n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: 41 שנות מצויינות

לוד: 41 שנות מצויינות

41 שנה מחלק מועדון רוטרי לוד מלגות לסטודנטים מצטיינים תושבי העיר לוד. גם השנה טקס יוקרתי זה של חלוקת המלגות הערב היה מרגש והסתיים בשירת התקווה

תמונה משותפת עם מקבלי המלגות
צילום: עיריית לוד

זו השנה ה-41 ברציפות שמועדון רוטרי לוד מחלק מלגות לסטודנטים מצטיינים תושבי העיר לוד. קרן המלגות ע"ש חיים פרדו ז"ל משה מיזרקלי ז"ל ומייק לוינסקי ז"ל, שמה לה למטרה להעריך ולעודד מצוינות והציבה בראש סולם הקריטריונים את נושא המצוינות יחד עם תרומה לקהילה. שותפים למיזם עמותת פ.ש.ר לוד הקרן לפיתוח לוד ועיריית לוד/

אודיטוריום תיכון עתיד למדעים לוד ארח גם השנה טקס יוקרתי זה בנוכחות הסטודנטים הזוכים , בני משפחותיהם ואורחים, במעמד ראש העיר עו"ד יאיר רביבו וסגנו יוסי הרוש, וחבר המועצה אלי סער הממונה על ההשכלה הגבוהה, חברת מועצת העיר אלמז זרו, חבר הנהלת פשר ז'אק שטרית.ותורמי המלגות.

אורח מיוחד נ"ל אולריך סואניס, חבר מועדון קלן רומנטוראר מגרמניה הגיע לאירוע, לאולריך קשר רב עם מועדון לוד והעיר לוד, סייע עם המועדון במימון רכישת ציוד לבתי הספר דקל ורימון. נ/ל ראובן גרנות, שהיה אמון על הקשרים הבינלאומיים של המועדון, העניק לאורח את דגל המועדון ותעודת נטיעת עץ ביער פול האריס, מייסד ארגון הרוטרי.

ראש העיר יאיר רביבו עם האורח מגרמניה אורליך סואניס
ראש העיר יאיר רביבו עם האורח מגרמניה אורליך סואניס. צילום: עיריית לוד

כמקובל במועדוני רוטרי בכל רחבי העולם, החל המפגש בטקס רוטריוני כשמיד לאחריו, הזמין מנחה הערב מוטי מורד את המברכים, אשר עמדו על ייחודו של מועדון לוד, ועל הקשר בין הגופים שהם מייצגים לעידוד מצוינות.

שי פרדו, שמשפחתו תומכת בקרן המלגות ובבעלי צרכים מיוחדים בעיר זה 16 שנים, דיבר בהתרגשות על הקשר ההדוק של משפחתו עם קרן המלגות של המועדון.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו עמד בדבריו על הקשר של העיריה עם מיזם המצוינות של רוטרי לוד, והזכיר כי לפני 25 שנים בהיותו מסטודנט זכה אף הוא לקבל מלגה מהמועדון.

נ/ל ברוך אקפלד, יו"ר קרן המלגות לשנה זו סיפר על עבודת הוועדה והקושי הרב בבחירת 29 הסטודנטים המצטיינים מתוך הבקשות שהוגשו, "כי כולם היו מצטיינים".

זו הפעם השנייה, שבה ניתנה מלגה מיוחדת לספורטאי מצטיין, העוסק בספורט יחידני ייצוגי. מקבלת המלגה השנה, נוי קורוסונסקי,  שחקנית פטאנק מלוד, בת 19 בעלת הישגים רבים ומרשימים הן בזירה הישראלית והן הבינלאומית – בשנת 2022 זכתה במקום ראשון באליפות ישראל, מקום שלישי באליפות אירופה ומקום שישי באליפות העולם.

את המלגה העניקו נ/ל ברוך אקפלד יחד עם מאיר אליהו מנהל אגף הספורט בעיריית לוד.

הסטודנטים הנבחרים, ניגשו זה אחר זה לשולחן הנשיאות וקיבלו מידי חברי הנשיאות והתורמים את המלגות, בהן 3 מלגות ייחודיות, האחת לסטודנט למתמטיקה שנתרמה ע"י החברים של ניסן ז"ל שנפל בנחל סיני ונמסרה ע"י אביו עמי, ושתי מלגות שנתרמו ע"י חברת אמנדו מחקר ופיתוח בע"מ ונמסרו ע"י ד"ר  דוד ברעם (בנו של חבר המועדון נ/ל מנחם ברעם) שהינו הבעלים והמנכ"ל של החברה לשני סטודנטים בתחום הכימיה והמתמטיקה.  

קטן שקד, סטודנטית למנהל עסקים במרכז אקדמי פרס.ילידת העיר, מצטיינת דיקאן, נשאה דברים בשם מקבלי המלגות וציינה כי היא גאה להיות חלק מקבוצה הזוכה להכרה על השקעתם והצטיינותם, ומסרה תודה גדולה לגופים בעיר שהחליטו לקדש ערך זה.

הערב המרגש והמהנה הסתיים בשירת התקווה.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות