n
דף הבית / אוכלים בחוץ / בייקרי קפה חדש “Gino&co” נפתח בפארק המדע ברחובות

בייקרי קפה חדש “Gino&co” נפתח בפארק המדע ברחובות

בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-190 מ"ר ובהיקף השקעה של כחצי מיליון ש"ח

WhatsApp Image 2023-07-31 at 16.03.56

מישורים השקעות נדל"ן, אשר בשליטת אלכס שניידר, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ועוסקת בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב, הודיעה על הסכם שכירות עם הבייקרי “Gino&co”, בייקרי ובית קפה חדש ומסקרן עם מגוון מאפים ולחמים הנאפים במקום יחד עם סלטים, כריכים ומגוון קינוחים. המקום ישמש גם כבר יין בערבים. הבייקרי חתמה לאחרונה עם חברת מישורים, על הסכם שכירות בשטחי המסחר של "בית מישורים" בפארק המדע ברחובות ותשכור במתחם שטח של כ-190 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. היקף ההשקעה בעסקה הוא כחצי מיליון ש"ח.

"בית מישורים" הוא מבנה משרדים בגובה חמש קומות בבני ברק הנמצא בכניסה הראשית לפארק המדע ברחובות ובסמיכות לתחנת הרכבת. עסקה זו מצטרפת לעסקים נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של "בית מישורים", ביניהם מסעדת "גחלים", ומסעדת "המבורג".

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים "אנו מברכים על חתימת ההסכם עם “Gino&co” בשטח המסחרי של בית מישורים. זוהי בשורה משמחת הן עבור העסקים הסובבים את פארק המדע והן עבור השכונה הסמוכה. אנו צופים כבר עכשיו ביקושים גבוהים לשטח המסחרי של בית מישורים ואנו פועלים בימים אלו על ייצור תמהיל מסחרי מגוון ואיכותי עבור העסקים והתושבים היכלול מגוון של חנויות אשר יבטיחו נוחות לכל הסובבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות