n
דף הבית / צרכנות / כיצד להגדיל חזותית חלונות קטנים: טיפים מפורטים

כיצד להגדיל חזותית חלונות קטנים: טיפים מפורטים

במאמר זה אנו מדברים על חלונות קטנים ומציעים חזון משלנו לפתרון בעיה זו. אל תחמיצו את המידע הרלוונטי שיעזור לכם לגרום לחלונות שלכם להיראות גדולים יותר, לפחות מבחינה ויזואלית!

חלונות
צילום: freepik

חלונות מגיעים במגוון גדלים החל מענק ועד לקטן בהתאמה אישית. לרוב, חלונות קטנים עם זיגוג כפול מוזמנים לזיגוג חרושצ'וב ובתים פרטיים, שפתחי החלונות קטנים. הם משמשים גם ב:

  • מוסך, סככה, מחסן וחצרים טכניים אחרים.
  • במרתף, מכיוון שבגלל תכונות העיצוב כבר לא ניתן יהיה ליצור חלונות.
  • בדאצ'ות.
  • בעיצוב החלל הפנימי.
  • בעליית גג ובחדרי עליית גג.

במאמר זה אנו מדברים על חלונות קטנים ומציעים חזון משלנו לפתרון בעיה זו. אל תחמיצו את המידע הרלוונטי שיעזור לכם לגרום לחלונות שלכם להיראות גדולים יותר, לפחות מבחינה ויזואלית!

גודל חלונות מינימלי ומגבלות קיימות

כעת, כאשר חלונות גדולים עם זיגוג כפול נמצאים באופנה, ומאפשרים לעבור הרבה אור שמש, חלונות קטנים נחשבים לחיסרון יותר. אך למעשה, למבני חלונות pvc כאלה יש גם יתרונות רבים:

  • אובדן חום מינימלי.
  • עלות נמוכה יחסית.
  • התקנה פשוטה.
  • תחזוקה קלה.

אם כבר מדברים על קלות התקנה ואובדן חום נמוך, נציין כי יתרונות אלה הם יחסית. עבור מתקינים מקצועיים, גודל החלון אינו משפיע על איכות ההתקנה, הם מסוגלים להתקין מבנה בכל גודל. כמו גם חלונות פלסטיק איכותיים ומודרניים מספקים בידוד תרמי גבוה ללא קשר לגודל המבנה.

ועוד יתרון אחד: אם אתה ניגש בחוכמה ליחידת זכוכית קטנה, אתה יכול להיות מעניין לנצח כמה חלונות כאלה בפנים ואפילו להפוך אותם לגולת הכותרת של הבית.

אם אתם מתכוונים להזמין חלונות קטנים, קחו בחשבון שיש חלונות בנפח המינימלי המותר. יצרן מבנה החלון כבר לא יפיק פחות מהם. אל תזמין חלונות פלסטיק קטנים מאומנים עממיים: המוצרים שלהם בהחלט לא יחזיקו מעמד זמן רב ולא יהיו בעלי תכונות הבידוד התרמי הנחוצות.

 

אנו מקשטים נכון חלונות קטנים

רוב הדרכים לקישוט יחידות זכוכית קטנות מכוונות להגדלתן חזותית. הטכניקה הפשוטה ביותר ובו זמנית יעילה – תלו וילונות לא מעל לרמה של פתיחת החלון, אלא ישירות מתחת לתקרה עצמה. זה מוחק את הגבול העליון של החלון וגורם לחלון להיראות גבוה יותר מבחינה ויזואלית.

זכרו, עדיף להשתמש בבדים קלים ואווריריים. צבע הווילונות צריך להיות בהיר, שכן לגוונים כהים יש השפעה הפוכה ומפחיתים את החלל מבחינה ויזואלית. תוכלו לבחור וילונות בגוונים קרים בהירים, וילונות כאלה ישקפו אור וכאילו יגדילו את החדר. וילונות כאלה משתלבים היטב עם תריסי גלילה ותריסים.

עוד כמה טיפים מעשיים:

  • הרכיב את הכרכוב קרוב ככל האפשר לתקרה.
  • בחרו את מוט הווילון כך שיהיה רחב יותר מפתיחת החלון.
  • וילונות צריכים לחפוף את מסגרת החלון בצדדים.

בהתחשב בכך שחלונות קטנים אינם מספקים כמות גדולה של אור שמש לחדר, ובמקרים מסוימים ייתכן שהאור לא יספיק. כדי לפצות על האור הנכנס, ניתן להשתמש במראות המכוונות לשקף את קרני השמש. זה יגרום לחדר להיראות בהיר ומרווח יותר. אל תשכח שכל האביזרים לחלונות קטנים צריכים להיות לקוניים ביותר.

אם המאמר היה שימושי ומעניין, שתף את הקישור אליו לחברים שלך ברשתות החברתיות, אולי הם רק חושבים איך לנצח חלונות קטנים בפנים.

 

* מאמר שיווקי נכתב בשיתוף עם ולקס חלונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות