לשפתיים, קולקצית החורף של saucony, הקולקציה החדשה של FEMINA,הבושם האיטלקי La Perla, גלידות טבעוניות, קמין מושלם לבית, ספר טוב ליד, בשר, אוכל ועוד המון דברים טובים.

בתי לוין

 

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA משיק את קולקציית SEAMLESS BASIC  הכוללת הלבשה תחתונה עם טכנולוגיית אל תפר חדשנית!

רשת החזיות וההלבשה התחתונה המובילה FEMINA, המונה קרוב ל-30 סניפים בפריסה ארצית, משיקה את קולקציית BASIC SEAMLESS החדשה, הכוללת פריטי הלבשה תחתונה במגוון גזרות, ללא תפרים וללא ברזלים. הטכנולוגיה הייחודית של הקולקציה משלבת בד ללא תפרים או חיתוך הנראה על הגוף, כאשר בשילוב הגזרות המדויקות של FEMINA הקולקציה מתאימה לכל סוגי וגדלי החזה במראה קליל, מחטב ונינוח. 

הקולקציה החדשה כוללתחזיות בראלט ללא תפר במגוון גזרות והרכבי בד לנוחות מקסימלית – כולן עשויות בטכנולוגיית אל תפר ייחודית.

 

בנוסף הקולקציה כוללת – תחתונים במגוון גזרות והרכבי בד תואמי בראלטים, כולל תחתונים ברזילאיים מבד ריב, תחתוני מידי, תחתוני חוטיני ותחתוני ביקיני עם מותן גבוה מבד כותנה ויסקוזה. 

FEMINA BASIC SEAMLESS ברלט ריב עם תחרה 119.90 שח תחתון ריב 49.90 שח קרדיט צילום- אייל נבו (1)
צילום: אייל נבו

 

 

לראשונה במשביר: חטיבת הקוסמטיקה תשיק באופן בלעדי את בשמי מותג היוקרה האיטלקי La Perla. את הקולקצייה החדשה ניתן יהיה למצוא אך ורק במשביר באופן בלעדי במחלקת הבשמים עם הדרכה והכוונה.

מותג La Perla הוא אחד ממותגי הפאר האמיתיים הראשונים אשר אורג באופן אינטימי יופי מודע לתוך העצמה אישית. כאשר כל מוצרי הניחוחות הטיפוח והאיפור מיוצרים ללא התאכזרות ומפותחים ומעוצבים באופן בר-קיימא על ידי מיטב הכישרונות בענף כיום. בדיוק כפי ש-La Perla פירושה הלבשה תחתונה עילית, כך מוצרי הביוטי של La Perla הם קוסמטיקה עילית שנותנים כבוד לאומנים שיצרו באופן מסורתי תוך יצירת מוצרי פאר מתוך מודעות ומחשבה על קיימות ואתיקה בכל עת. האתוס של המותג בנוי על כבוד – כבוד לגוף שלנו, כבוד לחברה שלנו וכבוד לעולם שלנו. כל מוצרי הביוטי כוללים מרכיבים טבעיים ויעילים שנבחרו בקפידה.

מותג La Perla יציע בישראל קולקצייה הכוללת שני בשמים מובילים לצד שמונה ניחוחות של פרפומריה עילית. שני בשמי הדגל La Perla Signature ו-La Perla Luminous שעוצבו תוך מחשבה וכוונה עמוקה ע"י נשים עבור נשים, לצד סדרת בשמי הנישה היוקרתית של La Perla הכוללת ניחוחות של פרפומריה עילית לעורר זיכרונות מרגעים מרגשים.

צילום ענת מוסברג (41)
צילום ענת מוסברג

 

 

 

2023 collection מותג הספורט והפאשן הבינלאומי המוביל saucony  מציג את קולקציית האופנה לסתיו חורף 2022/2023

 קולקציית האופנה של saucony   היא שילוב מנצח של אופנתיות וטרנדיות לצד חומרים טכנולוגיים הכי מתקדמים שיש, איכות ונוחות בלתי מתפשרות

 מותג הספורט הבינלאומי המוביל saucony  משיק את קולקציית האופנה והפנאי של המותג לחורף הקרוב.

הקולקציה של saucony  מייצגת תרבות רחוב ולייף סטייל והינה שילוב של אופנה וטרנדים לצד נוחות ואיכות בלתי מתפשרות

הקולקציה מתהדרת בעיצובים מיוחדים, צבעים נועזים ואלמנטים מעודנים שהופכים את הפריטים בקוקלציה למאסט בארונה של כל חובבת אופנה .

הקולקציה, המשקפת את כל מה שחובבי המותג אוהבים, עוצבה יחד עם מיטב היצרנים באיטליה. כל חומר נבחר בקפידה ויובא ישירות מאיטליה לצורך ייצור, כך בכל צעד קדימה או אחורה יש טעימה של בירת האופנה איטליה.

"מצוינות וחדשנות בזרימה מתמדת" הם הערכים אשר מניעים את הקולקציות של saucony .פיתוח טכנולוגיות ייחודיות המאפשרות להיות בסטייל ונוחות.

PHOTO-2022-09-13-16-20-34
צילום: יח"צ

 

תשכחו מכל מה שאתם יודעים על גלידה, והכירו את הגלידה של העתיד שתשנה את ענף הגלידות בישראל ובעולם. פורמולציה חדשנית שיוצרת גלידה מרכיבים מזינים, במתיקות טבעית ובטעמי גן עדן,ומאפשרת ליהנות ללא פשרות מחוויה מתוקה הטובה לכם וטובה לסביבה.

 GANEDEN היא מיזם ישראלי חדש השואף לחולל שינוי אמיתי באופן בו אנו צורכים גלידה, ולהוות אלטרנטיבה נקייה, בריאה לחטא המתוק שלא ניתן לעמוד בפניו. זה לא מדע בדיוני, העתיד כבר פה והוא מתוק מתמיד.המותג החדש מציע שישה טעמי גלידהעם אותו המרקם הענני, הממכר והמוכר מגלידות השמנת עמוסות הסוכר שאהובות על כולם, אלא שהגלידה החדשה מיוצרת עם יותר סיבים, ערכים תזונתיים, ללא מוצרים מן החי, מופחתת קלוריות וסוכר, ומוגשת עם אפס רגשות אשם.את הגלידות של 'GANEDEN' תוכלו למצוא ב-'פיינטים', מיכלי גלידהבנפח של 473 מ"ל, לרכישה הביתה מעשרות נקודות מכירה בכל רחבי הארץ.

בקולקציית הטעמים תמצאו: וניל ממקלות וניל אמיתיים, שוקולד עשיר, פיסטוק ממחית פיסטוק 100%, "ריבת חלל" (הגרסה הטבעונית לריבת חלב, העשויה מקשיו וטופי מלוח), "מה הלוז" (אגוזי לוז עם פאדג' שוקולד) וקרם של קוקוס ופסיפלורה. ב6 פיינטים צבעוניים (פיינט = 473 מ"ל)

WhatsApp Image 2022-10-23 at 12.12.46
צילום: תמוז רחמן

 

 

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: SELFIE 16 HOUR NO–TRANSFER LIP LINER עפרון שפתיים עמיד לתיחום, הגדרה, עיצוב ומילוי השפתיים

עפרון שפתיים ללא חידוד – מינימום מאמץ ומקסימום נוחות בשימוש תיחום שפתיים בגימור מאט וכיסוי מלא כבר מהשכבה הראשונה אידיאלי לפיסול, עיצוב, הענקת נפח והגדרת השפתיים בצורה מדויקת
ניתן להנחה גם בפני עצמו כשפתון על כל שטח השפתיים מושלם להגדרת קווי מתאר – מתמזג בקלות ליצירת מראה שפתיים מלא בצורה טבעית
מעניק תחושה קלת משקל, בעל פיגמנט גבוה, מרקם קרמי וקטיפתי, מרכך ומרגיע. קולקציית עפרונות השפתיים של SELFIE זמינה במגוון רחב של תשעה גוונים, כך שיתאימו לכל גוון עור, החל מגוונים נייטראליים רכים ועד גוונים כהים ונועזים יותר ובעלי פיגמנט עמוק.

 

WhatsApp Image 2022-10-27 at 15.22.29
צילום: GA-DE

 

 

 

 

הנקניקייה שבועטת בטעם:

 

מותג מוצרי הבשר צ'ורי, משיק סדרת נקניקיות איכותיות, עשויות 100% נתחי בשר שלמים ותבלינים טהורים בלבד, ללא חומרים משמרים, סוכרים וגלוטן, בכשרות חלק רבנות ירושלים, ובטעמים מפתיעים.

 

מותג מוצרי הבשר צ'ורי, נולד לפני ארבע שנים, במטבחם הביתי של צוות קרניבורים, שנהגו להיפגש בפסטיבלי בשר בשטח. כפיר גולדהמר, הבעלים והמתכונאי של המוצרים, החליט לחבור למפעל הבשר המצליח "מרכז הבשר", באזור תעשייה עטרות ירושלים, ויחד הם מייצרים ליין מוצרי בשר טחונים מנתחים שלמים ואיכותיים, ללא תוספות: נקניקיות בטעמים מיוחדים, קבבים, המבורגרים ומוצרים נוספים.

נקניקיות צ'ורי, מוצר הדגל של המפעל, הן נקניקיות שמיוצרות מנתחי בשר בקר מובחרים כמו: בריסקט, אסאדו וצלעות, וכן טלה ועוף, בתוספת ירק ותבלינים טהורים בלבד. המוצרים אינם מכילים תוספות כמו: חומרים משמרים, צבעי מאכל,  עמילנים, סוכר וגלוטן. כל נקניקייה בסדרה ייחודית בטעמה, ויצירתית באופייה.

נקניקיית ליליאן מרוקאית צילום אפיק גבאי
נקניקיית ליליאן מרוקאית צילום אפיק גבאי

 

 

 

 

אוכלים פתיבר לצד הקפה? פתיבר אסם, עכשיו בטעם קפה! בהמשך להצלחה הגדולה של אסם פתיבר פטל ופיסטוק, החברה משיקה לקראת החורף את אסם פתיבר קפה!

אסם פתיבר האייקוני הוא מותג הביסקוויטים המצליח בישראל עם כ- 70% נתח שוק ונמצא בכל בית. בשנתיים האחרונות אסם חידשו וריגשו את הצרכנים הישראלים עם שתי גרסאות צבעוניות וטעימות של הביסקוויט האהוב: אסם פתיבר ורוד בטעם פטל ואסם פתיבר ירקרק בטעם פיסטוק, שניהם העניקו טעמים וצבעים חדשים לעוגות והקינוחים של חג השבועות.

כעת, לקראת החורף, משיקה אסם את הטעם החדש והמתבקש מאד – אסם פתיבר קפה, ביסקוויט פתיבר פריך וטעים המכיל קפה המעניק טעם וארומה מרגשים.

 

WhatsApp Image 2022-10-30 at 13.58.39
צילום: סטודיו אוסם

 

 

יורו מחלבות אירופה מעמיקה את אחיזתה בשוק היוגורטים בישראל:

לאחר שהביאה לשוק הישראלי יוגורט יווני אמיתי, משיקה סדרת יוגורטים בתוספת חיידקים פרוביוטיים הידועים כתורמים לפעילותה התקינה של מערכת העיכול

הסדרה החדשה תכלול יוגורט בטעם טבעי 2.7% שומן ויוגורט עם מחית פרי 2% שומן ב-3 טעמים אפרסק- משמש, תות שדה ופירות יער (2% שומן).

סדרת הפרי תכיל יותר פרי בכל גביע מההיצע הקיים בשוק

 

סדרת יוגורטים פרו ביוטיים חדשה של יורו מחלבות אירופה. צילום סטודיו SAY
סדרת יוגורטים פרו ביוטיים חדשה של יורו מחלבות אירופה. צילום סטודיו SAY

 

 

חדשות טעימות בסדרת הפריכיות של Fitness: פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח טעימות ומפנקות, ורק 70 קלוריות לזוג פריכיות!

סדרת פריכיות השוקולד המצליחה והאהובה של Fitness מציעה מגוון פריכיות טעימות בציפויים שונים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן.

סדרה זו הייתה הראשונה להציע נשנוש מושלם ללא רגשות אשם: פריכית דקה ונימוחה, מצופה בשוקולד, טעימה ומפנקת, הארוזה באריזות אישיות של זוג פריכיות, עד 70 קלוריות בלבד לאריזה. המוצר אף מציע נוחות מקסימלית: בכל מארז ישנן שש אריזות אישיות קלות לנשיאה וארוזות בנפרד, לשמירה על הטריות ועל גודל המנה, ומאפשרות להנות מהמוצר הטעים בכל מקום ובכל זמן!

וכעת הסדרה מתרחבת עם מוצר נוסף ומרגש: פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח, מוצר חדש בטעם טרנדי ומפתיע במיוחד!

WhatsApp Image 2022-10-30 at 13.59.47
צילום סטודיו אוסם

 

 

 

חדש מויליפוד על מדף השוקולדים CRUSH JAZZY – סדרת חטיפי שוקולד חלב בטעמים
חברת ויליפוד ממשיכה לחדש ולהביא מוצרים חדשים ומפתיעים במחירים שווים לכל כיס והפעם – חטיפי שוקולד חלב בטעמים חדשים, המהווים אלטרנטיבה איכותית ומוזלת לחטיפי קליק

הסדרה החדשה מציעה 4 חטיפים בציפוי שוקולד בטעמים שונים ותימכר במחיר אטרקטיבי של 3.30 ₪ כמו כן, משיקה החברה את סדרת CRUSH – קוביות שוקולד חלב ומריר במילוי בטעם פירות

חטיפי שוקולד חדשים מבית וילי פוד. צילום סטודיו SAY
חטיפי שוקולד חדשים מבית וילי פוד. צילום סטודיו SAY

 

 

 

חוויה מלכותית אצלכם בסלון: אמגזית משיקה סדרת Royal סדרת פרימיום של קמינים חשמליים מבית המותג Aflamo

 

אמגזית, מהחברות המובילות בישראל לפיתוח, יבוא ושיווק מוצרים בתחום ה-Outdoor cooking, ומוצרים להעצמת הבילוי המשפחתי בחצר ובמרפסת הבית, מביאה לשוק הישראלי סדרה אקסקלוסיבית של קמינים חשמליים, המשדרגים את כלל חללי הבית ומעניקים לסלון, לחדר השינה או למשרד אווירה של צימר יוקרתי.

בסדרת Royal החדשה של המותג האירופי המוביל AFLAMO, המצטיין באיכות ללא פשרות, 5 גדלים של קמינים מעוצבים: "42, "50, "60, "65 ו-"72 אינץ'. הקמינים מתאימים לשימוש בכל עונות השנה – ניתן להדליק את הקמין וליהנות מחוויית הצבעים מבלי להפעיל את החימום, הקמינים ניתנים לתלייה על הקיר ב-2 מצבים שונים – תלוי (כמו טלוויזיה) או בילד אין – התקנה לתוך נישת גבס.

הקמינים מסדרת Royal מעניקים חוויה של טכנולוגיה מודרנית המדמה להבה טבעית ב-6 צבעים לבחירה. לכל קמין 2 תצוגות אפשריות – בולי עץ או אבני קריסטל, 3 רמות מהירות של להבה ו-5 רמות שונות של עוצמת בהירות וכולם מופעלים ע"י שלט.

WhatsApp Image 2022-11-06 at 10.32.36
צילום: יחצ

 

 

רומן המתח "תהיה לי הים" התחיל כחלום מספר ימים לפני חתונתה של נטלי בירקן, הסופרת. בעקבותיו היא פנתה אל בעלה ושאלה האם החתונה תתקיים כסדרה והוא ענה בחיוב. נטלי ובעלה נישאו וחיים באושר עד היום, אך אותו חלום לא עזב אותה במשך שנים ארוכות.

לפני כשנתיים העלתה אותו על הכתב והפכה אותו לסיפור קצר שהלך והתארך ככל שהשנים חלפו.בשפה קולחת המובילה את הקוראים בין רחובות תל אביב ורמת גן מצליחה נטלי בירקן ליצור סיפור סוחף של מתח, אהבה, התמודדות עם אתגרים ומעל הכל אמונה בטוב.

האם הפעם יצליחו לבחור נכון? האם הפעם יקבל השוטר אריק את הקידום הנכסף? האם תצליח ויקה להימלט מבעלה לשעבר, העבריין לינוביץ'? כל התשובות טמונות ב"תהיה לי הים".

 

תהיה לי הים כריכה קדמית עיצוב נעם חן
תהיה לי הים כריכה קדמית עיצוב נעם חן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות