n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אסף דעבול במכתב חריף לראש הממשלה בעניין פינוי המסעדות בחוף הים

אסף דעבול במכתב חריף לראש הממשלה בעניין פינוי המסעדות בחוף הים

במכתב שכתב דעבול לראש הממשלה נפתלי בנט הוא מלין על פגיעה בקשישים, נכים ובאי חוף הים בראשון לציון ושואל היכן יבלו תושבי העיר בחוף הים כאשר יפונו המסעדות.

מסעדת 4 * 4
מסעדת 4 * 4

סוגיית פינוי שש המסעדות בחוף הים נידונה בשנים האחרונות בבית המשפט, כאשר הדיונים התנהלו בין מנהל מקרקעי ישראל לבין עיריית ראשון לציון בנושא פינוי המסעדות שבחוף הים בניהם: "לה מו", "החוף השקט", מסעדת וניס ביץ", "החוף הדרומי", "ארבע על ארבע" ומסעדת "בריזה על הים"

בשנת 1995 הוקמו המסעדות ע" עיריית ראשון לציון במטרה להעניק שירותי חוף לציבור המתרחצים, וזאת כחלופה לצריפים שהיו.

לפני כשנה לאחר דיונים רבים לפינוי המסעדות פסק בית המשפט בראשון לציון כי בנובמבר 21 יפונו המסעדות וזאת לאחר שרשות מקרקעי ישראל טענה שמעולם לא קיבלו המסעדות הרשאה להשתמש בקרקע.

בעלי המסעדות פנו יחד עם עורך דינם  עו"ד משה מרדלר לערעור בבית המשפט המחוזי ולפני כחודש פסק בית המשפט לאחר הערעור כי בית המשפט לא מצא לקבל את טענת המערערים וכי עליהם לפנות את המסעדות עד לאוקטובר 22.

כעת המשנה לראש העיר אסף דעבול יוצא למלחמה יחד עם בעלי המסעדות, במכתב חריף לראש הממשלה נפתלי בנט, למבקר המדינה מתניהו אנגלמן ויועמ"ש הממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה כתב דעבול " מכובדי אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה בשם באי החוף, תושבי העיר ובעיקר הקשישים והנכים, אנא עיזרו לנו לבטל החלטה הזויה זו. הקיוסקים בחוף הים אינם רק מקור פרנסה למאות משפחות אלא ברבות השנים הפכו למקום בילוי טבעי נוח ובעיקר נגיש, אני שואל היכן יבלו התושבים ומי יעניק להם שרותי חוף?"

אסף דעבול. צילום: פרטי
אסף דעבול. צילום: פרטי

 

בנוסף כותב דעבול ומדגיש כי קיוסקים ומסעדות מסוג זה ממוקמים כמעט בכל חופי הארץ כאשר מיקומם נושק לקו המים ואילו בחוף ראשון לציון המרחק הינו 90 מטר, כך שלא ברור מדוע "זכתה" ראשון לציון להיות נרדפת ע"י רשות מקרקעי ישראל.

"אני נלחם יחד עם בעלי המסעדות נגד הפינוי" אומר דעבול לגל גפן ראשון לציון " בעלי המסעדות יערערו לבית המשפט העליון ואני לצידם, בנוסף שלחתי את המכתב לכל חברי הכנסת שחלקם כבר דיברו איתי ואני מקווה שתהיה עזרה גדולה בנושא ושהקערה תתהפך על פיה והצדק יצא לאור" מסכם דעבול.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. הגיע הזמן לפנות את הפבלות הללו ולבנות משהו יותר חדיש, ראו בת ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות