n
דף הבית / בת ים / צרכנות בת ים / החזר מס לשכירים – לקבל כסף בקלי קלות!

החזר מס לשכירים – לקבל כסף בקלי קלות!

אתם עובדים קשה, ועדיין מתקשים לגמור את החודש? אתם לא לבד, הרבה מאוד שכירים שעובדים שעות רבות בכל חודש נמצאים בדיוק במצב הזה. המצב יכול להיות מאוד מתסכל, אך יש קרן אור קטנה שאתם מוכרחים להכיר אותה – מדובר על האופציה של החזרי מס לשכירים

החזרי מס לשכירים
צילום: FREEPIK

דובר ונכתב לא מעט על האפשרות של החזר מס לשכירים, הכתבה הבאה תעשה לכם סדר באפשרות הזאת – כך שתוכלו לדרוש את הכסף שמגיע לכם. כי בין אם אתם מתקשים לגמור את החודש ובין אם לא, זה כסף שהוא שלכם – ואין שום סיבה שלא תדרשו אותו, המדינה לא מחלקת מתנות בחינם.

אם יש לכם שאלות שאתם לא יודעים את התשובה עליהן, אסור לכם להרים ידיים כי בכל זאת מדובר על הזדמנות שאולי לא תחזור על עצמה. בחלק מהמקרים יכול להיות מדובר על החזר של כמה מאות שקלים, אך ישנם מקרים שבהם מדובר על החזר של אלפי או עשרות אלפי שקלים.

אתם חוששים להתחיל תהליך של החזר מס הכנסה לשכירים לבד? חברת החזרי מס – זכותך! היא אחת מהחברות המובילות בישראל שמתעסקות עם החזרי מס. החברה תוכל ללוות אתכם עקב לצד אגודל, עד אשר תוכלו לקבל בחזרה את כל הכסף שמגיע לכם מהמדינה.

החזר מס לשכירים – איך אוכל לדעת האם אני זכאי?

חשוב שתדעו! מס הכנסה עצמו איננו שולח הודעות לשכירים שזכאים לקבל החזר מס, כך שאם אתם מקווים לקבל את ההודעה המיוחלת – ההמתנה שלכם תהיה לשווא. אתם אמורים לדרוש את החזר המס מהמדינה, רשות המיסים טוענת כי היא לא אמורה להזכיר זאת לזכאים.

אז איך תוכלו לדעת האם אתם זכאים להחזר מס הכנסה לשכירים? פשוט תבדקו! התהליך עצמו לא עולה לכם כסף, אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיש את המסמכים לרשויות המס – ולאפשר להם לעשות את הבדיקה. לא משנה איך תסתכלו על זה יש לכם רק מה להרוויח.

אתם זכאים לקבל החזר מס? מעולה בתוך מספר שבועות הכסף כבר יהיה בדרך לחשבון הבנק שלכם. אתם לא זכאים להחזר מס? לא קרה כלום, אתם תמשיכו בדיוק מהנקודה שבה עצרתם, המדינה לא תיקח מכם עוד כסף או שתדרוש מכם דרישות שיכולות לפגוע בכם בצורה כזאת או אחרת.

הדרכים היעילות ביותר לבקש החזר מס הכנסה לשכירים

  • הדרך הקלה ביותר – הגשת בקשה להחזר מס באינטרנט: אם אתם מחפשים את הדרך הקלה ביותר להגיש בקשה להחזר מס אז היא כמובן תהיה דרך האינטרנט. כיום תוכלו לבצע את כל התהליך דרך האינטרנט, מבלי שאתם תצטרכו להגיע לרשויות המס בשום שלב – זה יחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכאבי ראש מיותרים.
  • הדרך המהירה ביותר – הגשת בקשה להחזר מס דרך חברה מקצועית: אתם שונאים להתעסק עם כל הבירוקרטיה? אנו בהחלט יכולים להבין אתכם. חברת החזרי מס – זכותך! תוכל לבצע את כל התהליך עבורכם, ובסופו של יום אתם רק תקצרו את הפירות ותקבלו את החזר המס. כמובן שתצטרכו לשלם על כך, אך לרוב זה לגמרי יהיה שווה.
  • הדרך המסורתית – הגשת בקשה להחזר מס דרך רשות המיסים: אם אתם לא מסתדרים עם האינטרנט ומעדיפים שלא לבצע את הבקשה דרך חברה חיצונית – תוכלו לגשת לרשות המיסים בעצמכם. כאשר תגיעו לשם תוכלו להיעזר בפקיד השומה על מנת למלא את כל הניירת ולהגיש את הבקשה ישירות לרשות המיסים מבלי ללכת שתצטרכו ללכת לאיבוד.

מה חשוב לדעת על החזר מס לשכירים?

  • אם לא תבקשו את הכסף – לא תקבלו אותו: לא מעט שכירים נוטים לחשוב כי רשות המיסים תודיע להם שהם זכאים לקבל כסף, אך בפועל זוהי לא המציאות – אתם תצטרכו לדרוש את הכסף, ואם לא תדרשו אתם לא תקבלו אותו.
  • ניתן להגיש את הבקשה רטרואקטיבית: המשמעות היא שברגע שאתם מגישים את הבקשה להחזר מס הכנסה לשכירים, אתם יכולים להגיש אותה על 6 השנים האחרונות – כל זאת במידה ולא הגשתם בקשה להחזר מס בשנים האחרונות. כך אולי תוכלו לקבל הרבה יותר כסף, ואתם תרוויחו ובגדול.
  • אין לכם מה להפסיד מבקשת החזר מס: הרבה מאוד שכירים חוששים ומחפשים את הקאץ', אז אתם יכולים להירגע – אף אחד לא ייקח לכם כסף. הבקשה יכולה להיות מאושרת וכך אתם תהיו זכאים לקבל עוד כסף מהמדינה, אם הבקשה נידחת המצב חוזר לקדמותו – ואתם לא נפגשים ממנו בשום צורה ובשום דרך.

החזר מס לשכירים – למה רצוי שלא לעשות זאת לבד?

קודם כל אתם צריכים לדעת כי את הבקשה להחזר מס אתם תוכלו להגיש בעצמכם. ישנם אנשים שיודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות, ולכן הם מעדיפים להגיש את הבקשה ללא אנשי מקצוע. זה בסדר גמור, ומבחינת המדינה אין בכך שום דבר פסול – אתם רשאים לדרוש את כספי המס בכל דרך שאותה אתם רואים לנכון.

אך כדאי לכם להגיש בקשת החזר מס לשכירים עם חברה מקצועית מכיוון שיהיה מי שידאג לכם. מדובר על חברה שמתעסקת אך ורק בנושא של החזרי מס, כך שתוכלו לקבל ממנה מענה לכל שאלה ולכל חוסר וודאות שעשויה להתעורר במעלה הדרך.

בנוסף אתם מורידים מעצמכם את הצורך להתעסק עם כל הבירוקרטיה שעשויה להיות מאוד מייגעת ומתישה. אתם מצידכם יכולים להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם, עוד החברה תדאג לבצע את כל ההליכים הבירוקרטיים. בסופו של יום אתם תקבלו את הכסף שמגיע לכם, והחברה תקבל אחוז מסוים מהכסף שקיבלתם – אחוז שאתם אפילו לא תרגישו שהוא נלקח מכם.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות