n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פרויקט מחמם לחורף למען ניצולי השואה

ראשון לציון: פרויקט מחמם לחורף למען ניצולי השואה

שמיכות חמות, חיילים שמתנדבים ומערכת תוכן חדשה שמתחברת לטלוויזיה ומספקת תכנים מגוונים כמו הרצאות, סדנאות, התעמלות ואפילו קשר בין החברים

למען ניצולי השואה צילום דוברות עיריית ראשון לציון
צילומים: דוברות עיריית ראשון לציון

עונת החורף היא תקופה לא פשוטה עבור האזרחים הוותיקים, הקור מעצים את הכאבים בגוף, הגשם מונע מהם לצאת וכל זה קורה בימים של מגבלות משרד הבריאות. על המחסור הקיים מבקשת עיריית ראשון לציון לתת מענה. לאחרונה חולקו 850 שמיכות חורפיות לאזרחים ותיקים שורדי שואה.

השמיכות נתרמו לקרן ראשון – לציון על ידי הקרן לרווחת נפגעי השואה והתורמים מארק ג'ייסון ודיויד ביננפלד מחברת London Luxury . השמיכות חולקו לחברי עמותת "עמך", לחברי מועדון שורדי השואה הפועל בעיר ולמקבצי הדיור בהם מתגוררים שורדי שואה רבים.

המענה השני נוגע לעניין ותרבות למי שספונים בביתם בשנה האחרונה ובוודאי בעונת החורף. בימים אלה מינהל הרווחה פועל לחיבור 200 שורדי שואה למערכת יוניפר.

מדובר על מערכת שמותקנת בצמוד לטלוויזיה ומספקת מגוון רחב של פעילויות, כמו הרצאות, סדנאות, התעמלות ואפילו אפשרות לתקשר אחד עם השני.

פרויקט נוסף שנותן מענה אישי ואנושי לשורדי השואה הוא "ידידים במדים". פרויקט שנועד לחבר בין משרתים בצה"ל לבין שורדי שואה. במסגרת הפרויקט ששותפים לו העירייה וצה"ל, משרתים "יאמצו" שורדי שואה על מנת להפיג את תחושת הבדידות, לסייע במידת הצורך ולשמש אוזן קשבת.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני מברך כל פעילות ושירות לתושבי העיר הוותיקים, שללא ספק עוברים את אחת התקופות הקשות והבודדות בחייהם. אני מחבק את תושבי העיר ומקווה שבימים אלו, בעיצומו של מבצע "לתת כתף", אנחנו מתקרבים לסיומו של המשבר".

סגן ראש העירייה, מוטי עג'מי, המחזיק בתיק מינהל לשילוב חברתי (רווחה), הוסיף ואמר: "כחלק מהדאגה של עיריית ראשון לציון לניצולי השואה לאורך כל השנה ובימי החורף הקרים בפרט, חשוב לנו להגיד להם: לא שכחנו. בזכותכם אנחנו פה. אני רוצה להודות לכל עובדי מינהל הרווחה ולמתנדבים הרבים שנותנים מעצמם למען אחרים".

  שמיכות למען ניצולי השואה צילום דוברות עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

44 (2)

אירועי יום השואה 2024 בחולון

תפריט נגישות