n
דף הבית / הומור / המחזה שכבש את העולם הגיע לישראל

המחזה שכבש את העולם הגיע לישראל


מאפלה לאור גדול -Le Sel et le Miel
לרגל חגיגות ה-30, יגיע המחזה, שזכה לשבחים והצלחה בינלאומית, בגרסתו המקורית לישראל ויפתח מסע הופעות בינלאומי חדש להצדעה למדינת ישראל וחיזוק המורל של תושביה

IMG-20240125-WA0025

 

המחזמר הענק – Le Sel et le Miel הגיע לישראל

לרגל חגיגות ה-30, יגיע המחזה, שזכה לשבחים והצלחה בינלאומית, בגרסתו המקורית לישראל ויפתח מסע הופעות בינלאומי חדש להצדעה למדינת ישראל וחיזוק המורל של תושביה.

המחזה מגולל באמצעות סיפור אהבה סוחף את סיפורו של העם היהודי משואה לתקומה, דרך מסע רב -אמנותי, עוצמתי ועמוק

בכיכובם של:

עמית פרקש אמרי זיו אלי גורנשטיין

בהשתתפות עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים בהפקה מרהיבה וסוחפת!

IMG-20240125-WA0024
צילום אושר עדן פשינסקי

10 הצגות בלבד!

10 הצגות בלבד!

6/3 , "שרובר", ירושלים

9/3, "שרובר", ירושלים

16/3, היכל התרבות, נתניה

17/3, היכל התרבות, נתניה

20/3, משכן לאומנויות הבמה, תל אביב

21/3, משכן לאומנויות הבמה, תל אביב

במשך למעלה מעשור המחזמר "מאפלה לאור גדול" ( ( Le Sel et le Miel רץ ברחבי צרפת ואירופה ושבה את לבבותיהם של יותר מ- 220 אלף צופים. המחזמר, שנכתב ע"י ברנארד ביתן ולורן בן טטה, ממנהלי Stage Entertainment Europe ותיאטרון "מוגדור" בפריז, מגולל סיפור אהבה מוזיקלי וסוחף, אשר שוזר בתוכו את סיפורו של העם היהודי משואה לתקומה. המחזה, שהחל כהפקה מקומית, צבר אהדה רבה והפך להצלחה בינלאומית עטורת שבחים, שמילאה את התיאטראות היוקרתיים ביותר באירופה: האולמפיה בפריז, הסירק רויאל בבריסל והאופרה בג'נבה.

לרגל 30 שנה לעלייתו החליטו המפיקים להעלותו שוב לבמות ולפתוח בישראל סיבוב בינלאומי חדש בכוונה להפיץ אהבה ותקווה אוניברסלית, להנחיל לדורות הבאים את ההיסטוריה של מדינת ישראל, לחזק את ישראל בימיה הקשים ולהעביר מסר לעולם על לקחי השואה בימים בהם האנטישמיות גואה.

הנרטיב המוזיקלי של המחזה, המתקיים בנקודת מפנה היסטורית בחיי העם היהודי, עוקב אחרי סיפורם של סמואל ורבקה, החל מפגישתם כילדים על רקע הזוועה והייאוש של מחנה המוות אושוויץ, דרך מאבקם לשקם את חייהם במסירות ובעיקשות. בהיותם רדופים על-ידי זיכרונות וחוששים מאתגרי העתיד, הצטלבה דרכם של השניים על סיפונה של ספינת מעפילים בדרכם לארץ אחרי המלחמה. בהגיעם כפליטים לארץ, הם החלו לבנות במאמץ עילאי את חייהם החדשים, התיידדו והתאהבו זה בזו, אהבה שפרחה באווירה של תקווה לתקומה ולהתחדשות במדינה שלהם. בתום המלחמה, הסיפור משלים מעגל היסטורי מרגש עם לידת ביתם ולבסוף הקמת מדינתם, מדינת ישראל. "מאפלה לאור גדול" הוא סיפור אהבה ותקווה פואטי, הקורא לשמר את זיכרון מאבקם וחלומם של אלה ששרדו והמשיכו.

מנהל מוזיקלי: גיורא ליננברג

דיגיטל: בועז לבקוביץ// יצירה גרפית: עדי ברק

מעצב תפאורה: מיקל קרמנקו// בונה סט: זברה

מעצבת תלבושות: אלה קולסניק// אביזרים: נרקיס אלבה

מעצב תאורה: ארנו יונג// כוריאוגרפיה: אילן זאוי בעיבוד אורי פנירי

בימוי: ברנרד ביתן

מפיק בפועל: אלי אטל

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות