דף הבית / חדשות העיר / "ערש התרבות הישראלית"

"ערש התרבות הישראלית"

מי ליאור

היכל התרבות, הלייב פארק ראשל"צ, גן המושבה, כיכר העירייה, רחבת בית העם, הרובע ומדרחוב רוטשילד, המו חוגגים. את יריית הפתיחה בהיכל התרבות פתחה ההפקה המיוחדת לזכרו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, "כאילו אין מחר". באירוע שגדש את מושבי ההיכל השתתפו יוצרים, מפיקים ואמנים שדרכם הצטלבה עם דרכו. כולם דיברו בשבחו של האמן המבריק והאדם המיוחד וכאבו את החלל שהותיר אחריו.

בלייב פארק, הופיעו סטטיק ובן אל, "דני גידי ואחרים" והמופע של להקת תיסלם. ברחבת המדרחוב ברוטשילד, הרקידו חב"דניקים את הציבור ובגן המושבה לא ניתן היה למצוא מקום ברחבת הדשא. הורים עם עגלות תינוקות, בני נוער ועוד, רקדו עם שיריהם של ליאור נרקיס ודודו אהרון.

ברחבת בית העם הופיעו רמי דנוך וצלילי העוד, שממשיכה לעשות חיל זה למעלה מארבעים וחמש שנים כיקירי הזמר הים תיכוני. בנוסף, נהנה  הציבור תזמורת צה"ל שאירחה את ריקי גל, להקת טונה, רבקה זהר ומירי מסיקה ועוד.

מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, ציין כי גם השנה דאג הפסטיבל לילדי הגיל הרך והציג בפניהם אמנים האהובים  עליהם: "צוות ההפקה לא הסתפק בנוכחות הפיזית של הקהל באירועים ודאג כי המופעים ישודרו בשידור ישיר בגל"צ, ברדיו 91 לב המדינה ובערוץ 12 קשת בטלוויזיה, לטובת כלל הציבור בארץ אשר מכיר בו כפסטיבל איכותי ראשון במעלה. כל זאת הודות להשקעה המחשבתית הרחבה והאכפתית שדקדקה בפרטים". עוד הוסיף וציין כי "זו הזדמנות להודות למשטרת ראשון לציון על אבטחת האירועים, לחברה העירונית, אגף התרבות בראשותה של טלי צרנר ומנהל אירועי האגף נתי יבו, ולאחראים להפקה בפועל ולאנשי צוותם".

צילום: אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות