n
דף הבית / עסקים בכותרות / בעל עסק? 9 סימני אזהרה שמסמנים לך לעבור לסוכנות שיווק דיגיטלי

בעל עסק? 9 סימני אזהרה שמסמנים לך לעבור לסוכנות שיווק דיגיטלי

אתם לא צריכים לעשות את זה לבד, וזה גם לא כדאי. הנה 9 סימנים שיבהירו לכם, שהגיע הזמן להעביר את השיווק שלכם למיקור חוץ ולתת לסוכנות שיווק דיגיטלי לדאוג לעסק שלכם

ליעד מרום. depositphotos.com
צילום: depositphotos

כעסק קטן, או אפילו בינוני, אתם יודעים איך זה עובד. היום שלכם מלא במשימות, החל ממימון עסקי ועד (ניסיון) לאיסוף לידים במדיה החברתית. אתם מתרגלים לעשות כמעט הכל בעצמכם, כי אחרי הכל, מי מכיר את העסק ואת הלקוחות שלכם יותר טוב ממכם? ואם זה לא מספיק, אין לכם את האפשרות הכלכלית לשכור מנהל שיווק או מזכירה נוספת, מה שמביא אתכם לבלות את כל היום בניהול אינספור היבטים של העסק. בפועל, לא נשאר לכם מספיק זמן לתפעל את העסק עצמו, וזה פשוט לא עובד.

זה עובד, עד שזה לא עובד יותר!

בשלב מסוים, טיפול בכל מאמצי השיווק שלכם מתחיל לפגוע בעסק והופך להיות לא אפקטיבי, לפחות לא כפי שהוא אמור להיות. אתם שופכים הרבה מאוד כסף, משקיעים זמן ומשאבים, ולא מקבלים את התוצאות שלהן אתם מצפים.

אולם, שיווק העסק שלכם הוא קריטי להצלחתכם, והניסיון לנהל את השיווק שלכם בעצמכם הוא רק לעתים רחוקות רעיון שמביא רווחים גדולים בעתיד, אבל אתם צריכים לשקול מה נכון לעסק שלכם. הרבה מזה תלוי בתקציב, בניסיון, בזמן ובמאמצי הצוות.

האם העסקת סוכנות שיווק דיגיטלי היא הצעד הנכון עבורך? 

ישנם יתרונות רבים במיקור חוץ של השיווק הדיגיטלי שלכם לצוות מומחים. בואו נבחן את הסימנים שיכולים לומר לכם שהגיע הזמן לתת לחברה חיצונית לטפל בנושא הזה.

  1. אין לכם מספיק שעות ביממה

אם אתם מלהטטים במדיה חברתית, עדכוני אתר ושיווק בדוא"ל בתוספת כל שאר הפעולות החיוניות לתפעול ולניהול העסק שלכם, כנראה שאתם עוסקים ביותר מידי נושאים, ולא יכולים להקדיש לכל דבר את מרב הזמן שנחוץ כדי להגיע לתוצאות אפקטיביות ומיטביות.

אתם כבר בטח יודעים, שמאמצי השיווק הדיגיטלי מצריכים מכם זמן. אתם נדרשים להחליט מה הניסוח הנכון והמדויק, למקד את התוכן בקהלים, לעמוד בזמנים, להקצות את התקציב באופן שייעל את החזר על ההשקעה ועוד. בהנחה שאינכם מתמחים בשיווק הדיגיטלי, סביר להניח שדווקא בפרטים ההכרחיים חסרה לכם הנגיעה המקצועית והמיומנת, אתם מעגלים פינות, או שאינכם מודעים למידת החשיבות שלהם. כתוצאה מכך, גם התוצרים של השיווק הדיגיטלי שלכם בינוניים, וזה במקרה הטוב. בפועל, השיווק הדיגיטלי שלכם לא נראה כמו שהוא יכול וצריך להיראות, ולא מניב את התוצאות הטובות ביותר עבורכם. במקרה הרע, השיווק שלכם אף עלול לעשות לעסק שלכם נזק, וזה מוביל אותנו ישירות לסימן הבא.

  1. חסרות לכם מיומנויות

יחד עם הניסיון לעשות הכל בעצמכם והעדר הזמן הנחוץ לשם כך, סביר להניח שאין לכם את הכישורים, הידע והניסיון הנחוצים לשיווק הדיגיטלי של העסק שלכם. כיום, השיווק הדיגיטלי הרבה יותר מורכב מבעבר. עם כל כך הרבה תחומי שיווק ומערכות ניהול, היכולת ללהט בין העיצוב לפיתוח, בין יצירת התוכן לניתוח האנליטי ובין ביצוע האופטימיזציה לניתוח מילות המפתח, אין זה מפתיע שלא תהיו בקיאים ב- 100% בכל תחומי השיווק הדיגיטלי שהעסק שלכם צריך.

פרט לכך, עולם השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, קריטריוני הדירוג של גוגל והאלגוריתמים של המדיה החברתית לא מפסיקים להשתנות ותמיד נצפות יכולות, מיומנויות ופלטפורמות שיווק חדשות באופק. נשאלת השאלה, האם אתם באמת מסוגלים להישאר עם היד על הדופק כשזה נוגע לשיווק בדיגיטל?

סוכנות שיווק דיגיטלי לעסק שלכם תאפשר לכם לקטוף את יתרונות המקצועיות, הניסיון, הידע והמיומנויות שצברה ולאפשר לכם את המרחב להתעסק בעסק שלכם ולהכניס כסף. סוכנויות מקצועיות מתעדכנות חדשות לבקרים בכל מה שחדש בתחום השיווק הדיגיטלי, ומסוגלות אף לחזות מגמות מתפתחות או עתידיות, וכך יכולות לבצע מהלכי שיווק אסטרטגיים, שיעניקו לעסק שלכם את היתרונות שאתם מחפשים מהשיווק הדיגיטלי שלו.

  1. אתם לא יודעים האם השיווק הדיגיטלי שלכם עובד

הבסיס לשיווק הדיגיטלי הוא אנליטיקה. ללא נתונים העסק שלכם לא יכול לשפר את מאמצי השיווק שלו ולנצל את אחד היתרונות הגדולים של השיווק הדיגיטלי – ביצוע אופטימיזציה ושיפור תוצאות הקמפיינים תוך כדי תנועה. למעשה, אם לא למדתם שיווק דיגיטלי ותפעול מקצועי של מערכות שיווק דיגיטליות, סביר להניח שאינכם יודעים עד כמה השיווק הדיגיטלי שלכם יעיל, וככל הנראה, אתם מבזבזים את תקציב השיווק שלכם לחינם.

סוכנות שיווק דיגיטלי חיה ונושמת נתונים. זה הלחם והחמאה שלה. כלקוחות שלה, אתם נמצאים בראש סדר העדיפויות, מה שאומר שהיא עוקבים אחרי כל פירור נתונים, כדי לוודא שאפילו מאמץ השיווק הדיגיטלי הקטן ביותר הוא יעיל. כך למעשה, ניצול המשאבים והידע של סוכנות השיווק הדיגיטלית שלכם מייעלת את התקציב שלכם ומבטיחה לכם החזרי השקעה גבוהים יותר.

  1. יש לכם תקציב שיווק קטן

תקציב שיווק קטן יכול להעיד על 2 דברים: או שאתם לא מבינים את חשיבות השיווק או שהרווחים שלכם לא מאפשרים לכם להשקיע בשיווק. שני התרחישים הללו מצביעים על כך שאתם צריכים לעבוד עם סוכנות שיווק דיגיטלית.

תאמינו או לא, יש מקרים רבים שבהם עבודה עם סוכנות שיווק דיגיטלי תהיה זולה בהרבה מאשר לנסות לעשות הכל בעצמכם. זה חוסך לכם את המשכורת שאתם משלמים לעובד שכיר שצריך להכשירו, זה חוסך את עקומת הלמידה המביכה ונותן לכם גישה לתכנון ואסטרטגיה מיידיים. פרט לכך, נחסכות מכם ההסתגלות לתוכניות חדשות או קבלת החלטות אסטרטגיות, מכיוון שהסוכנות מספקת את המידע הזה עבורכם. הפתרונות הטובים ביותר נמצאים ממש בהישג ידך.

חשוב להדגיש, שלסוכנויות רבות יש שירותים נרחבים שמותאמים לעסקים בהתאמה אישית.  ככל שהעסק שלכם יגדל, ואיתו גם תקציב השיווק, כך גם שירותי השיווק הדיגיטלי שלכם יתרחבו.

  1. העסק שלכם לא מקבל לידים חדשים או שמגיעים אליו לידים לא איכותיים

מכירות ושיווק חולקים מערכת יחסים סימביוטית, כלומר כל אחד צריך את השני כדי לשרוד ולשגשג. אם המכירות שלכם תקועות, אתם צריכים צוות שיווק מסור שיעזור לפתח אסטרטגיית שיווק נכנסת שתגיע ללקוחות המפתח שלכם – היכן שהם נמצאים, עם תוכן שהם רוצים לראות ומתי שהם רוצים לראות אותו. אם לצוות המכירות שלכם יש לידים גרועים או שאין להם לידים לעבוד איתם, אז אין הרבה טעם להחזיק צוות מכירות.

  1. המתחרים שלכם שולטים ברשת

כאשר המתחרים שלכם נהנים מהצלחה מקוונת, זו לעתים קרובות קריאת השכמה שנועדה לסמן לכם כמה לקוחות פוטנציאליים הם גונבים מכם. זה סימן שהם משקיעים בשיווק דיגיטלי, כי הם רואים איך זה מחזק את העסק שלהם, והדרך היחידה להילחם בזה היא להיות טוב מהם בשיווק הדיגיטלי שלכם.

מכיוון שרוב האנשים מקבלים את המידע שלהם באינטרנט, שם הם גם מחליטים היכן יבצעו את הרכישה. אם אינכם מנצלים את מאמצי השיווק הדיגיטליים שלכם (בין אם זה מודעות בתשלום, אופטימיזציה למנועי חיפוש או אסטרטגיית מדיה חברתית בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד), אתם לא רק עוצרים את בצמיחה העסקית שלכם, אתם פשוט מעבירים לאנשים אחרים את העסק שלכם! קראו כאן למה כל כך הרבה עסקים מתקשים לייצר מכירות מהפרסום בפייסבוק.

  1. אין לכם אסטרטגיית תוכן

נוכחות המותג שלכם תלויה ביכולת שלכם לייצר באופן עקבי תוכן רלוונטי. תוכן הוא כל דבר שמייצג את המותג שלכם בזירה הדיגיטלית. בין אם התוכן הוא עדכון האתר, פרסום סרטונים או שיתוף המלצות ברשתות החברתיות – חשוב לוודא שאנשים יודעים שהמותג שלכם חי. אם לחברה שלכם חסר תוכן, לא רק שנוכחות המותג שלכם תדעך – אלא שגם גוגל לא יאהב את זה.

אכן, להיות יוצרי תוכן עקביים זו משימה לא פשוטה. ההיקף המלא של יצירת התוכן מצריך מכם לדעת מה הצרכנים שלכם מחפשים, ליצור גרפיקות מושכות, לעדכן פוסטים מעניינים בבלוג, לערוך חקר מילות מפתח, לפרסם ברשתות החברתיות באופן עקבי ותדיר ועוד.

הרבה פעמים, עסקים מתחילים חזק בכל הקשור ליצירה, אבל ברגע שהמותג שלך התבסס קל לזלזל בחשיבות של יצירת תוכן תכופה. זו אחת הטעויות הגדולות שחברה יכולה לעשות.

  1. האתר שלכם מיושן

האתר שלכם הוא הפנים של המותג שלכם. זוהי נקודת הקשר העיקרית בינכם לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. האתר שלכם צריך להיות נעים ויזואלית, רספונסיבי ואינפורמטיבי, ועם אתר מיושן, ייתכן שחסרה לכם אחת או יותר מהאיכויות הללו.

אתרים עוזרים למשתמשים להחליט אם לסמוך עליכם או לא. אתר נקי, מותאם היטב, קל לניווט עם נתיב המרות ברור יקבע אם אתם מייצרים עסק או לא. אתר אינטרנט מעודכן לא רק ייראה טוב למשתמשים, אלא גם ישפר מאוד את ה- SEO שלכם. הסיבה לכך היא, שגוגל מעדיף לקדם אתרים ידידותיים למשתמש שמספקים מידע שימושי ורלוונטי למשתמשים.

  1. אתם צריכים פרספקטיבה חדשה

אם כל מה שאתם יוצרים נראה מעופש או משעמם בהשוואה למתחרים, אז שכירת סוכנות שיווק דיגיטלית היא הצעד ההכרחי. צוותי סוכנות מציעים פרספקטיבה ייחודית למאמצי השיווק שלכם. בעזרת מעצבים גרפיים, מנהלים קריאייטיבים, מפתחי אתרים ומומחי שיווק תצליחו לשלוט בכל פלטפורמות השיווק בהן תיחשפו ותרוויחו אסטרטגיה חדשה, שאולי פספסתם בגלל המעורבות שלכם בשיווק.

מערכת חיצונית של עיניים מקצועיות יכולה לחשוף רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם קודם. לרוב הסוכנויות יש לקוחות בתעשיות שונות, וזה מאפשר להם לקחת את מה שעובד בתעשייה אחרת וליישם את זה בעסק שלכם. לפעמים זה יכול להוביל לשיפורים עצומים שלעולם לא הייתם חווים אחרת.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות