n
דף הבית / בת ים / בת ים חגגה "פורים מהאגדות"

בת ים חגגה "פורים מהאגדות"

פורים ביחד בבת-ים: אלפי תושבי העיר ציינו יחד את אירוע "פורים מהאגדות"

PURIM – IRYAT BAT YAM (2)

על אף התקופה המורכבת, עיריית בת-ים החליטה לציין את אירועי פורים ברחבי העיר, אך באופן מצומצם וסולידי משנים קודמות. האירוע המרכזי "פורים מהאגדות בבת-ים" נערך אתמול (שני) בגן העיר, אליו הגיעו אלפי תושבות ותושבי העיר בת-ים אשר הפיצו את רוח החג והאחדות. אל האירועים בכל רחבי העיר הגיעו גם אורחי העיר, המפונים מהצפון ומהדרום אשר נמצאים בבת-ים בחודשים האחרונים.

PURIM – IRYAT BAT YAM (1)

במתחם נהנו תושבי העיר ממופעי אקרובטיקה, תהלוכת בטוקדה ברזילאית, תהלוכת פורים עם מופע דרקונים, הופעות של להקות הייצוג של העיר, מתנפחים, והגן כולו שחולק לממלכות מהאגדות: ממלכת ממתקים, פנטזיה, אליסה בארץ הפלאות וממלכת פיות. דמויות שחקנים ותיאטרון רחוב הופיעו לאורך כל היום, הילדים נהנו מדוכנים וסדנאות מותאמות, והיה גם מתחם לקטנטנים.

PURIM – IRYAT BAT YAM (4)

בנוסף לאירוע המרכזי, הגיעו תושבי העיר לקריאת מגילה משותפת במרכזים הקהילתיים ברובעים בכל רחבי העיר, פורימון לקהל החרדי, סדנאות אפיית אוזני המן לכל המשפחה, מסיבות פורים לגמלאים, לדוברי השפה הרוסית בעיר ולגיל הרך והפנינג לכל המשפחה עם תחנות הפעלה, מתנפחים, דוכני מזון, שירים וריקודים, תחרות תחפושות נושאת פרסים ומופע קרקס מרהיב.

PURIM – IRYAT BAT YAM (3)

גם בתנועות הנוער של בת-ים חגגו את חג הפורים וקיימו פורימונים לחניכי התנועות ולכלל תושבי השכונות אשר נהנו מתחנות הפעלה, יריד לונה פארק, תחרויות תחפושות ועוד.

PURIM – IRYAT BAT YAM (5)

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "פורים שמח לתושבי בת-ים וגם לתושבי הצפון והדרום שמתארחים אצלנו והצטרפו אלינו לחגוג יחד. השנה חוגגים קצת אחרת, מתפללים ל״ונהפוך הוא״ בגבול הצפוני והדרומי, וכמובן לא שוכחים לרגע את משפחות הנרצחים, את הלוחמים והלוחמות, ואת החטופים שלנו. בשורות טובות וחג שמח".

PURIM ZVIKA BROT – IRYAT BAT YAM

צילומים: עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות