דף הבית / חדשות העיר משני / עיריית ראשון לציון תמשיך את המסורת של הסופרת והמשוררת ריקה ברקוביץ' שהלכה לעולמה השבוע!

עיריית ראשון לציון תמשיך את המסורת של הסופרת והמשוררת ריקה ברקוביץ' שהלכה לעולמה השבוע!

בעקבות מותה הפתאומי של ריקה ברקוביץ ז״ל, סופרת בת ראשון לציון שהיתה הרוח החיה ויוזמת התחרות ״ספר היצירות של ילדי ישראל״, לילדי כיתות ג-ו, הנחתה היום מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות, עו״ד ליאל אבן-זהר, להמשיך את התחרות בראשון לציון ולקרוא לה על שמה של ריקה ברקוביץ׳, כבר מהשנה הקרובה, וככל האפשר יחד עם שבוע הספר הישראלי.

אבן-זהר:״ מדובר בתחרות ערכית ומקסימה שחשוב לשמר. הנהלת העיר בראשות ראש העירייה רז קינסטליך רואה חשיבות רבה בחינוך לקריאה וכתיבה לילדינו, ואנו נעשה את הנדרש לשמר את המסורת של ״ספר היצירות של ילדי ישראל״ ואף להרחיבה בשנים הקרובות״.

ריקה ברקוביץ' נולדה בראשון לציון. סיימה את בית-הספר התיכון בקיבוץ גבת ולמדה בבית-מדרש לגננות. עבדה בגן-ילדים בראשון לציון. ב-1983 ערכה את המדור לילדים של העיתון "רחוב ראשי" וכן עסקה בכתיבה עיתונאית בידיעות אחרונות.  היתה סופרת ומשוררת והוציאה לאור 17 ספרים לילדים, לנוער ולמבוגרים. משנת 2004 הפיקה וניהלה בהתנדבות את "תחרות הכתיבה הארצית" בין תלמידי בתי ספר יסודיים, במסגרת "אגודת הסופרים העברים במדינת ישראל." כתבה את המנון ראשון לציון שהולחן ע"י נחצ'ה היימן.

ריקה ברקוביץ צילום מתוך פייסבוק
ריקה ברקוביץ צילום מתוך פייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות