דף הבית / חדשות העיר / משולש אהבה מסוכן בראשון לציון

משולש אהבה מסוכן בראשון לציון

צעירה ניהלה רומן עם חברו הטוב של בן זוגה, משזה גילה על כך הוא דקר את החבר

רונן דמארי

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד תושב ראשל"צ, בן 28, בגין דקירה של חברו ופציעתו באורח קשה על רקע רומן שניהל מאחורי גבו עם בת זוגו. תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל לפני כשלושה שבועות, על פצוע דקירה שפונה מרחוב ירושלים בראשל"צ לביה"ח אסף הרופא כשהוא פצוע באורח קשה.
במסגרת פעילות חקירתית תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים הביאה, מספר ימים לאחר מכן, לאיתורו של החשוד במעשה ולמעצרו. יצוין כי במהלך מעצרו, תקף החשוד את השוטרים ואף התנגד למעצרו.
על פי כתב האישום, ניהל הקורבן קשר רומנטי עם בת זוגו של הנאשם. בראשית החודש, הגיע הנאשם בסמוך לביתו של הקורבן ובין השניים התפתח דין ודברים מילולי אודות הרומן אותו מנהל הקורבן עם בת זוגו של הנאשם. בין השניים החלו דחיפות, במהלכן דקר הנאשם את הקורבן פעמיים וגרם לפציעתו בנסיבות מחמירות. עוד עולה מכתב האישום כי, לאחר שדקר את חברו, נמלט הנאשם מהמקום על קטנועו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ, ובשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין פציעה כשעבריין מזויין, החזקת סכין שלא למטרה כשרה, איומים ושימוש בכוח למנוע מעצר. משפטו של הנאשם יתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות