דף הבית / חדשות העיר משני / מסיבה עם ערך מוסף: VolunTeen

מסיבה עם ערך מוסף: VolunTeen

רונן דמארי

"VolunTeen" הוא מיזם חדש שהוקם על ידי אור וקנין, מפיק צעיר מוביל בחיי הלילה, ועידן שקרוקה, אח לילד המאובחן על הרצף האוטיסטי. במסגרת המיזם מארגנים השניים מסיבות ענק שמטרתן להעניק ערך מוסף לבני נוער במקומות שונים בארץ, כאשר כל ההכנסות מהמסיבות מועברות לתרומות עבור עמותות מגוונות.

המסיבה הראשונה של "VolunTeen" תצא לדרך ב-27/08 ותתקיים בראשון לציון. אל המסיבה צפויים להגיע כ-3,000 בני נוער וכל ההכנסות יועברו לעמותות שפועלות עבור בני נוער רבים – עמותת "גשר אל הנוער" ועמותת אלו"ט.

על מנת להביא לבאזז ציבורי הקורא לבני נוער לבחור להגיע דווקא למסיבות אלו, יצאו השניים בקמפיין נרחב ברשתות החברתיות אליו רתמו ידוענים ומובילי דעת קהל, וביניהם: מיכאל גבעתי, איל שקרצי, ספיר בן רובי, אנה זק, קים-אור אזולאי, טל מוסרי ועוד. במסגרת הקמפיין המשתתפים מעלים תמונה עם הכיתוב "תנו לתרום בשקט".

ספי ברקוביץ', מנכ"לית עמותת "גשר אל הנוער" אליה יועברו חלק מהרווחים מהמסיבה הראשונה: "מרגש אותי כל פעם מחדש לראות עד כמה הנוער שלנו מדהים. בני נוער רבים כבר רכשו כרטיסים למסיבה ואין דבר מספק יותר מלראות את בני הנוער מתגייסים למען בני נוער אחרים ולמען אלו"ט. אני רוצה להודות לעידן ואור שעושים לילות כימים על מנת להפיק את המסיבה הטובה ביותר".

עידן שקרוקה, מפיק הליין מספר: "למרות שבשנים האחרונות קיימת נטייה לחשוב שבני הנוער אטומים ועסוקים ברשתות החברתיות, אור ואני מאמינים בהם מאוד וחשוב לנו להראות לכולם שזה דור שיודע לתת מעצמו אם רק יתנו לו הזדמנות", אור וקנין, מוסיף "אנחנו גאים להוביל מיזם שבו כולם יוצאים נשכרים, גם בני הנוער שיוצאים לבלות וגם העמותות אליהן אנו תורמים את הרווחים. ובלי קשר, מובטחת מסיבה מדהימה ומוצלחת!"

אור וקנין – צילום: oart
אור וקנין – צילום: oart
עידן שקרוקה – צילום: שיר אברמוב
עידן שקרוקה – צילום: שיר אברמוב

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות